ولتامتر هافمن | فروش + قیمت

ولتامتر هافمن

ولتامتر هافمن (تجزیه آب)

ولتامتر هافمن (به انگلیسی: Hofmann voltameter) وسیله‌ای است برای الکترولیز آب که نخستین بار توسط شیمیدان آلمانی آگوست ویلهلم فون هافمن در سال ۱۸۶۶ اختراع شد. از این وسیله می‌توان برای تولید دو گاز هیدروژن و اکسیژن از دو الکترود کاتد و آند استفاده کرد. سه لوله شیشه ای توسط یک پل در نزدیکی پایه های خود به هم متصل می شوند. لوله میانی برای پر کردن دستگاه با آب و مقدار کمی الکترولیت (به عنوان مثال اسید سولفوریک رقیق) استفاده می شود.

هر یک از لوله‌های دیگر دارای یک الکترود پلاتینیومی است که در پایه آن مهر و موم شده است و در بالا بسته شده است. هنگامی که جریانی به الکترودها وارد می شود، هیدروژن در کاتد و اکسیژن در آند با نسبت حجمی ۲:۱ آزاد می شود.  اگر هر دو گاز دو اتمی باشند (که هستند)، این نشان می دهد که آب دارای دو برابر بیشتر از اکسیژن – H2O اتم هیدروژن است. یک شکل مناسب از دستگاه برای جمع آوری گازهای آزاد شده در طی الکترولیز مایعات مختلف توسط شیمیدان آلمانی هافمن طراحی شد.

ولتامتر هافمن

این شامل دو لوله مدرج است که با شیرها نصب شده و دارای الکترودهای پلاتین است. لوله ها در نزدیکی پایین توسط یک لوله متقاطع کوتاه که دارای یک لوله و مخزن عمودی است متصل می شوند. به منظور مطالعه الکترولیز آب، شیرها باز می شوند. و آبی که چند قطره اسید سولفوریک به آن اضافه شده است در آن می ریزند تا لوله های مدرج هر دو پر شوند. سپس شیرها بسته می شوند و جریان از طریق ولتامتر و باتری ۶ ولتی به صورت سری با رئوستات عبور می کند. جریان تنظیم می شود تا یک جریان ثابت از حباب ها از الکترودها ایجاد شود.

هنگامی که گاز کافی جمع آوری شد، مشخص می شود که حجم هیدروژن کاتد تقریباً دو برابر اکسیژن آند است. با باز کردن شیر بالای کاتد و اعمال نور، گاز منتشر شده دیده می شود که با رنگ آبی کم رنگ که مشخصه هیدروژن است می سوزد. همچنین، قطرات «ater» در قسمت بیرونی لوله آزمایشی از آب سرد که در شعله نگه داشته می‌شود، تشکیل می‌شود. این ها آزمایشات معمولی برای هیدروژن هستند. هنگامی که شیر بالای آند باز می شود، یک آتل درخشان در صورت عدم نگه داشتن جریان گاز خارج شده، شعله می گیرد. این یک آزمایش استاندارد برای اکسیژن است.

فروش ولتامتر هافمن (تجزیه آب)

برای بررسی تخصصی ولتامتر هافمن باید به شما بگوئیم که ولتامتر هافمن در حال استفاده ولتامتر هافمن دستگاهی است که توسط شیمیدان آلمانی آگوست فون هافمن در سال ۱۸۶۶ برای نشان دادن الکترولیز آب طراحی شد. سه لوله شیشه ای توسط یک پل در نزدیکی پایه های خود به هم متصل می شوند.

لوله میانی برای پر کردن دستگاه با آب و مقدار کمی الکترولیت (به عنوان مثال اسید سولفوریک رقیق) استفاده می شود. هر یک از لوله‌های دیگر دارای یک الکترود پلاتینیومی است، که در پایه آن مهر و موم شده است و در بالا بسته شده است. هنگامی که جریانی به الکترودها وارد می شود، هیدروژن در کاتد و اکسیژن در آند با نسبت حجمی ۲:۱ آزاد می شود. اگر هر دو گاز دو اتمی باشند (که هستند)، این نشان می دهد که آب دارای دو  برابر بیشتر از اکسیژن  H۲O اتم هیدروژن است. یک شکل مناسب از دستگاه برای جمع آوری گازهای آزاد شده در طی الکترولیز مایعات مختلف توسط شیمیدان آلمانی هافمن طراحی شد.

جهت مشاهده لیست محصولات کلیک کنید

این شامل دو لوله مدرج است که با شیرها نصب شده و دارای الکترودهای پلاتین است. لوله ها در نزدیکی پایین توسط یک لوله متقاطع کوتاه که دارای یک لوله و مخزن عمودی است متصل می شوند. به منظور مطالعه الکترولیز آب، شیرها باز می شوند و آبی که چند قطره اسید سولفوریک به آن اضافه شده است در آن می ریزند تا لوله های مدرج هر دو پر شوند. سپس شیرها بسته می شوند و جریان از طریق ولتامتر و باتری ۶ ولتی به صورت سری با رئوستات عبور می کند.

جریان تنظیم می شود تا یک جریان ثابت از حباب ها از الکترودها ایجاد شود. هنگامی که گاز کافی جمع آوری شد، مشخص می شود. که حجم هیدروژن کاتد تقریباً دو برابر اکسیژن آند است. با باز کردن شیر بالای کاتد و اعمال نور، گاز منتشر شده دیده می شود. که با رنگ آبی کم رنگ که مشخصه هیدروژن است می سوزد. همچنین، قطرات «ater» در قسمت بیرونی لوله آزمایشی از آب سرد که در شعله نگه داشته می‌شود، تشکیل می‌شود.

این ها آزمایشات معمولی برای هیدروژن هستند. هنگامی که شیر بالای آند باز می شود، یک آتل درخشان در صورت عدم نگه داشتن جریان گاز خارج شده، شعله می گیرد. این یک آزمایش استاندارد برای اکسیژن است. شما اکنون می توانید ولتامتر هافمن  را با قیمت مناسب از نوین پیرکس خریداری کنید.

ویژگی های ولتامتر هافمن

  • نام: ولتامتر هافمن
  • جنس:شیشه بوروسیلیکات
  • وزن: ۹۰ گرم

خرید ولتامتر هافمن

بهتر است پیش از خرید ولتامتر هافمن ز این نکته مطلع باشید که بستن و نگه داشتن ظروف شیشه ای بخش مهمی از یک آزمایش موفق است. در حالی که برخی از ظروف شیشه‌ای، مانند فنجان‌ها و ارلن‌ها، کف صافی دارند که می‌تواند روی یک صفحه داغ قرار گیرد، سایر قطعات شیشه‌ای مانند فلاسک‌های ته گرد، باید با استفاده از گیره پشتیبانی شوند.

حتی با ظروف شیشه‌ای ته تخت، افتادن چیزی مانند فلاسک فیلتر خلاء بسیار آسان است. گیره های فلزی با استفاده از یک گیره سه انگشتی یا استاندارد به گردن یک ظروف شیشه ای متصل می شوند. سپس انتهای دیگر گیره به پایه حلقه ای (یا پایه گیره) متصل می شود. سایر گیره ها برای مقاصد خاص مانند زنجیره ای برای قطعات بزرگ یا گیره های حمام آب برای دماسنج ها وجود دارند. جک آزمایشگاهی از یک عمل قیچی برای بالا و پایین بردن یک تکه ظروف شیشه ای استفاده می کند. این برای اقلام بزرگ یا سنگین بسیار مناسب است و در صورت استفاده همراه با حلقه چوب پنبه ای می توان از آن برای جابجایی فلاسک های ته گرد نیز استفاده کرد.

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید. و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

رابط شیشه ای T شکل ، قیمت بشر ، گیلاس مدرج ، خرید بشر آزمایشگاهی ، فروش عمده ارلن ، شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی ، خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی ، پیپت حبابدار  ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی در تهران ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ،  قیف جداسازی .

ساخت ظروف شیشه ای آزمایشگاهی ، تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، بورت ساده شیر شیشه ای و تفلون ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی ، خرید بشر آزمایشگاهی در تهران ، پیکنومتر ، تولید کندانسور شیشه ای . سری کامل تقطیر . دستگاه اسانس گیری. دستگاه کلونجر اسانس گیری. کندانسور تقطیر شیشه ای . 

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، فروش بوتیرومتر ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  ، صنایع تولیدی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی.

ساخت ظروف شیشه ای آزمایشگاهی ، صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، جار بی هوازی ، تولید ظروف شیشه ای در تهران خرید باریل شیشه ای آزمایشگاهی . سری کامل تقطیر.

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، فروش ارلن رداژ دار ، شیشه آلات و ظروف آزمایشگاهی . بالن ته گرد سر سمباده ای. ارلن در پیچ دار. دکانتور شیر تفلون. کندانسور مارپیچ. کندانسور حبابدار. بورت اتوماتیک مخزن شیشه ای. بورت اتوماتیک مخزن پلاستیکی. پلیت آزمایشگاهی.

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. تفاوت سوکسله و کلونجر. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران ، قیمت ارلن مایر ، خرید ارلن مایر آزمایشگاهی ، فروش ارلن ، فروش ظرف توزین ، فروش ست فیلتراسیون ، خرید ست فیلتراسیون ، قیمت ست فیلتراسیون. کلونجر اسانس گیری. تفاوت پیپت و بورت.

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ،پیکنومتر آزمایشگاهی ، ساخت شیشه آزمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران ، فروش بوتیرومتر .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  فروش عمده ارلن ، ترمومتر شیشه ای ، فروش بوتیرومتر ، سایت فروش شیشه آلات آزمایشگاهی .

بورت اتوماتیک رنگی ،گیلاس مدرج ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه ، فروش کریستالیزور ، فروش مبرد ، تفاوت سوکسله و کلونجر، ست کامل تهیه عرقیجات. تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟