تولید عمده بشر آزمایشگاهی در تهران

بشر

تولید عمده بشر آزمایشگاهی در تهران

بشر ظرفی شیشه ای و استوانه ای به شکل لیوان است. که برای حمل و جابجایی مایعات و گاهی برای حرارت دادن مایعات و محلول ها در آزمایشگاه شیمی به کار می رود. کف بشر تخت است و می توان آن را روی میز آزمایشگاه قرار داد. و لبه بالایی آن معمولاً یک فرورفتگی به سمت خارج دارد که موجب می شود که مایع را بتوان به آسانی از آن به ظرف دیگری ریخت.

 

در نوین پیرکس بشرها در اندازه های بسیار متنوعی ساخته می شوند.

گنجایش برخی از بشرها چند میلی لیتر و برخی دیگر چندین لیتر است. اما بشرهایی که در آزمایشگاه های معمولی به کار می روند. حدود ۲۵۰ تا ۵۰۰ سی سی (میلی لیتر) گنجایش دارند.

روی سطح خارجی بشرِ مدرّج علاوه بر اندازه گنجایشِ آن، درجه بندی هم شده و می توان با مقدار مایع موجود در بشر را به وسیله این درجه ها تخمین زد.

دقت این درجه بندی به اندازه ای است که حدوداً مایع موجود در بشر را می توان تخمین زد. اما برای اندازه گیری دقیق مایعات می باید از وسایل دیگر مثل استوانه مدرج یا بورت یا پیپت استفاده کرد.

در صورتی که روی بشر درجه بندی نشده باشد به آن بشر ساده می گویند.

تولید عمده بشر آزمایشگاهی در تهران

موارد استفاده بشر عبارتند از:

برداشتن و جابجا کردنِ مایعات، حل کردن مواد و تهیه محلول ها، گرم کردن مواد، رسوب گیری و موارد دیگر.

در صورتی که از مایع یا جامدی که مورد آزمایش ما قرار دارد گاز متصاعد می شود. یا احتمال دارد که هنگام حرارت دادن یا هم زدن آن، به اطراف پاشیده شود. باید به جای بشر از ارلن استفاده کرد.

چرا که اولاً دهانه بشر گشاد است. و ثانیاً دهانه ظروف دیگر مثل ارلن را می توان با چوب پنبه بست. اما دهانه بشر را نمی توان کاملاً مسدود کرد.

 

جنس بشر

جنس بشر از شیشه بوروسیلیکات یا پیرکس است. که موجب می شود که این ظرف ها نسبت به  حرارت تا حدی مقاوم باشند. اما شعله مستقیم ممکن است به آن آسیب برساند. بنابراین همیشه بشر را باید به طورغیر مستقیم و به واسطه توری حرارت داد. بشرهای پلاستیکی (از جنس پلی تن و پولی پروپیلن) و فلزی (از استیل و آلومینیوم) نیز ساخته می شود. که موارد استفاده متفاوتی دارد.

از آنجا که بشرهای پلاستیکی ارزان تر هستند. و در بسیاری از موارد تفاوتی با بشرهای شیشه ای ندارند. در صورت امکان و به شرطی که جنس آن تأثیری در نتیجه آزمایش نگذارد از این بشرها استفاده می شود.

طبیعی است که استفاده از بشر پلاستیکی هنگامی که می خواهیم ماده ای را حرارت دهیم. یا از حلّالهای آلی که پلاستیک را حل می کنند. استفاده می کنیم اصلاٌ مناسب نیست. بیشتر اسیدها اثری روی بشرهای شیشه ای ندارند. به جز اسید فلوئوریدریک که شیشه را می خورد.

در حالی که تقریباً همه اسیدها روی فلزات اثر خورندگی دارند.

تولید عمده بشر آزمایشگاهی در تهران

شستشوی بشر

برای شستشوی بشر باید برخی نکات را رعایت کرد. چگونه شستن شیشه آلات شیشه ای را در اینجا بخوانید.

پس از شستشوی بشر سطح داخلی آن باید با دستمال یا پارچه تنزیب خشک شود. خشک کردن سطح داخلی بشر اگر با دستمال ممکن نباشد. به وسیله حرارت دادن انجام می شود. به این منظور باید آن را روی سه پایه و روی توری نسوز قرار داد. و از زیر توری آن را به آرامی گرم کرد. به این نحو که شعله را دور تا دور کف توری گرداند. تا حرارت به تدریج به همه جای بشر برسد.

پی از خشک شدن داخل آن باید بشر را کناری نهاد تا سرد شود. تماس مستقیم شعله با بشر شیشه ای خیس ممکن است موجب شکسته شدن آن شود.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی. فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران  ، شیشه آزمایشگاه .

شیشه آلات صنعتی ، تولید کننده شیشه آلات صنعتی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، تولید عمده بشر آزمایشگاهی در تهران .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲ 

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرام: novin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، ظروف شیشه ای ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی .

صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، تولید ظروف شیشه ای در تهران .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران ، فلاسک ارلن مایر .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟