فروش استوانه مدرج آزمایشگاهی

استوانه مدرج

انواع استوانه مدرج | انواع مزور Graduated cylinders

فروش استوانه مدرج آزمایشگاهی

استوانه مدرج دارای یک دیواره ی بلند و مستقیم استوانه ای شیشه ای یا پلاستیکی است. و دارای اندازه های ۵۰ میلی لیتر تا ۱۰ لیتر می باشند.

انواع استوانه مدرج | انواع مزور | Graduated cylinders این وسیله دارای یک دیواره ی بلند و مستقیم استوانه ای شیشه ای یا پلاستیکی است. و دارای اندازه های ۵۰ میلی لیتر تا ۱۰ لیتر می باشند.

زمانی از این وسیله استفاده می شود که دقت و صحت بالایی لازم نیست. بنابراین جایگزین مناسبی برای بورتو بالن  حجم سنجی نیست. نوع پلاستیکی آن از پلی پروپیلن به دلیل مقاومت شیمیایی بسیار خوب آن و یا از پلی متیلپنتن به دلیل وضوح آن ساخته می شود.

ویژگی های استوانه مدرج چیست؟

مزور یا استوانه مدرج شبیه به لوله آزمایش است. ولی با این تفاوت که یک سر آن بسته است و سر دیگر آن باز است . قسمتی از استوانه که بسته است به صورت تخت می باشد. و می تواند روی سطح صاف به خوبی قرار گیرد.

فروش استوانه مدرج آزمایشگاهی

از دیگر ویژگی های استوانه مدرج برآمدگی هست. که در قسمت بالایی استوانه به سمت بیرون قرارگرفته است. تا ریختن و جابجایی مایع به راحتی انجام شود. قسمت پایینی استوانه مدرج مانند پایه طراحی شده است. که موجب قرار گیری راحت آن روی سطح صاف می شود.

فروش استوانه مدرج آزمایشگاهی

برای برخی از محلول ها و موادی از جنس مایع بهتر است از جنس شیشه ای مزور استفاده شود. زیرا ممکن است با پلاستیک واکنش دهد. ولی جابجایی و اندازه گیری برخی مواد با استوانه مدرج پلاستیکی بسیار مقرون به صرفه تراست!

 

زیرا هم از نظر قیمت ارزان تر است و هم دیر ترخراب می شود وخطر شکستگی هم در مورد آن وجود ندارد. و بسیار سبک تر هم می باشند. چنین ویژگی های موجب شده که جنس پلاستیکی مزور بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

چگونه استوانه مدرج را بشوییم؟

معمولا استوانه مدرج را با شیشه شوی و مواد شوینده شستشو می دهند. و بعد از خشک شدن در قفسه مورد نظر خود قرار می‌دهند. باید قبل استفاده از استوانه در آزمایش ها آن را با آب مقطر کر بدهید و آن را در حالت وارونه قرار دهید تا کاملا خشک شود.

 

بهتر است خود وسایل شیشه ای در آزمایشگاه خشک شوند. ولی اگر کار فوری با استوانه مدرج داشتید می توانید از حوله کاغذی استفاده کنید. و کاملا در استوانه داخل نمایید  تا خشک شوند.

نکات استفاده از استوانه مدرج

  1. چون استوانه مدرج برخلاف لوله آزمایش جای خاصی ندارد. از این رو باید بی درنگ پس از انجام کار آن را دور از دسترس در جای امنی قرار داد.
  2. اگر لبه استوانه‌ی مدرج پریده باشد، نباید آن را دور انداخت. زیرا با استفاده از لوله های پلاستیکی شفاف و مناسب می توان از آنها دوباره استفاده کرد. برای این منظور می توان قسمت شکسته آن را با سوهان صاف کرد و حلقه ای از لوله پلاستیکی مناسب به لبه آن وصل و با باریک کردن یک گوشه لوله پلاستیکی از آن استفاده کرد.
  3. از استوانه مدرجی که ارتفاع آنها در اثر شکسته شدن، خیلی کوتاه شده باشد. برای اندازه گیری چگالی مایع ها (آب، نفت، جیوه و…) می توان استفاده کرد.

فروش استوانه مدرج آزمایشگاهی

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ،  شیشه آلات آزمایشگاهی . تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی شیشه آلات آزمایشگاهی تهران .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی تهران , شیشه آلات آزمایشگاهی, خرید شیشه آلات آزمایشگاهی, فروش شیشه آلات آزمایشگاهی, قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی, شیشه آلات آزمایشگاهی چیست؟

شیشه های ظروف آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، ظروف شیشه ای آزمایشگاهی .

باریل شیشه ای ، ظروف آزمایشگاهی ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال ، بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای. سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه الات آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی ،ارلن . ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن ، بالن ته گرد ، بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی ، بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش استوانه مدرج آزمایشگاهی .

شیشه های ظروف آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، ظروف شیشه ای آزمایشگاهی .

فروش بالن شیشه ای آزمایشگاه | انواع بالن | بالن ته گرد | بالن ژوژه | خرید انواع بالن | قیمت انواع بالن

شیشه آلات آزمایشگاهی ( Laboratory Glassware )

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، دیسکاتور بدون شیر ، دیسکاتور ، دکانتور ، دکانتور شر شیشه ای ، دکاتور تفلونی . دراپینگ فانل ، دین استارک شردار.  دین استارک ساده، قیف دکانتور مخروطی با شیر تفلون ، قیف ساده شیشه ای دم بلند ، باریل شیشه ای با خلاء رداژدار، باریل شیشه ای با خلاء رداژدار ، شیر شیشه ای دو راه. شیر تفلون سه راه موازی ، شیر تفلون روتافلو ، مبرد ساده ، مبرد مارپیچ ، مبرد حبابدار ، مبرد رادول ، قیف ایمهوف، ایمپینجر آزمایشگاهی ، هیدرومتر آزمایشگاهی ، فروش لوله شیشه ای آزمایشگاهی ، باریل شیشه ای .

ظروف شیشه ای کشت ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، ظروف شیشه ای آزمایشگاهی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟