مرکز فروش شیشه آزمایشگاهی در تهران

مرکز فروش شیشه آلات آزمایشگاهی

مرکز فروش شیشه آزمایشگاهی در تهران

شیشه های آزمایشگاهی به شیشه های سودا لایم هم شناخته می شوند. علت نامگذاری این شیشه ها تحت این عبارت استفاده از ماده کربنات کلسیم یا سودا لایم soda-lime می باشد علت استفاده از جنس شیشه برای ساخت مواد آزمایشگاهی به دلیل استحکام،مقاومت،درخشندگی،قابلیت استریل شدن شیشه های زمایشگاهی می باشد. شیشه های آزمایشگاهی از نظر جنس در انواع مختلفی تولید می شوند. که از مهم ترین آنها میتوان به شیشه soda-lime ، شیشه بروسیلیکات ، شیشه آکریلیک ، شیشه شکری شیشه isinglass ،و آلومینیوم اکسی نیتریل اشاره کرد.

خرید و فروش اینترنتی ظروف شیشه ای آزمایشگاهی در تهران

تولید کنندگان بسیاری در ایران به تولید ظروف آزمایشگاهی با کیفیت مشغول هستند. و خریداران این ظروف آزمایشگاهی می توانند هرگونه محصول را با روش اینترنتی سفارش داده. و به راحتی در محل مورد تحویل بگیرند.

بیشتر تولید کنندگان اقدام به تولید انواع ظروف آزمایشگاهی مورد استفاده برای مصارف آزمایشگاهی، صنعتی ، پزشکی و مهندسی می کنند. و توانسته اند تمام نیازهای داخل رو پوشش دهند.

مرکز فروش شیشه آزمایشگاهی

موارد استفاده ظروف شیشه ای آزمایشگاهی در دانشگاه ها

ظروف شیشه های آزمایشگاهی کاربرد های زیادی دارد. و یکی از کاربردهای زیاد این ظروف در دانشگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاهها می باشد. و بیشتر برای دانشجویان رشته های علوم پایه مانند رشته های زیست شناسی و زیست مولکولی و رشته های پزشکی خیلی مورد استفاده قرار می گیرند. و تعداد ظروف شیشه های آزمایشگاهی خیلی زیاد است. و هر کدام برای مصارف مختلفی تولید می شوند.

امروزه در هر یک از آزمایشگاههای دانشگاهها شیشه های آزمایشگاهی به چشم می خورند. و به دلیل اینکه آزمایشات باید از نتیجه بهتری برخوردار باشند. استفاده از این شیشه ها خیلی مطلوب است.

پرکاربردترین شیشه های آزمایشگاهی کدامند

شیشه های آزمایشگاهی هر کدام برای کاربرد خاصی تولید می شوند. واین شیشه ها به دلیل حساسیت فیزیکی ،شیمیایی،حرارتی،که دارند در انواع مختلفی عرضه می گردند. و باید طوری ساخته شوند که در مقابل واکنش های شیمیایی و فیزیکی خطری برای استفاده کننده نداشته باشند . و همچنین در مقابل تغییرات دمایی و حرارتی مقاومت لازم را داشته و خیلی زود شکسته نشود.
از پرکاربردترین شیشه های آزمایشگاهی موارد زیر می باشند.

۱بشر
۲لوله آزمایش
۳پیپت
۴بورت
۵استوانه ای مدرج
۶پتری دیش
۷پیست(آبفشان)
۸دسیکاتور
۹قیف
۱۰شیشه پودری دهان گشاد
۱۱شیشه مایعی دهان تنگ
۱۲میکروتیوب

مرکز فروش شیشه آزمایشگاهی

بشر چیست و چه کاربردهایی دارد.

از این وسیله بیشتر برای حرارت دادن و جوشاندن و یا برداشتن حجمی تقریبی از محلول ها استفاده می شود.که دارای اندازه های مختلفی بوده و برخی از انواع آن تیره رنگ می باشد.

لوله آزمایش چه کاربردی دارد.

از این وسیله بیشتر برای انجام آزمایش های ابتدایی و نیز در مواقعی که حجم محلول های به کار رفته در آزمایش کم است استفاده می شود. که دارای اندازه های مختلفی بوده. و هیچگاه نباید هنگام حرارت دادن بیش از یک سوم لوله را از محلول پر کردهنگام حرارت دادن لوله آزمایش باید با دقت کافی سر لوله به سمت مخالف شخص آزمایش دهنده به طوری که در طرف مخالف شخص دیگری قرار نگرفته باشد. زیرا با حرارت دادن احتمال پاشیدن محلول از لوله آزمایش وجود دارد.

ارلن (ساده) چه کاربردی دارد.

از این وسیله بیشتر برای حرارت دادن محلول ها و نیز جهت انجام عمل تیتراسیون و یا صاف نمودن. و رسوب گیری محلول ها استفاده می شود. که دارای اندازه های مختلفی بوده و برخی از انواع آن تیره رنگ می باشد.

مرکز فروش شیشه آزمایشگاهی

ارلن تخلیه چه کاربردی دارد.

از این وسیله بیشتر برای انجام عملیات رسوب گیری سریع استفاده می شود.

مزور(استوانه ی مدرج) چه کاربردی دارد.

از این وسیله بیشتر برای برداشتن مایعات به خصوص محلولهای خطرناک استفاده می شود. که دارای اندازه های مختلفی بوده. و برخی از انواع آن تیره رنگ می باشد.

بالن ته گرد چه کاربردی دارد.

از این نوع بالن بیشتر برای انجام عملیات تقطیر ،رفلکس کردن و گرم کردن محلول ها استفاده می شود. که دارای اندازه های مختلف و شکل هایی با گردنه کوتاه و یا بلند می باشد.

بالن ژوژه چه کاربردی دارد.

از این نوع بالن بیشتر برای تهیه دقیق محلولها و نگهداری آنها استفاده می شود. که از نوع بالن های ته صاف بوده. و دارای درب مخصوص به خود می باشد. و نیز اندازه های مختلفی داشته که محدوده حجم آنها توسط خطی که بر روی گردنه بالن وجود دارد مشخص می شود.

مرکز فروش شیشه آزمایشگاهی

بالن سه دهانه چه نوع بالنی و با چه کاربردی می باشد.

از این نوع بالن بیشتر در آزمایشهایی استفاده می شود. که بخواهیم به طور همزمان دو ماده را وارد کرده و از دهانه سوم آن یک ماده دیگر را خارج کنیم.

دکانتور چه نوع ظرفی می باشد و موارد کاربرد آن چیست.

از این وسیله بیشتر برای جدا کردن مایعاتی که در هم مخلوط نشده اند. و به دلیل داشتن اختلاف چگالی با هم ترکیب نشده اند استفاده می شود.

پیپت چیست و موارد کاربرد آن در کجاست.

از این وسیله بیشتر برای برداشتن حجم دقیقی از مایعات استفاده می شود. که دارای دو نوع مدرج و حباب دار بوده. و هر دو نوع اندازه های حجمی مختلفی دارند. که البته نوع مدرج ان کاربرد بیشتری دارد. چون توسط نوع مدرج میتوان به هر اندازه دلخواه مقداری از محلول ها را سنجیده و برداشت ولی توسط نوع حباب دار تنها یک حجم از پیش تعیین شده قابل برداشت می باشد. که میزان حجم در نوع حبابدار معمولا بر روی حباب ان نوشته شده است. و محدوده آن توسط خطی که بر روی لوله بالای حباب وجود دارد تعیین می شود .

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرام: novin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز فروش شیشه آزمایشگاهی کالیبره در فروشگاه نوین پیرکس

شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، قیمت شیشه آلات آزمایشگاهی ،ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد ، بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، لوازم شیشه ای آزمایشگاه.

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، دیسکاتور بدون شیر ، دیسکاتور ، دکانتور .دکانتور شر شیشه ای ، دکاتور تفلونی . دراپینگ فانل ، دین استارک شردار.  دین استارک ساده، قیف دکانتور مخروطی با شیر تفلون ، قیف ساده شیشه ای دم بلند . باریل شیشه ای با خلاء رداژدار، باریل شیشه ای با خلاء رداژدار.شیر شیشه ای دو راه ، شیر تفلون سه راه موازی ، شیر تفلون روتافلو ، مبرد ساده ، مبرد مارپیچ ، لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی در تهران ، ظروف آزمایشگاه .

مبرد حبابدار ، مبرد رادول ، قیف ایمهوف، ایمپینجر آزمایشگاهی ، هیدرومتر آزمایشگاهی ، فروش لوله شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، لوازم آزمایشگاه ، تجهیزات آزمایشگاهی .فروش لوله های آزمایشگاهی . فروش بالن ژوژه در تهران ، بشر شیشه ای  .فروش بورت آزمایشگاهی در تهران ، فروش تجهیزات شیشه ای آزمایشگاهی ،مرکز تخصصی فروش شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، قیمت شوف بالن آزمایشگاهی ،( Laboratory Glassware ) ، فروش تانک کروماتوگرافی TLC ،ظروف ازمایشگاهی ، مرکز فروش شیشه آزمایشگاهی .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

دیدگاه‌ها ۲

*
*

    اشنا پاسخ

    سلام لوله خام بالن را هم میفروشید ۱۰ در ۱/۵

      mwadmin_mehragah پاسخ

      سلام وقت بخیر متاسفانه خیر فروش لوله نداریم.

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟