فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران

فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران

ظروف آزمایشگاهی و انواع آن

فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ظروف آزمایشگاهی یکی از پر کاربردترین تجهیزات آزمایشگاه هستند. و مجموعه ای از ظروف پلاستیکی ، شیشه ای ، فلزی می باشند.این ظروف به دلیل مجاورت با مواد شیمیایی ساخت متفاوتی نسبت به ظروف معمولی دارند. که مهمترین ویژگی در انتخاب و خرید شیشه آلات آزمایشگاهی ، مقاوم بودن در برابر حرارت و بالا بودن کیفیت ، شفافیت شیشه آلات در ساخت آن می باشد. که بسته به نوع کاربردشان در اندازه و شکل های مختلف تولید می شوند.

که معروف ترین برندها در حوزه تولید شیشه آلات آزمایشگاهی می توان به انگلستان ، شات دوران ، آلمانی ، ایزولب ، گامالب ، گلاسکو ، وی تک ، ویل انگلیس نام برد .

 

  • بشر آزمایشگاهی
  • ارلن مایر
  • بالن آزمایشگاهی
  • بورت
  • پیپت
  • دیسکاتور
  • کریستالیزور(کوتاه ، بلند)
  • پیکونمتر
  • میکروتیوب (استریل ، غیراستریل)
  • ظروف نگهداری نمونه
  • ظروف سم
  • ظروف پلاستیکی

این نوع ظروف قیمت پایین تری نسبت به ظروف شیشه ای دارند . که از سه نوع ماده شیمیایی بنام پلی‌اولفین، پلی‌کربنات و فلور کربن ساخته می‌شوند.  در آزمایشگاه ها به صورت چند بار مصرف و یا یک بار مصرف هستند.از آنها برای نگهداری و جابجایی مواردی استفاده می شوند. که با پلاستیک واکنش پذیری ندارند.

فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران

ظروف فلزی

این نوع ظروف بیشتر از جنس استیل می باشند. و مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما دارند. که واکنش پذیری با مواد شیمیایی و اسیدی ندارند. و در برابر ضربات سنگین مقاومت بالایی دارند. به همین دلیل کاربردهای خاص و ویژه تری در آزمایشگاه ها دارند.

 

بررسی مهم ترین ظروف آزمایشگاهی

انواع بشر آزمایشگاهی

از بشر آزمایشگاهی برای ریختن و برداشتن مایعات،حل کردن و محلول کردن مایعات استفاده می شود. دارای جنس پلاستیکی و شیشه ای می باشندو براساس حجم و اندازه های مختلفی هستند.

فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران

بشر شیشه ای:

بشر کوتاه ۴۰۰ میلی TGI آلمان از این نوع بشر برای ریختن مایعات استفاده می شود. و به عنوان ظرفی که واکنش نشان می دهند. البته تا زمانی که حرراتی وجود نداشته باشدو آزمایش هایی مانند ph متری ، پتانسیومتری و دیگر آزمایشاتی که در آن از الکترود باشد  استفاده می شود.

بشرپیرکس :

این نوع بشر برای حرارت دادن محلول استفاده می شود. و در برابر مواد شیمیایی با حجم های متفاوت مقاوم است. به عنوان مثال : زمانی که دو مایع در کوره یا بر روی شعله حرارت یابند از این نوع بشر استفاده می شود.

بشر پلاستیکی :

این نوع بشربرای برداشتن و ریختن مایعات استفاده می شود که برای انجام این کار بشر های باریک درصد خطای کمتری دارند. و  به صورت کلی شامل : پروپلسین (دارای تحمل گرمایی پایین) ptfe (دارای پایداری شیمیایی و محدوده وسع دمایی تا ۲۹۰ درجه سانتی گراد است .)

بشرهای فلزی:

این نوع بشر به صورت کلی شامل : فولاد ضد زنگ ( پایداری شیمیایی و مقاومت دمایی بالایی است .) آلومینیوم (با توجه به نوع محلولی که در آن ریخته می شود انتخاب می شود.)

انواع ظروف آزمایشگاهی بشر

فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران

 انواع ارلن مایر

از شیشه آلات آزمایشگاهی ارلن مایر برای حرارت دادن و هم زدن و مخلوط کردن نمونه ، مواد شیمیایی استفاده می شود. که حتی برای کشت سلول هم مناسب است. و احتمال پاشیده شدن محتوبات داخل آن بسیار کم است.

 

ارلن‌های دهانه پهن :

ارلن دهان گشاد ۵۰۰ میلی TGI آلمان این نوع ارلن برای ذخیره مواد و نمونه مناسب هستند. به دلیل نوع طراحی که دارندکه باعث شده ریختن نمونه در این مدل راحت تر صورت گیرد .

ارلن‌های دهانه باریک:

این مدل ارلن آزمایشگاهی برای مخلوط کردن و جوشاندن مواد آزمایشگاهی مناسب است. و به دلیل  اینکه  داشتن گردنه باریک این ابزار باعث شده تا با چرخاندن ارلن محتوای داخل آن بدون خطر ریختن مخلوط شود. و همچنین به دلیل طراحی مناسب برای جوشاندن مناسب می باشد.

ارلن‌ Fernbach:

کاربرد آن با دیگر ارلن ها فرقی ندارد و قاعده پهن تری نسبت به ارلن های دیگر دارند .

ارلن خلاء:

ارلن خلاء پیرکس انگلستان این نوع ارلن برای جداسازی مواد جامد یا ناخالصی‌ها از مایع استفاده می‌شود.

ارلن روداژ:

روی دهانه آن روژدار مشخصی وجود دارد. این ویژگی امکان اتصال ارلن با اتصالات و رابط‌های شیشه‌ای که دارای روداژ یکسانی با ارلن هستند را فراهم می‌کند.

ارلن بیودی (odine flask):  این نوع شیشه آلات آزمایشگاهی ارلن دارای درب سمباده‌ای است. و برای  یدومتری یا واکنش‌هایی که در آن ید اکسید می‌گردد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارلن درپیچ دار:

این نوع ارلن با طراحی متفاوت برای کشت نمونه، نگهداری کشت‌های میکروبی و سلولی، نگهداری مواد و نمونه‌های فرار و آماده‌سازی محیط‌های کشت در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

ارلن‌های بافل دار:

این نوع ارلن با طراحی متفاوتش در نوع ساخت آن باعث تبادل هوا شده و برای اکسیژن‌رسانی به نمونه، به ویژه هنگام کشت سلول، بسیار مفید است و همچنین کار با نمونه‌های چسبنده را آسانتر می‌کند.

ارلن مایر با انواع طراحی متفاوت ،کاربرد مختلفی دارد.

فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران

برند انواع ظروف آزمایشگاهی

برندهای مختلفی هستند که انواع ظروف آزمایشگاهی را تولید می کنند. که برندهای اروپایی با کیفیت ترین ظروف آزمایشگاهی را دارند. معروفترین برندهای اروپایی ظروف آزمایشگاهی عبارتند از:

 

  • شات دوران (schott duran) آلمان
  • پیرکس (pyrex) انگلستان
  • تی جی آی ( TGI) آلمان
  • کوئیک فیت (Quickfit) انگلستان
  • زیماکس (simax) آلمان
  • چک و اپندورف(Eppendorf)آلمان
  • یونی گلس (uniglass) چین
  • بوروسیل(Borosil) هند
  • پلی لب(Polylab) هند

 

انواع برند ظروف آزمایشگاهی

 

مشکلات برند شیشه آلات نامعتبر

 

انواع ظروف آزمایشگاهی دارای برند نامعتبر، می توانند مشکلاتی همچون : تحمل حرارتی مناسب نداشته باشند. و دارای حجم استاندارد نباشند که درحجم و اندازه آنها مشکل ایجاد می شود .

فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران

روش تشخیص اصل بودن انواع ظروف آزمایشگاهی

 

برای تشخیص اصالت انواع ظروف آزمایشگاهی یک حجم مشخص از یک مایع را مشخص کنید. و آن را داخل ظروف آزمایشگاهی که برای اندازه گیری مایعات کاربرد دارد استفاده کنید. تا دقت اندازه گیری آن ظرف مشخص گردد.

 

برای دیگر ظروف آزمایشگاهی که بیشتر برای حرارت دادن استفاده می شوند. استفاده از گرما و دادن یک شوک حرارتی (درحدود ۱۰۰ درجه سانتی گراد) یا افزایش دمای ظرف تا دمای ذوب آن است.

 

شما می توانید انواع ظروف آزمایشگاهی را از مال کالا خریداری کنید.مال کالا سعی درتلاش است. انواع ظروف آزمایشگاهی با کیفیت درجه یک را ارائه دهد.

فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران

درباره برخی برند های معروف شیشه آلات

 

  • uniglass(توزیع کننده محصولات شیشه ای و انواع ظروف آزمایشگاهی در صنعت شیشه و لعاب بریتانیا)
  • schott(تولید کننده جهانی انواع ظروف آزمایشگاهی و شناخته شده به عنوان صنعت شیشه ای )
  • Eppendorf(اپندورف یک شرکت پیشرو در علوم زیستی است. که انواع ظروف آزمایشگاهی ابزار، مواد مصرفی و خدمات را برای جابجایی مایعات، نمونه‌ها و سلول‌ها در آزمایشگاه‌ها در سراسر جهان توسعه داده و می‌فروشد.)
  • Borosil(تولیدکننده شیشه علمی شناخته شده بین‌المللی می باشد.)
  • Polylab( انواع ظروف آزمایشگاهی Polylab بخشی جدایی ناپذیر از هر آزمایشگاه نه تنها در هند بلکه در خارج از کشور است. نیازی به ذکر نیست که این واحد از نظر فناوری و طراحی شگفت انگیز است. و سیستم های مدیریت کیفیت را در خود جای داده است.)

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرام: novin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد ، بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، لوازم شیشه ای آزمایشگاه.

شیشه آلات آزمایشگاهی Laboratory Glassware

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟