اتصالات شیشه ای آزمایشگاهی

اتصالات شیشه ای آزمایشگاه

فروش اتصالات شیشه ای آزمایشگاهی در فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب انجام می شود. جهت انتخاب محصول و دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون آن می توانید با کارشناسان نوین پیرکس  تماس حاصل فرمایید. قیمت اتصالات شیشه ای آزمایشگاهی را می توانید با تماس با ما دریافت کنید.

فروش رداژهای آزمایشگاهی

اتصالات از لوازم ضروری آزمایشگاه هستند و بدون آن ها انجام برخی ازمایش ها غیر ممکن است. اتصالات برای بهم وصل کردن ظروف آزمایشگاه و برای انتقال و یا جلوگیری از انتقال مواد مورد آزمایش می‌شود. به عنوان نمونه می توان به وسیله ی این اتصالات، یک بالن ته گرد، کندانسور و حباب ساز روغنی را توسط اتصالات شیشه ای به یکدیگر متصل نمود. و از این طریق فرآیند رفلاکس یک مخلوط را انجام داد.

ویژگی اتصالات شیشه ای آزمایشگاهی

این محصولات دارای ابعاد (طول، قطر) متفاوت می باشند. که با توجه به قطر وسیله ای که قرار است به آن متصل شوند، به کار گرفته می شود.

تمام اتصالات رداژ ۳۲/۲۹ هستند.

کاربرد رداژ آزمایشگاهی

  • جلوگیری از بروز نشتی در هنگام اتصال ظروف به یکدیگر
  • انتقال برخی مواد در آزمایس های خاص
  • جفت و جور کردن شیشه آلات آزمایشگاهی
  • فرآیند رفلاکس یک مخلوط را انجام می‌دهند

خرید اتصالات شیشه ای آزمایشگاهی

خرید اتصالات شیشه ای آزمایشگاه در فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس به صورت اینترنتی بوده. و محصول خریداری شده بعد از پرداخت آنلاین، از طریق پیک در تهران و یا پست پیشتاز برای شهرستان ها ارسال خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید از ما با ما در ارتباط باشید.

برای اتصال فضا های داخلی تو خالی ترکیبات شیشه آلاتی ، رابط های شیشه ای از درون تو خالی و در انتها باز هستند ، به استثنای مسدود کنندگان ( نظیر درپوش ها ).

انواع رابط  اتصالات شیشه ای آزمایشگاه

دو نوع کلی از رابط های شیشه ای وجود دارد و نسبتا به صورت متداول استفاده می شوند. یعنی : رابط هایی که اندکی مخروطی شکل هستند و رابط های توپی و کاسه ای شکل ( که گاهی اوقات رابط های مدور نامیده می شوند ).

رابط های مخروطی شکل

رابط های توپی و کاسه ای شکل

رابط های حلقه ای به شکل O

رابط های انتقالی شیشه به فلز

آداپتور ها

برای رابط های مخروطی استاندارد یا رابط های توپی و کاسه ای شکل ، رابط های داخلی و خارجی با همان تعداد ساخته می شوند. تا با یکدیگر جفت و جور شوند. زمانی که اندازه های رابط متفاوت باشد. رابط اتصالات شیشه ای آزمایشگاه ممکن است موجود ( یا ساخته شوند. ) تا در بین آن ها برای اتصال آن ها به همدیگر قرار گیرند. ممکن است از گیره ی قیدی یا گیره های خاص برای قرار دادن آن ها اطراف رابط ها برای نگه داشتن آن ها در مکانی که هستند ، استفاده کرد.

بالن های ته گرد اغلب دارای یک یا بیشتر از یک رابط شیشه ای مخروطی می باشند. به طور قراردادی ، این رابط ها به دنبال قرار گیری در گردن های بالن رابط های خارجی به شمار می روند. دیگر رابط ها ، نظیر رابط های خلاء و سر های دستگاه تقطیر از رابط هایی ساخته شده اند. که به خوبی در جای خود جفت و جور شده اند. اگر یک بالن یا ظرف دیگر دارای یک رابطه خارجی شیشه ای اضافی باشد. که روی آن باید در طول آزمایش بسته باشد.

اغلب از درپوش های شیشه ای به این منظور استفاده می شود. در بعضی موارد ، رابط های قلابی شکل ساخته شده از شیشه به درون سایر بخش های  اتصالات شیشه ای آزمایشگاه نزدیک به رابط اصلی جوش داده می شود. تا یک حلقه ی بسته شکل گیرد. و به واسطه ی آن تمامی بخش های رابط با یکدیگر در تماس باشند. استفاده از یک رابط مخروطی با اندازه ی بسیار کوچک خاص که برای بخش های فلزی ، پلاستیکی یا شیشه ای به کار گرفته شود رابط Luer نامیده می شود. که استفاده از آن بسیار زیاد شده است. از رابط Luer برای اتصال دهانه ی سوزن به یک سرنگ استفاده می شود.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد ، بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران .

صنعت شیشه‌سازی ، شیشه گری در تهران ، بررسی صنعت شیشه گری ، تولید ظروف شیشه ای در تهران .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی ، ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟