لوله آزمایش در پیچ دار شیشه ای

لوله آزمایش در پیچ دار

لوله آزمایش در پیچ دار شیشه ای قابل اتوکلاو

لوله آزمایش در پیچ دار ساخته شده از جنس بروسیلیکات (پیرکس) است که توانایی اتوکلاو پذیری آن را فراهم می سازد.

دارا بودن دهانه ی گشاد در طراحی این لوله آزمایش درب پیچ دار، به کاربر این امکان را می دهد. تا به راحتی نمونه را داخل لوله قرار داده یا از آن خارج نماید.

ویژگی های لوله آزمایش در پیچ دار

جنس پیرکس: این لوله ها ساخته شده از جنس پیرکس (بروسیلیکات) می باشند. که ویژگی مهم آن، دارا بودن مقاومت بسیار بالا در مقابل حرارت و مواد شیمیایی است.

دهانه گشاد: این ویژگی بسیار مهم به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی نمونه را داخل لوله قرار داده یا از آن خارج نماید.

قابل اتوکلاو: توانایی قابلیت اتوکلاو پذیری این محصول باعث می‌شود. که کاربر قادر به چندین بار استفاده از آن باشد.

واشر سیلیکونی: واشر سیلیکونی تعبیه شده در درب محصول، تضمین می کند که به هیچ عنوان نشتی در آن رخ نخواهد داد.

ته گرد: گرد بودن انتهای لوله موجب تسهیل جریان مایعات درون لوله می‌شود. و  به تجمع نمونه در نقطه‌ای خاص از لوله کمک می کند.

درب پلی پروپیلن: درب این محصول ساخته شده از جنس PP است که اطمینان از مقاومت بالا در برابر اسیدها و بازها را تضمین می کند و علاوه بر این، قابلیت اتوکلاو پذیری را نیز فراهم می سازد.

کاربرد لوله آزمایش در پیچ دار

لوله آزمایش درب پبچ دار شیشه ای به طور معمول در آزمایشگاه های شیمی جهت گرم کردن و نگهداری مواد و در آزمایشگاه های زیست شناسی جهت کشت و نگهداری باکتری‌ها، کپک‌ها و سایر میکرو ارگانیسم ها مورد کاربرد قرار می گیرد.

فروش لوله آزمایش در پیچ دار شیشه ای

شرکت نوین پیرکس آماده فروش لوله آزمایش در اندازه های مختلف و انواع مختلف می باشد. شما می توانید لوله آزمایش شیشه ای را از داخل همین صفحه سفارش دهید و یا به صفحه فروش لوله آزمایش مراجعه کنید.

لوله های آزمایشگاهی دارای انواع مختلفی می باشند که یکی از آنها، لوله آزمایش شیشه ای می باشد. لوله آزمایش (به انگلیسی: test tube) که گاهی اوقات به آن لوله کشت (به انگلیسی: culture tube) یا لوله نمونه (به انگلیسی: sample tube) نیز گفته می شود یکی از انواع شیشه آلات آزمایشگاهی بوده که متشکل از یک لوله شیشه ای با طولی مشابه انگشتان دست است. که در بالای آن دهانه ای باز و در پایین آن به شکل U مانند و بسته می باشد.

لوله های آزمایش شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند و می توان آنها را به جند دسته تقسیم بندی کرد. از جمله لوله های مخروطی، که بیشتر برای سانتریفیوژ کاربرد دارند. دسته ی بعد لوله آزمایش که عموماً برای ذخیره، نگهداشتن و ترکیب کردن مواد همانطور که گفته شد در مقادیر کم استفاده می شوند. دسته ی سوم مورد استفاده به عنوان لوله کشت می باشد که در آزمایشگاه های زیست شناسی برای نگهداری باکتری ها، کپک ها و … استفاده می گردد. لوله های کشت در پزشکی به منظور نگهداری نمونه های خونی کاربرد فراوان دارد.

ویژگی های لوله آزمایش درپیچ دار شیشه ای

  • مقاوم در برابر حرارت
  • انتقال بالای حرارت

موارد استفاده لوله آزمایش درپیچ دار شیشه ای

  • محفظه نگهداری محلولهای شیمیایی مایع
  • مخلوط کردن
  • گرم کردن یا سرد کردن
  • انجام کشت ها
  • نگهداری مقدار کمی از نمونه های شیمیایی، بیولوژیکی و زیستی به صورت متعدد که در این حالت ارجح بر بشر هستند.
  • مورد استفاده در آزمایشگاه خون، زیست شناسی، شیمی
  • برای نگهداری یا پرورش انواع باکتری یا کپک

خرید لوله آزمایش درپیچ دار شیشه ای

فروش این محصول، انواع لوله و جالوله ای(جای لوله یا رک) در فروشگاه نوین پیرکس به صورت اینترنتی و حضوری می باشد.

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید. و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

فروش بشر  ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، فروش بوتیرومتر ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، فروش ارلن رداژ دار ، شیشه آلات و ظروف آزمایشگاهی . بالن ته گرد سر سمباده ای. ارلن در پیچ دار. دکانتور شیر تفلون. کندانسور مارپیچ. کندانسور حبابدار. بورت اتوماتیک مخزن شیشه ای. بورت اتوماتیک مخزن پلاستیکی. پلیت آزمایشگاهی.

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. تفاوت سوکسله و کلونجر. ظروف آزمایشگاهی.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران ، قیمت ارلن مایر ، خرید ارلن مایر آزمایشگاهی ، فروش ارلن ، فروش ظرف توزین ، فروش ست فیلتراسیون ، خرید ست فیلتراسیون ، قیمت ست فیلتراسیون. کلونجر اسانس گیری. تفاوت پیپت و بورت.

فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ،پیکنومتر آزمایشگاهی ،فروش بشر مدرج در تهران ، فروش بوتیرومتر .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  فروش عمده ارلن ، ترمومتر شیشه ای ، فروش بوتیرومتر ، سایت فروش شیشه آلات آزمایشگاهی .بورت اتوماتیک رنگی ،گیلاس مدرج ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران  ، فروش کریستالیزور ، فروش مبرد ، تفاوت سوکسله و کلونجر، ست کامل تهیه عرقیجات.
دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟