مرکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران

مرکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران

تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟

نوین پیرکس مرکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران : آزمایشگاه از عجیب ترین و جذاب ترین فضاهای کاری است. و مهمترین دلیلی که این محیط را خاص نموده است. تجهیزات آزمایشگاهی می‌‌باشد. شناخت و نحوه کار با این ابزارها به زمان و تجربه زیادی نیازمند است، ناگفته نماند که وسایلی که مورد نیاز آزمایشگاه است. با توجه به نوع کاربری آن انتخاب می‌شود. در این مقاله از نوین پیرکس توضیحات کاملی را درباره تجهیزات آزمایشگاهی ارائه می دهیم.

 

تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟

یکی از مجهزترین مراکز آزمایشی، آزمایشگاه پزشکی است. آزمایشگاه ها مکان هایی برای جمع آوری اطلاعات دقیق از نمونه می‌باشد. به همین دلیل پزشکان برای اینکه از تشخیص خود مطمئن شوند. از بیمارهای خود می‌خواهند تا به آزمایشگاه مراجعه کنند. اینکه چگونه آزمایشگاه اطلاعات بسیار دقیق را ارائه می‌دهد. سوالی است که افراد زیادی به دنبال پاسخ آن هستند.

آزمایشگاه این کار را به وسیله تجهیزات آزمایشگاهی انجام می‌دهد. این ابزارها برای اندازه گیری دقیق ساخته شده شده اند. پس می‌توانیم به وسیله این ابزارها به مشاهده و اندازه‌گیری دقیق بپردازیم. این حد از محاسبات با چشم های عادی و بدون تجهیزات کاملا غیر ممکن است.

در آزمایشگاه‌ها واکنش های شیمایی مختلف و فراوانی انجام می‌شود. به همین دلیل کیفیت تجهیزات آزمایشگاهی در آزمایشگاه بسیار مهم می‌باشد. این وسیله‌ها باید دارای توان بالایی برای مقاومت در برابر واکنش‌های انجام شده را داشته باشند.

مرکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران

تجهیزات آزمایشگاهی صنعتی:

تجهیزات آزمایشگاهی صنعتی، از مهمترین تجهیزات تخصصی می‌باشد، به عنوان مثال دستگاه تصفیه آب صنایع مواد غذایی و یا داروسازی در صنایع نفتی استفاده نمی‎‌شود. همان گونه که دستگاه اندازه گیری میزان سولفور در نفت برای صنایع غذایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

 

لیست تجهیزات آزمایشگاهی

زمانی که می‌خواهیم یک آزمایشگاه را براساس کیفیت و کارآمدی آن بررسی نماییم. تجهیزات جزو اولین چیزهایی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرد. و به بررسی آن باید بپردازیم. تجهیزات آزمایشگاهی به سه دسته کلی و مجزا تقسیم بندی می‌شوند. و زمانی می‌توانیم ادعا کنیم که آزمایشگاهی کارآمد و مناسب داریم. که هر سه این وجوه تجهیزات در کنار هم باشند. لیست تجهیزات آزمایشگاهی به شرح زیر است:

تجهیزات زیر بنایی:

شامل تجهیزاتی می‌باشد که محیط آزمایشگاه را برای سایر فعالیت ها آماده می‌نماید. که این تجهیزات شامل گزینه های زیر می‌باشد:

سکوبندی:

سکوبندی اضافه کردن سازه ای یک طرفه و یا دو طرفه به فضای آزمایشگاه می‌باشد. که برروی آن انواع قفسه ها٬ کابینت ها و سینک های آزمایشگاهی قرار می‌گیرند. و خود به نوعی میز کار نیز می‌توانند باشند.

میز آزمایشگاهی:

میزهای مختلفی که در آژمایشگاه برای انجام آزمایش ها و یا فعالیت ها به صورت اختصاصی تعبیه می‌شوند. از مهم ترین ویژگی این میز ها ضد ارتعاش بودن آن ها است. این میز ها در انواع مختلفی مانند میز های وسط٬ شست و شو٬ تحریر و…. تولید شده. و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کابینت آزمایشگاهی:

مهم ترین آیتم تجهیزات پزشکی به شکل سازه است. که در آزمایشگاه های مختلف به خصوص آزمایشگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کابینت ها به صورت دیواری و زمینی تولید شده اند و کاربرد دارند. از این کابینت ها برای نگهداری و طبقه بندی لوازم آزمایشگاهی استفاده می‌شود.

مرکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران

سینک آزمایشگاهی:

محلی برای شست و شوی مواد شیمیایی و ظروف آزمایشگاهی که عمدتا در سه جنس سرامیک٬ اپوکسی و پروپیلن طراحی و تولید شده اند.

هود آزمایشگاهی:

هود آزمایشگاهی در آزمایشگاه های صنعتی برای خارج نمودن بخارات و گازهای سمی استفاده می‌شود، در کنار این موارد هود دیگری نیز به نام هود پزشکی ممکن است با توجه به هدف ساخت آرمایشگاه استفاده شود. که آن برای ایجاد شرایط مناسب کشت باکتری ها و قارچ ها کاربرد فراوانی دارد.

دستگاه های آزمایشگاهی:

به نمونه ای از تجهیزات آزمایشگاهی که از آن ها برای انجام آزمایش ها، آنالیز ها و تحلیل ها، اندازه گیری و تست استفاده خواهد شد. دستگاه های آزمایشگاهی می گویند که در هر آزمایشگاه با توجه به رویکرد ها٬ نوع خاصی از آن ها استفاده می شود. از نمونه این دستگاه ها می توان به آون یا فور٬ انکوباتور (محیطی ایزوله برای کشت سلول و بافت)‌٬ PH متر، هات پلیت مگنت ٬اتوکلاو و… اشاره کرد.

کاربرد تجهیزات آزمایشگاهی

هر یک از وسایلی که در آزمایشگاه مورد استفاده قرار گیرد، کاربرد خاصی دارد. برخی از تجهیزات آزمایشگاهی وجود دارند که وجود آن ها در آزمایشگاه ضروری است. بعضی از این تجهیزات وسایلی ساده و برخی دیگر پیشرفته می‌باشند. در این بخش مهمترین تجهیزاتی که در آزمایشگاه وجود دارد را نام می‌بریم. و درباره کاربرد آنها نیز توضیحاتی را خواهیم داد همراه ما باشید.

مرکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران

سانتریفیوژ

بسیاری از ما با سانتریفیوژهایی که در نیروگاه‌های هسته‌ای وجود دارند، آشنایی کامل داریم. اما سانتریفیوژ کاربرد زیادی در آزمایشگاه‌ها دارد. این دستگاه با بهره‌گیری از نیروی گریز از مرکز، مواد را از یکدیگر جدا می‌کند. از مهم‌ترین کاربردهای این وسیله در جدا کردن اجزای مختلف نمونه خون می‌باشد.

 

رفراکتومتر

این وسیله یکی از تجهیزات آزمایشگاهی ساده اما بسیار پرکاربردمی‌باشد. اندازه‌گیری غلظت محلول‌ها، کاری رایج در آزمایشگاه‌های شیمیایی، کشاورزی،‌ تولیدی و صنایع غذایی است. این اندازه‌گیری به کمک رفراکتومترها انجام می‌شود.

مرکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران

آون یا فور

این وسیله از تجهیزات آزمایشگاهی ضروری است. در هر آزمایشگاهی، استریل و ضدعفونی کردن ابزار،‌ کاری بسیار مهم است. فور دستگاهی می‌باشد.که با بالا بردن تدریجی دما،‌ تجهیزات شیشه‌ای و فلزی را استریل می‌نماید.

 

هات پلیت

کار این دستگاه گرم کردن آهسته مایعات و دیگر مواد آزمایشگاهی است. البته امروزه نوع جدیدی از این دستگاه به نام هات پلیت مگنت تولید شده است. که در کنار حرارت دادن به مواد، آن‌ها را هم می‌زند.

مرکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران

دلایل استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی

انسان‌ها در طول زمان یاد گرفته‌اند که برای اثبات چیزی، باید آزمایش‌هایی انجام دهند. در طول تاریخ نیز برای آزمایش مواد، از تجهیزات آزمایشگاهی مختلفی استفاده نموده اند. امروزه نیز ابزار آزمایشگاهی به ابزار محاسبات دقیق تبدیل شده‌اند. ابزار گوناگون در انجام یک آزمایش، مکمل یکدیگر هستند. کارشناسان برای هر مرحله از آزمایش، به تجهیزات مخصوصی نیازمند هستند.

مرکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران

مزایای تجهیزات آزمایشگاهی

انسان به کمک آزمایش‌های متعدد می‌تواند چیزی را کشف یا اختراع نماید. برای آزمایش‌های دقیق و معتبر نیز باید از تجهیزات آزمایشگاهی دقیقی استفاده نمود. بنابراین در طول تاریخ ابزار مختلفی برای اندازه‌گیری‌های دقیق ساخته شده است. امروزه این تجهیزات فواید بسیاری در زندگی ما دارند.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی. فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران  ، شیشه آزمایشگاه .

شیشه آلات صنعتی ، تولید کننده شیشه آلات صنعتی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، تولید عمده بشر آزمایشگاهی در تهران ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲ 

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، ظروف شیشه ای ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی .

خرید آنلاین شیشه آلات آزمایشگاهی ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی .

صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، تولید ظروف شیشه ای در تهران ، خرید اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران ، فلاسک ارلن مایر ، مرکز فروش لوازم و شیشه آلات آزمایشگاهی .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه ، خرید اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاه ، فروش تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، مرکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟