فروش انواع شیشه آلات آزمایشگاهی

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی

فروش انواع شیشه آلات آزمایشگاهی

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی بالن ژوژه سفید

در این بخش از معرفی شیشه آلات آزمایشگاهی به معرفی بالن ژوژه سفید خواهیم پرداخت. حجم سنجی یکی از مهم ترین کاربردهای این بالن با گردن باریک و بلند است.جنس بالن ژوژه سفید از شیشه بروسیلیکات است. و دارای نشانه ای در قسمت بالایی است. که حجم بالن را نشان می دهد.از دیگر کاربردهای این بالن میتوان به رقیق سازی محلول ها اشاره کرد. بالن ژوژه از لحاظ دقت اندازه گیری حجم در دو کلاس A و B ساخته می شود. که کلاس A دارای حداکثر خطای ۰٫۰۵ درصد و کلاس B دارای حداکثر خطای ۰٫۲ درصد گنجایش بالن ژوژه می باشد.

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی بالن ژوژه رنگی

در این بخش از معرفی شیشه آلات آزمایشگاهی به معرفی بالن ژوژه رنگی خواهیم پرداخت. حجم سنجی یکی از مهم ترین کاربردهای این بالن با گردن باریک و بلند است. جنس بالن ژوژه رنگی از شیشه بروسیلیکات است. و دارای نشانه ای در قسمت بالایی است. که حجم بالن را نشان می دهد.. از دیگر کاربردهای این بالن رنگی می توان به رقیق سازی محلول ها اشاره کرد. بالن ژوژه از لحاظ دقت اندازه گیری حجم در دو کلاس A و B ساخته می شود. که کلاس A دارای حداکثر خطای ۰٫۰۵ درصد و کلاس Bدارای حداکثر خطای ۰٫۲ درصد گنجایش بالن ژوژه می باشد.

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی بالن سه دهانه

در دیگر بخش های معرفی شیشه آلات آزمایشگاهی با انواع بالن های ته گرد و ته صاف آشنا شدید.در این بخش به معرفی بالن سه دهانه خواهیم پرداخت. بالن سه دهانه شیشه آزمایشگاهی است. که دارای سه دهانه می باشد. که یکی برای کندانسور یکی برای ترمومتر و دیگری برای اندازه الکترود pH متر استفاده می شود.

این ابزار از جنس بروسیلیکات ۳٫۳ بوده و مقاومت خوبی در برابر شوک حرارتی دارد. همچنین این شیشه مقاوت خوبی در دماهای بالا از خود نشان داده است. از بالن سه دهانه بیشتر در آزمایش هایی استفاده می شود. که بخواهیم به طور همزمان دو ماده را وارد کرده. و از دهانه سوم آن یک ماده دیگر را خارج کنیم .

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی بالن ته صاف و ته گرد

بالن ته صاف یکی از شیشه آلات آزمایشگاهی است. که کاربردی مشابه ارلن دارد. و برای نگه داری مواد مورد استفاده قرار می گیرد. بالن ته صاف در حجم های متفاوتی تولید می شود. بالن ته صاف را معمولا همراه با یک توری نسوز روی شعله قرار می دهند. زیرا بدلیل صاف بودن کف آن بر خلاف بالن ته گرد یا بالن تقطیر اگر روی شعله مستقیم قرار گیرد. بدلیل متمرکز شدن حرارت شعله در یک نقطه ترک برداشته و می شکند.

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی مبرد مارپیچ

فرایند تقطیر در بسیاری از آزمایش های مهم صورت می گیرد. ابزاری که برای تقطیر و یا بهتر است بگوییم سرد کردن بخارات و تبدیل آن به مایع ، مورد استفاده قرار می گیرد ، مبرد مارپیچ نام دارد. مبرد مارپیچ یکی از شیشه آلات آزمایشگاهی است. که از دو لوله با فاصله در درون یکدیگر قرار دارند. از لوله داخلی بخار عبر کرده و از فاصله بین دو لوله نیز آب سرد عبور کرده. وبا جذب حرارت بخارات آن را مایع می‌کند. لوله داخلی در بعضی از انواع مبرد فنر مانند ودر بعضی نیز حباب دار است. از ابتدا و انتهای مبرد بخارات وارد وخارج می‌شود. و از دو لوله جانبی روی بدنه آب سرد وارد و خارج می‌شود.

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی دسیکاتور شیردار

دسیکاتور شیر دار نیز همانند دسیکاتور ساده دارای شکل ظاهری شبیه به قابلمه است. محفظه ای دربدار است. که حاوی مواد خشک کننده برای نمونه هایی که حساس به رطوبت هستند. مهم ترین ویژگی دسیکاتور شیر دار استفاده از آن برای جذب رطوبت و محافظت از مواد شیمیایی می باشد. همچنین از این ظرف برای نگهداری نمونه ها و و خشک کردن مواد جامد استفاده می کنند.

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی دسیکاتور ساده

دسیکاتور ساده به واسطه شکل ظاهری که دارد. در نگاه اول به عنوان یکی از ظروف به چشم می آید. اما دسیکاتور یکی از شیشه آلات آزمایشگاهی است که ظاهری شبیه به قابلمه پیرکس دارد. مهم ترین مشخصه دسیکاتور ساده این است که هوا به هیچ عنوان قادر به نفوذ در آن نیست. که به دلیل همین ویژگی از آن در خشک کردن مواد مختلف استفاده می شود. چرا که فضایی عاری از هر گونه رطوبت در دسیکاتور وجود دارد.

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی شعله یا بک گاز

حرارت و انرژی گرمایی در آزمایشگاه های مختلف نقش عمده ای دارند.شعله یا بک گاز ابزاری است که در آزمایشگاه وظیفه تولید حرارت و انرژی گرمایی را بر عهده دارد. ساختار این ابزار به این صورت است که یک لوله بر روی پایه ای قرار دارد. که دارای یک ورودی برای شیر گاز است.

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ارلن

در این بخش از معرفی شیشه آلات آزمایشگاهی به معرفی ارلن مایر، یکی از پر کاربرد ترین شیشه های آزمایشگاهی خواهیم پرداخت. این ظرف شیشه ای دارای شکل ظاهری مخروطی با دهانه ای باریک می باشد. در آزمایشگاه های مختلف از ارلن برای حرارت دادن محلول استفاده می شود. همچنین به دلیل مدرج بودن ارلن از آن برای اندازه گیری محلول نیز استفاده می کنند.

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی قیف شیشه ای

در شیشه آلات آزمایشگاهی قیف شیشه ای را می توان به عنوان ابزاری پر کاربرد در زندگی روزمره نام برد. چرا که مطمئنا برای هر یک از ما پیش آمده است که بخواهیم مایعی را از ظرفی به ظرف دیگر انتقال دهیم. قیف شیشه ای نیز در آزمایشگاه همین کاربرد را دارد. به عنوان مثال برای انتقال محلول از ظرفی به بورت، استوانه مدرج، بالن پیمانه ای، قیف شیردار، ارلن و… از قیف استفاده می شود.

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ست تقطیر

در بخش معرفی شیشه آلات آزمایشگاهی تنوع محصول بسیار فراوانی وجود دارد. در این قسمت به معرفی ست تقطیر خواهیم پرداخت. و کاربردهای این دستگاه را در آزمایشگاه های مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد. همان طور که از نام دستگاه پیداست ، از آن در جهت تقطیر و جداسازی مواد شیمیایی استفاده می کنند. کسانی که در زمینه آزمایش های مواد شیمیایی فعالیت می کنند به این موضوع آگاه هستند که جدا سازی برخی مواد شیمیایی از یکدیگر در آزمایش های مختلف بسیار ضروری است. از این رو می توان گفت که ست تقطیر نیز در آزمایشگاه بسیار ضروری محسوب می شود.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ،  شیشه آلات آزمایشگاهی . تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی شیشه آلات آزمایشگاهی تهران .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی تهران , شیشه آلات آزمایشگاهی, خرید شیشه آلات آزمایشگاهی, فروش شیشه آلات آزمایشگاهی, قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی, شیشه آلات آزمایشگاهی چیست؟

قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران

شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

باریل شیشه ای ، ظروف آزمایشگاهی ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال ، بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای. سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه الات آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی ،ارلن . ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن ، بالن ته گرد ، بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی ، بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، لوازم شیشه ای آزمایشگاه.

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ست تقطیر

شیشه آلات آزمایشگاهی ( Laboratory Glassware )

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، دیسکاتور بدون شیر ، دیسکاتور ، دکانتور ، دکانتور شر شیشه ای ، دکاتور تفلونی . دراپینگ فانل ، دین استارک شردار.  دین استارک ساده، قیف دکانتور مخروطی با شیر تفلون ، قیف ساده شیشه ای دم بلند ، باریل شیشه ای با خلاء رداژدار، باریل شیشه ای با خلاء رداژدار ، شیر شیشه ای دو راه. شیر تفلون سه راه موازی ، شیر تفلون روتافلو ، مبرد ساده ، مبرد مارپیچ ، مبرد حبابدار ، مبرد رادول ، قیف ایمهوف، ایمپینجر آزمایشگاهی ، هیدرومتر آزمایشگاهی ، فروش لوله شیشه ای آزمایشگاهی ، باریل شیشه ای .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟