تولید عمده استوانه مدرج یا مزور

تولید عمده استوانه مدرج یا مزور

تولید عمده استوانه مدرج یا مزور

استوانه مدرج شیشه ای چیست؟ اگر ذهن شما هم درگیر این سوال است پس باید به شما بگوییم. ما در این مطلب سعی داریم در خصوص استوانه مدرج یا مزور آزمایشگاهی با شما صحبت کنیم. این وسیله که از شیشه آلات آزمایشگاهی محسوب می شود. شباهت بسیار زیادی به لوله شیشه ای دارد. در ادامه این مطلب شما را بیشتر با پاسخ سوال استوانه مدرج شیشه ای چیست آشنا خواهیم کرد.

مزور چیست؟

استوانه مدرج مزور یا استوانه مدرج شیشه ای چیست همگی یک پاسخ دارند. و آن این است که این استوانه ها از مهمترین و پرکاربردترین وسایل آزمایشگاه ها هستند. و دارای یک کف بسته و سری باز بوده تا به راحتی بتوان آنها را روی میز قرار داد. معمولاً بدنه و کف های آزمایشگاهی را از شیشه می سازند اما گاهی برای تولید آنها از پلاستیک هم استفاده خواهد شد.

برای اینکه به آسانی بتوان مایعات داخل مزور را بیرون ریخت در قسمت سر آن یک لبه ایجاد کرده اند. استوانه مدرج شیشه ای هم مانند پیپت حبابدار در آزمایشگاه ها بسیار کاربرد دارد. و همیشه می توانیم آنها را مورد استفاده قرار دهیم.

ساختار و جنس استوانه مدرج

استوانه مدرج شیشه ای چیست را پاسخ دادیم. حال بهتر است کمی آن در ارتباط با ساختار و جنسی که دارند صحبت کنیم. استوانه مدرج یا مزور از پلی پروپیلن تولید می شود. که با توجه به مقاومت شیمیایی بسیار خوبی که دارد. موجب شده تا بسیار در آزمایشگاه استفاده شود. برای اینکه این وسایل شفاف تر شوند. از پلیمر هم در تولید آنها استفاده می کنند.

مزورهای آزمایشگاهی معمولی را به صورت متداول باریک و بلند می سازند. و همین موضوع است که سبب شده دقت و اندازه گیری حجمی که مشخص می کنند دقیق تر باشد. این وسایل یک پایه پلاستیکی دارند. و دارای اتصالات شیشه ای آسیاب شده به جای دریچه خواهند بود.

تولید عمده استوانه مدرج یا مزور

کاربرد استوانه مدرج یا مزور

استوانه مدرج یا مزور در آزمایشگاه ها برای انتقال مایعات و اندازه گیری مورد استفاده قرار خواهند گرفت. استوانه های مدرج دقت اندازه گیریشان از بشر و ارلن بیشتر است. اما باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که دقت اندازه گیری آنها نسبت به بورت و پیپت کمتر است. مزورها در دو شکل شش گوش و گرد طراحی و تولید خواهند شد. حداقل اندازه گذاری هایی که روی بدنه استوانه های مدرج قرار دارد. برابر با ۱/۰ میلی لیتر خواهد بود پس اندازه خطا هم برابر با ۱/۰ است.

حجم مزور

استوانه های مدرج یا مزور دارای حجم های بسیار مختلفی هستند. و در ابعاد گوناگون تولید می شوند. همین تنوعی که در حجم این وسایل وجود دارد. سبب شده تا عنوان پر کاربردترین وسایل در آزمایشگاه ها شناخته شوند. زمانی که شما برای بررسی قیمت استوانه مدرج می روید. متوجه خواهید شد که ابعاد این وسایل بسیار مختلف است. اما به صورت کلی می توانیم بگوییم از ۱۰ میلی لیتر تا ۱۰۰۰ میلی لیتر حجم های رایجی هستند که برای استوانه های مدرج در نظر گرفته می شوند.

نکات مهم درباره نحوه کار با استوانه مدرج

برای کار با استوانه های مدرج لازم است ابتدا این وسایل را تمیز کنید. و اطمینان حاصل کنید تا از هرگونه آلودگی به دور هستند. وجود آلودگی در استوانه های مدرج و دستگاه تقطیر شیشه ای موجب می شود. تا واکنش های شیمیایی مختلفی با مایع مورد آزمایش صورت بگیرد.

در انتخاب استوانه مدرج به این موضوع دقت داشته باشید. که فاصله درجه ها در مزورها متفاوت است. از این رو با در نظر گرفتن مایعی که قصد اندازه گیری آن را دارید. مناسب ترین استوانه را انتخاب کنید.

شیوه صحیح و ایمن ریختن مایعات در استوانه به این شکل است. که با یک دست مزور را بگیرید. و با کمک دست دیگر خود مایع را در ظرف بریزید. در زمان کار با مزور آزمایشگاهی مراقب باشید. که اجزای حساس بدن شما مانند صورت آن در نزدیکی آن نباشد. زیرا احتمال دارد که استوانه بشکند. یا اینکه مایع روی صورت شما بریزد. پس از اینکه کار خود را تمام کردید. بهتر است آن را با مواد شوینده تمیز کنید. و به شکل برعکس در قفسه مورد نظر بگذارید. تا برای کارهای بعدی کاملا خشک شده باشد.

تولید عمده استوانه مدرج یا مزور

قیمت استوانه مدرج یا مزور

همانطورکه قیمت بشر و قیمت ارلن مایر با توجه به برخی موارد همیشه با تغییراتی روبرو است. در خصوص قیمت استوانه مدرج شیشه ای هم این موضوع وجود دارد. در خصوص قیمت استوانه مدرج یا مزور باید بگوییم. که این موضوع به عواملی همچون تولید کننده، جنس مزور، سازنده و حتی قیمت دلار بستگی دارد. تمامی این موارد موجب شده اند. تا نتوانیم برای استوانه مدرج یک قیمت مشخص شده را بیان کنیم. علاوه بر این حجمی که برای استوانه مدرج قصد خرید آن را دارید هم در این موضوع اثرگذار است.

خرید استوانه مدرج یا مزور

در زمان خرید هر کدام از وسایل آزمایشگاهی لازم است برخی نکات را توجه داشته باشید. تا پس از خرید با مشکلی مواجه نشوید. از جمله نکاتی که شما حتی در زمان خرید بورت اتوماتیک یا خرید بالن ژوژه  باید به آنها توجه کنید. این است که جنس وسیله مورد نظر را بررسی کنید. و حتما از برندهای معتبر خریداری کنید. شاید قیمت برخی از برندها کمی بالاتر باشد. اما لااقل مطمئن هستید که این برند معتبر از متریالی با کیفیت برای تولید وسایل استفاده می کند.

علاوه بر این به جای اینکه وقت خود را در فروشگاه های فیزیکی و بازارهای معمولی تلف کنید. می توانید با کمک خرید آنلاین به خرید استوانه مدرج بپردازید. در خرید اینترنتی به راحتی می توانید این وسایل را بررسی کنید. و کاربردها و ویژگی های هر کدام را مورد مطالعه قرار دهید. سپس با توجه به نیاز خود خریدی مطمئن و راحت را تجربه کنید.

تولید عمده استوانه مدرج یا مزور

سخن پایانی

استوانه مدرج شیشه ای چیست را پاسخ دادیم. و در خصوص کاربردهایی که دارد صحبت کردیم. همانطور که متوجه شدید کاربرد اصلی استوانه های مدرج، اندازه گیری حجم مایعات و انتقال آنها خواهد بود. تعیین حجم مشخصی از محلول ها و اندازه گیری دقیقی که این وسایل دارند. موجب شده تا در هر آزمایشگاهی به تعداد بسیار زیاد مورد استفاده قرار بگیرند.

تولید عمده استوانه مدرج یا مزور

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرام: novin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

قیمت بشر ، گیلاس مدرج ، خرید بشر آزمایشگاهی ، فروش عمده ارلن ، شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی ، خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی ، پیپت حبابدار  ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی در تهران ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش بالن ژوژه .

ساخت ظروف شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش دستگاه سوکسله در تهران ، تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، بورت ساده شیر شیشه ای و تفلون ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی ، فروش لوله شیشه ای آزمایشگاهی ، خرید بشر آزمایشگاهی در تهران ، پیکنومتر ، تولید کندانسور شیشه ای ، خرید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش شیشه کوارتز در تهران .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، فروش کندانسور آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  ، صنایع تولیدی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس، فروش شیشه پودری و مایعی در تهران ، تیوپ آزمایشگاهی شیشه ای .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، تولید لوله شیشه ای ،  لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی، فروش مبرد ، بشر پیرکس ، بشر شیشه ای ، فروش بشر آزمایشگاهی ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاه در تهران .

ساخت ظروف شیشه ای آزمایشگاهی ، تولید شیشه بروسیلیکات در تهران ، صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، فروش انواع پیپت آزمایشگاهی ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، جار بی هوازی ، تولید ظروف شیشه ای در تهران خرید باریل شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش عمده ارلن مایر آزمایشگاهی تولید عمده باریل آزمایشگاهی .

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، خرید استوانه مدرج ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی با کیفیت در تهران ، فروش ارلن رداژ دار ، شیشه آلات و ظروف آزمایشگاهی ، تولید عمده استوانه مدرج یا مزور .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران ، قیمت ارلن مایر ، خرید ارلن مایر آزمایشگاهی ، فروش ارلن ، فروش ظرف توزین ، فروش ست فیلتراسیون ، خرید ست فیلتراسیون ، قیمت ست فیلتراسیون، فروش ارلن دهانه تنگ .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ،پیکنومتر ، ساخت شیشه آزمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران ، همزن شیشه ای ، تولید عمده مزور آزمایشگاهی ، فروش شیشه پودری و مایعی در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  فروش عمده ارلن ، سایت فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ،

بورت اتوماتیک رنگی ،گیلاس مدرج ، ساخت لوله شیشه ای ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دستگاه سوکسله ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه ، فروش کریستالیزور ، فروش مبرد ، تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، تولید کندانسور شیشه ای ، فروش عمده لوله شیشه ای آزمایشگاهی .

صنایع تولیدی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی و صنعتی طبق نقشه ، قیمت بشر ، خرید بشر آزمایشگاهی ، ساخت ظروف شیشه ای آزمایشگاهی ، تولید لوله شیشه ای ، لوله شیشه ای درب دار ، ارلن خلا ، بورت ساده شیر شیشه ای و تفلون ، پیپت حبابدار ، خرید باریل شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی در تهران ، فروش انواع پیپت آزمایشگاهی ، فروش عمده ارلن مایر آزمایشگاهی ، فروش بالن ژوژه ، خرید تجهیزات آزمایشگاهی ، تیوپ آزمایشگاهی شیشه ای ، بشر پیرکس ، تولید شیشه بروسیلیکات در تهران ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاه در تهران ، فروش شیشه کوارتز در تهران ، تولید عمده استوانه مدرج یا مزور .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟