کریستالیزور چیست؟ | تولید کریستالیزور در تهران

کریستالیزور

کریستالیزور چیست؟

خب برای آشنایی با اینکه کریستالیزور چیست؟ باید بگوییم که یکی دیگر از ظروف آزمایشگاهی است. که در دسته بندی و هم خانواده بشر قرار گرفته است.

با بشر آزمایشگاهی بدون شک آشنایی بسیاری دارید. و نام این ظرف آزمایشگاهی را زیاد شنیده. و شاید هم آن را از نزدیک دیده باشید، بشرهای آزمایشگاهی در سه دسته بندی کوتاه، بلند و خیلی کوتاه وجود داردند که دسته شوم را همان کریستالیزور می گویند.

کریستالیزورچیست

انواع کریستالیزور

کاربرد کریستالیزور

از ظروف کریستالیزور یا همان بشرهای خیلی کوتاه در آزمایشگاه ها برای تبلور استفاده می شود.  و در برخی از مواقع نیز برای گرم کردن مایعات مورد استفاده قرار می گیرند. جنس کریستالیزور معمولا از از بروسیلیکات هایی می باشد. که در برابر حرارت داری قدرت مقاومت بسیار بالایی می باشند. کاربرد این نوع از ظروف آزمایشگاهی بر حسب اندازه ای که دارند بسیار متفاوت می باشد. معمولی ترین کریستالیزور که در آزمایشگاه های مختلف از آن ها استفاده می شود ۶،۱۰ و ۱۶ سانتیمتر قطر دهانه آن ها می باشد.

 

شاید با خودتان بگویید که این ظروف آزمایشگاهی حتما در دسته بندی ظروف یکبارمصرف آزمایشگاهی می باشد. و بعد از هربار استفاده آنها را دور انداخته و برای آزمایش بعدی از کریستالیزور دیگری استفاده می شود. اما باید بگوییم که این حدس شما کاملا اشتباه بوده و کریستالیزور آزمایشگاهی اصلا یکبار مصرف نیستند. و بعد از هر نوع آزمایش می توان باتمیز کردن آن ها مجدد در آزمایش های بعدی نیز از آن ها استفاده کرد.

 

ویژگی کریستالیزور

با ظروف آزمایشگاهی کریستالیزور آشنا شدید. و متوجه شدید که از آن ها می توان برای تبلور و ظرف گرمایش حمام داغ استفاده کرد.

این ظروف آزمایشگاهی هم مانند سایر ظروف و تجهیزات آزمایشگاهی به نوبه خود ویژگی هایی دارد. که منحصر به فرد بوده. و به همین خاطر در آزمایشگاه  ها جزء آن دسته از ظروفی می باشد که بسیار مورد نیاز است.

از ویژگی های ظروف کریستالیزور می توان به مقاومت آن ها در برابر حرارت، قابلیت اتوکلاو کردن و قابلیت استفاده مجدد آن ها اشاره کرد.

نکته ای که لازم است درباره ظروف آزمایشگاهی کریستالیزور بدانید. این است که تعدادی از این ظروف دارای لبه،ناودانی یا آبریز برای تخلیه ی مایع داخل آن بوده و یک مدل از آنها این لبه را ندارند.

 

کریستالیزور

کاربرد کریستالیزور

جنس ظروف کرستالیزور

جنس این ظروف از شیشه های پیرکس یا بوروسیلیکاتی می باشد. که می توانند از خود در برابر حرارت مقاومت بالایی را نشان دهد. و به کمک این جنسی شیشه که دارد توانسته ویژگی منحصر به فردی را از خود نشان دهد.

 

زیرا همان طور که میدانید آزمایش هایی که در آزمایشگاه های مختلف از جمله آزمایشگاه های پزشکی، صنعتی، شیمی و غیره صورت می گیرید نیاز به تجهیزات و ظروفی دارد. که بتواند در برابر حرارت و مواردی که باعث میشوند روند آزمایش با مشکل مواجه شود مقاوم بوده. و خسارت هایی را در حین آزمایش به وجود نیاورند. پس استفاده از ظروف و تجهیزات آزمایشگاهی مقاوم در برابر آتش و حرارت از موارد بسیار مهمی است. که باید در زمان خرید و تهیه تجهیزات آزمایشگاهی به آن ها توجه داشته باشید.

 

فروش کریستالیزور

نمایندگی ها و شرکت های بسیاری در کل دنیا وجود دارند. که شما می توانید کریستالیزور مورد نیاز آزمایشگاه خود را از آن ها تهیه و خریداری کنید.

شرکت تولید شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس تجهیزات و ظروف آزمایشگاهی را با ضمانت چند ساله در اختیار شما قرار می دهد. شرکت نوین پیرکس که هدف آن از ارائه تجهیزات آزمایشگاهی رضایت خاطر مشتریان می باشد.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید شیشه آلات آزمایشگاهی به قسمت تماس با ما مراجعه کرده  و از طریق فرم یا شماره های تلفن با مشاوران این شرکت جهت خرید و تهیه شیشه آلات آزمایشگاهی در ارتباط باشید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیل: arashma4041@gmail.com

اینستاگرام: novin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد ، بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران .

صنعت شیشه‌سازی ، شیشه گری در تهران ، بررسی صنعت شیشه گری ، تولید ظروف شیشه ای در تهران .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی ، ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟