فروش بورت اتوماتیک مخزن شیشه ای

بورت اتوماتیک

فروش بورت اتوماتیک مخزن شیشه ای

نوین پیرکس در زمینه فروش بورت اتوماتیک فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس با توجه به نیاز خود انواع بورت را مشاهده کرده و خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت بورت اتوماتیک می توانید با انتخاب حجم و تعداد برآورد لازم را انجام دهید.

بورت اتوماتیک یکی از وسایل پرکاربرد در آزمایشگاه می باشد. که متشکل از یک استوانه ی مدرج که دارای دقت بالایی می باشد. و در انتهای آن یک شیر تخلیه می باشد. این شیر تخلیه یا خروجی می تواند شیشه یا PTFE باشد.

بورت ها دو دسته اند:

بورت های حجمی و بورتهای پیستونی.

بورت پیستون  مشابه سرنگ بوده، اما شامل یک سوراخ دقیق و پیستون می باشد. بورتهای پیستونی ممکن است به صورت دستی یا اتوماتیک عمل کنند.

در واقع بورت یکی از ابزار آلات شیشه ای برای اندازه گیری حجمی می باشد. که در شیمی تجزیه برای توزیع متغیرهای دقیقی استفاده شده. و برای اندازه گیری حجمی از مایع خصوصا اندازه ی معرف ها در تیتراسیون به کار می رود. تفاوت آن با پیپت در دقت آن بوده که از دقت بالاتری برخوردار می باشد.

بورت برای اندازه گیری یک مقدار مشخصی از ماده مورد استفاده بوده. و درجه بندی آن از بالا به پایین یا به عبارتی دیگر صفر آن در بالا است. بنابراین اختلاف بین شروع و پایان حجم مساوی مقدار ماده توزیع شده است. دقت و کنترل بورت نسبت به وسایل دیگر مزیتی می باشد. که برای تیتراسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

بورتهای اتوماتیک دارای مخزنی هستند که به استوانه مدرج متصل هستند. و محلول از طریق این مخزن به داخل استوانه راه می یابد. این بورتها دارای حجم های مختلفی هستند. این مخزنهای شیشه ای، سفید یا قهوه ای رنگ هستند. و با توجه به شرایط کاری مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش بورت اتوماتیک

ویژگی بورت اتوماتیک مخزن شیشه ای

  • دارای حجم های مختلف
  • رنگ سفید یا قهوه ای

 

بورت اتوماتیک که با نام automatic burette شناخته می شود از شیشه آلات آزمایشگاهی  شکلی از بورت های آزمایشگاهی به شمار می رود. به شکل لی بورت یک لوله ساخته شده از شیشه  یا پلاستیک طویل است. که در قسمت انتهایی آن یک شیر به منظور کنترل خروج محلول داخل بورت به کار گرفته شده است. از بورت به منظور برداشتن حجم های گوناگونی از مایع یا محلول در آزمایشگاه در تیتراسیون استفاده می شود. و بنابراین درجه بندی بسیار دقیقی دارد. و روی بدنه بورت با قسمت های بسیار کوچکی ( کمتر از ۱ سی سی ) درجه بندی شده است .

دقت بورت

تمامی بورت ها حتی بورت های اتوماتیک در دو کلاس A و B از لحاظ خطا در دقت درجه بندی قرار می گیرند. که به عنوان نمونه در بورت های ۱۰ و ۲۵ میلی لیتری کلاس A در حدود ۰٫۰۵ میلی لیتر خطا دارد و خطای کلاس B این مقدار دو برابر است .

شیوه کار با بورت اتوماتیک

بورتهای اتوماتیک مشابه با بورت معمولی هستند با این فرق که یک بطری متصل به بورت و یک پوآر دارند. و معمولا در آزمایش هایی که یک سری پی در پی از تست ها صورت می گیرد استفاده می شوند .

شیوه ی کار بورت اتوماتیک به این نحو است که مایع تیتراسیون در درون بطری قرار می گیرد. و هنگامی که هوا با فشار دادن پوآر داخل محفظه بطری می شود. سبب افزایش میزان فشار درون بطری محلول شده. و محلول داخل بورت اتوماتیک بالا می رود و هنگامی که شیر بورت را باز کنید. با خروج محلول از خروجی بورت اتوماتیک فشار محلول دوباره کاسته می شود. و مجددا سطح مایع دررون بورت اتوماتیک به صفر می رسد. و از همین جهت به بورت اتوماتیک ، self zero burette  نیز گفته می شود .

فروش بورت اتوماتیک

توصیه های مهم به هنگام استفاده از بورت اتوماتیک

  • در زمان استفاده از بورت در تیتراسیون بایستی دقت شود. که سرعت خروج محلول واکنش گرا از بورت اتوماتیک بالا نرود. از این جهت که هم سبب افزایش خطا در خواندن نقطه پایانی می شود. و هم امکان گذشتن از نقطه ی انتهایی وجود دارد. وسرعت خروج محلول از داخل بورت معمولا بایستی کمتر از ۱۰ میلی لیتر در دقیقه باشد .
  • در زمان تیتراسیون نبایستی قطرات محلول که از داخل بورت بیرون می روند. در یک نقطه از ظرفی زیر خروجی بورت قرار دارد جمع شوند. و بایستی ظرف را زیر بورت حرکت دهید. و محلول در تمامی نقاط ظرف ریخته شود .
  • پیش از استفاده از بورت بایستی آن را با چند میلی لیتر از محلول مورد نظر به تعداد دو یا سه بار شستشو داد. و هر دفعه باید محلول به طور کامل خارج شود .

 

قیمت بورت اتوماتیک

خرید بورت اتوماتیک مخزن شیشه ای

فروش بورت اتوماتیک مخزن شیشه ای در فروشگاه نوین پیرکس به صورت اینترنتی بوده و محصول خریداری شده بعد از پرداخت آنلاین از طریق پیک در تهران و یا پست پیشتاز برای شهرستان ها ارسال خواهد شد.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

لوله شیشه ای آزمایشگاه

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ،  فروش بورت اتوماتیک .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

فروش شیشه آلات آزمایشگاهی

شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال ، بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه الات آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی ،ارلن ، ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن ، بالن ته گرد ، بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی ، بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، لوازم شیشه ای آزمایشگاه.

وسایل آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی .

تعمیر شیر خلاء کندانسور روتاری  ، تولید شیر خلاء کندانسور روتاری  ، فروش شیر خلاء کندانسور روتاری  ، کندانسور روتاری.

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، دیسکاتور بدون شیر ، دیسکاتور ، دکانتور ، دکانتور شر شیشه ای ، دکاتور تفلونی . دراپینگ فانل ، دین استارک شردار.  دین استارک ساده، قیف دکانتور مخروطی با شیر تفلون ، قیف ساده شیشه ای دم بلند ، باریل شیشه ای با خلاء رداژدار، باریل شیشه ای با خلاء رداژدار ، شیر شیشه ای دو راه ، شیر تفلون سه راه موازی ، شیر تفلون روتافلو ، مبرد ساده ، مبرد مارپیچ ، مبرد حبابدار ، مبرد رادول ، قیف ایمهوف، ایمپینجر آزمایشگاهی ، هیدرومتر آزمایشگاهی ، فروش لوله شیشه ای آزمایشگاهی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟