تولید بالن بوخنر در تهران

تولید بالن بوخنر

تولید بالن بوخنر در تهران

یک بالن بوخنر به عنوان یک بالن خلاء، بالن تصفیه یا بالن اسلحه کمری نیز شناخته شده است. هرچند در ایران با اسامی ارلن خلاء یا ارلن تخلیه شناخته می‌شود. یک بالن بوخنر دارای دیواره ای ضخیم با یک لوله شیشه ای کوتاه و خاردار و همچنین شلنگی که حدود یک اینچ از گردن آن بیرون زده است.

یک بالن بوخنر به عنوان یک بالن خلاء، بالن تصفیه یا بالن اسلحه کمری نیز شناخته شده است. هرچند در ایران با اسامی ارلن خلاء یا ارلن تخلیه شناخته می شود. یک بالن بوخنر دارای دیواره ای ضخیم با یک لوله شیشه ای کوتاه و خاردار و همچنین شلنگی که حدود یک اینچ از گردن آن بیرون زده است. لوله کوتاه و شلنگ خاردار به طور موثری به عنوان یک آداپتور که در انتهای شیلنگ های انعطاف پذیر با دیواره ضخیم ( لوله ) نصب شده عمل می کند.

انتهای دیگر شلنگ را به منبع خلاء از قبیل بادبزن هواکش یا پمپ خلاء متصل می کنند. بهتر است این کار از طریق یک دریچه که برای جلوگیری از مکیدن آب از هواکش بالن بوخنر طراحی شده است، انجام گیرد.

فروش بالن بوخنر در تهران

دیواره ضخیم بالن بوخنر، مقاومت در برابر اختلاف فشار را با داشتن خلاء در داخل آن فراهم می کند. قیف بوخنر دارای یک لایه کاغذ صافی جدا شده از مکش است.

ارلن خلا یا ارلن تخلیه یکی از انواع ارلن می باشد. که جزو دسته شیشه آلات آزمایشگاهی می باشد که حجم های مختلفی داشته. و کاربرد های وسیعی از جمله جداسازی جامدات و مایعات و ذخیره سازی حجم کوچکی از محلول ها را دارد.

همانطور که می دانید ارلن یک ظرف مخروطی شکل است. که معمولا در آزمایشگاه برای به حجم رساندن و جوشاندن و اتوکلاو مایعات استفاده می شود. نوعی از ارلن ها، ارلن خلا می باشند. که تفاوت آن با ارلن معمولی داشتن یک خروجی در یک سمت دهانه است. در ادامه به توضیحات بیشتر نسبت به این محصول می پردازیم.

ارلن خلا یکی از پرمصرف ترین ظروف آزمایشگاهی است. که با نام های ارلن تخلیه یا بالن بوخنر نیز شناخته می شود. این نوع از ارلن از جنس شیشه های بوروسیلیکاتی یا پیرکس با ضخامت بالا می باشد. در واقع ارلن خلا یک نوع ارلن است که دارای یک لوله در کنار و نزدیک به گردن آن می باشد. که برای خروج هوا (به کمک پمپ مکنده) به کار می رود.

تولید بالن بوخنر در تهران

ارلن خلا غالبا مدرج طراحی شده است تا بتوان حجم های مشخضی از محلول های شیمیایی را در آن نگهداری کرد. اما نوع ساده آن برای استفاده از کارهای گوناگون مانند گرم کردن مایعات، مخلوط کردن. و حتی نگهداری مایعات و یا به عنوان جمع کننده محصول تقطیر در عمل تقطیر و یا جمع کننده مایع خارج شده از قیف جدا کننده در هنگام عمل استخراج نیز استفاده می شود.

ارلن خلا دارای یک خروجی در یک سمت دهانه جهت اتصال به پمپ خلاء است. ارلن بوخنر همراه با قیف بوخنر برای جداسازی جامدات و مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. از ویزگی های با اهمیت ارلن خلا مقاومت بدنه آن در برابر فشار بالا می باشد.

از ارلن تخلیه برای خروج گاز در حین جوشاندن استفاده می شود. در مواقعی که بخواهیم گاز و یا بخار خاصی را بدست بیاوریم. از ارلن تخلیه استفاده می کنیم. همچنین می توان برای فیلتر کردن مواد نیز از آن استفاده نمود. باید بیان کرد که فیلتراسیون عملی است که توسط آن ناخالصی های جامد در مایعات و گاز ها جدا می شوند. که توسط ارلن تخلیه می توان این عمل را انجام گیرد.

همچنین برای اینکه بتوانید توسط ارلن خلا مکش ایجاد کنید. و مواد جامد داخل آن را جدا کنید بایستی از قیف بوخنر استفاده کنید. این ظروف دارای لوله جانبی است که توسط شلنگ یا لوله ای به پمپ خلا متصل می شود. آب روی قیف بوخنر ریخته می شود. و مایع از کاغذ صافی عبور کرده. و توسط مکش پمپ به مجرای قیف راه پیدا می کند. و وارد ارلن خلا می گردد. در حالی که جامد پشت قیف بوخنر باقی می ماند. در هنگام استفاده از پمپ خلا باید مراقب بود تا محلول به درون شلنگ و در نهایت پمپ خلا نفوذ نکند.

موارد استفاده و کاربرد ارلن خلا

  • ذخیره سازی حجم های کوچکی از مایعات
  • تکان دادن مخلوط
  • ترکیب محلول
  • جوشاندن و گرم کردن
  • جداسازی جامدات و مایعات توسط ارلن خلا

ارلن تخلیه یکی از شیشه آلات آزمایشگاهی است. که نبست به ارلن های معمولی بسیار کاربردی تر است. و دارای ضخامت بیشتری می باشد. از دیگر ویژگی‌های این وسیله می توان به موارد زیر را بیان کرد:

ویژگی های ارلن خلا

  • مقاومت بدنه در برابر گرما و فشار بالا
  • شفافیت بالا
  • بدنه با ضخامت بالا می باشد.

تولید بالن بوخنر

مشخصات ارلن خلا (بالن بوخنر)

نام محصول

ارلن خلا- ارلن تخلیه- بالن بوخنر

جنس

شیشه بروسیلیکات و پیرکس

حجم

۵۰-۱۰۰-۲۵۰-۵۰۰-۱۰۰۰-۲۰۰۰ میلی لیتر

خرید ارلن خلا (بالن بوخنر)

شیشه آلات آزمایشگاهی از ظروف بسیار کاربردی و جدایی ناپذیر آزمایشگاه ها هستند. که انواع مختلفی از نظر کاربرد و شکل و حجم دارند. ارلن خلا یکی از این تجهیزات آزمایشگاهی می باشد. که همانند ارلن دهانه تنگ است. که روی گردن آن یک لوله شیشه ای دارد. و از ویژگی های مهم ارلن خلا مقاومت بدنه آن در برابر فشار بالا یا در اصطلاح قابل وکیوم بودن آن می باشد. یک ارلن خلا با کیفیت می بایست. در برابر انواع مواد شیمیایی و در برابر فشار و حرارت مقاومت بالایی داشته باشد. همانطور که می دانید برای خرید مطمئن تجهیزات آزمایشگاهی مستلزم مراجعه به فروشگاه های معتبر می باشیم. و در خرید تجهیزات آزمایشگاهی، همواره باید دقت فراوان داشته باشیم.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

قیمت بشر ، گیلاس مدرج ، خرید بشر آزمایشگاهی ، فروش عمده ارلن ، شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی ، خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی ، پیپت حبابدار  ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی در تهران ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش بالن ژوژه، تولید بالن بوخنر در تهران .

ساخت ظروف شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش دستگاه سوکسله در تهران ، تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، بورت ساده شیر شیشه ای و تفلون ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی ، فروش لوله شیشه ای آزمایشگاهی ، خرید بشر آزمایشگاهی در تهران ، پیکنومتر ، تولید کندانسور شیشه ای ، خرید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش شیشه کوارتز در تهران، تولید بالن بوخنر .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، فروش کندانسور آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  ، صنایع تولیدی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس، فروش شیشه پودری و مایعی در تهران ، تیوپ آزمایشگاهی شیشه ای .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، تولید لوله شیشه ای ،  لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی، فروش مبرد ، بشر پیرکس ، بشر شیشه ای ، فروش بشر آزمایشگاهی ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاه در تهران .

ساخت ظروف شیشه ای آزمایشگاهی ، تولید شیشه بروسیلیکات در تهران ، صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، فروش انواع پیپت آزمایشگاهی ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، جار بی هوازی ، تولید ظروف شیشه ای در تهران خرید باریل شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش عمده ارلن مایر آزمایشگاهی تولید عمده باریل آزمایشگاهی .

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، خرید استوانه مدرج ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی با کیفیت در تهران ، فروش ارلن رداژ دار ، شیشه آلات و ظروف آزمایشگاهی ، تولید عمده استوانه مدرج یا مزور .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران ، قیمت ارلن مایر ، خرید ارلن مایر آزمایشگاهی ، فروش ارلن ، فروش ظرف توزین ، فروش ست فیلتراسیون ، خرید ست فیلتراسیون ، قیمت ست فیلتراسیون، فروش ارلن دهانه تنگ .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ،پیکنومتر ، ساخت شیشه آزمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران ، همزن شیشه ای ، تولید عمده مزور آزمایشگاهی ، فروش شیشه پودری و مایعی در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  فروش عمده ارلن ، سایت فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ،

بورت اتوماتیک رنگی ،گیلاس مدرج ، ساخت لوله شیشه ای ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دستگاه سوکسله ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه ، فروش کریستالیزور ، فروش مبرد ، تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، تولید کندانسور شیشه ای ، فروش عمده لوله شیشه ای آزمایشگاهی .

صنایع تولیدی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی و صنعتی طبق نقشه ، قیمت بشر ، خرید بشر آزمایشگاهی ، ساخت ظروف شیشه ای آزمایشگاهی ، تولید لوله شیشه ای ، لوله شیشه ای درب دار ، ارلن خلا ، بورت ساده شیر شیشه ای و تفلون ، پیپت حبابدار ، خرید باریل شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی در تهران ، فروش انواع پیپت آزمایشگاهی ، فروش عمده ارلن مایر آزمایشگاهی ، فروش بالن ژوژه ، خرید تجهیزات آزمایشگاهی ، تیوپ آزمایشگاهی شیشه ای ، بشر پیرکس ، تولید شیشه بروسیلیکات در تهران ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاه در تهران ، فروش شیشه کوارتز در تهران ، تولید عمده استوانه مدرج یا مزور ، تولید بالن بوخنر در تهران .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟