تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی به انواع تجهیزات مورد استفاده در کار های علمی و به طور سنتی از شیشه گفته می شود. به طور کلی می توان در مورد جنس شیشه گفت که آن را می‌توان دمید، خم کرد، برش داد، قالب‌گیری کرد. و به اندازه‌ ها و شکل‌ های گوناگونی درآورد. این امر سبب شده است تا در آزمایشگاه ‌های شیمی، زیست‌ شناسی و تحلیلی بیشترین کاربرد را داشته باشد.

لازم به ذکر است که به دلیل اهمیت زیاد لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کارشناسان نوین پیرکس سعی کرده اند، تمامی مطالب مزبور به آن ها را برای شما باز گو کنند. تا نسبت به کارایی و خطراتی که ممکن است در حین کار مخصوصا برای افرادی که برای اولین بار با این لوازم سرو کار دارند، آشنا سازند.

خرید لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

برای شروع یک مروری کوتاه در مورد تاریخچه ی پیدایش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی خواهیم داشت. تاریخچه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی به زمان فنیقی ها برمی گردد. که ابسیدین را در آتش سوزی با هم ذوب کردند. و اولین ظروف شیشه ای را ساختند. با گذشت زمان و پیشرفت علم ودانش لوازم شیشه ای زمانی تکامل یافتند. که تمدن های باستانی دیگر از جمله سوریه، مصر و رومی هنر شیشه سازی را اصلاح کردند.

در ادامه، مری یهودی، کیمیاگر در اسکندریه در قرن اول پس از میلاد، به دلیل ایجاد برخی از اولین لوازم شیشه ای برای استفاده شیمیایی از جمله دستگاهی برای گرم کردن مانند کروتاکیس که برای جمع آوری بخار از یک ماده گرم شده استفاده می شد، اعتبار دارد.

تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

علاوه بر این موارد و خلاقیت ‌های دانشمندان، لوازم شیشه ‌ای آزمایشگاهی برای مصارف شیمیایی در طول این زمان به دلیل پایداری حرارتی پایین لازم برای آزمایش محدود بودندو و بنابراین عمدتا با استفاده از مس یا مواد سرامیکی طراحی و ساخته می گردید. به عبارتی می توان گفت این ترکیب مواد اولیه و اطلاعات بهتر از شرق منجر به تولید شفاف تر و ماندگاری حرارتی و شیمیایی بالاتری شد.

که منجر به تغییر استفاده از لوازم شیشه ای در آزمایشگاه ها شد. جالب است بدانید که در طول قرن نوزدهم، شیمی دانان بیشتری به اهمیت لوازم شیشه ای آزمایشگاهی به دلیل شفافیت آن و توانایی کنترل شرایط آزمایش پی بردند. یونس یاکوب برزلیوس که لوله آزمایش را اختراع کرد. و مایکل فارادی هر دو در ظهور دمیدن شیشه شیمیایی نقش داشتند.

تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

لازم به ذکر است که پیدایش این لوازم شیشه ای آزمایشگاهی سبب شد تا دسترس بودن آزمایش های شیمیایی را گسترش بدهد. و منجر به تغییر به سمت استفاده غالب از ظروف شیشه ای در آزمایشگاه ها شود. همچنین می توان گفت که با ظهور ظروف شیشه ای در آزمایشگاه ها نیاز به سازماندهی و استاندارد ها پدید آمد.

به همین دلیل انجمن پیشرفت صنعت پروس یکی از اولین سازمان هایی بود. که از بهبود مشارکتی کیفیت شیشه مورد استفاده حمایت کرد. لازم به ذکر است که بدانید بیشتر ظروف شیشه ای آزمایشگاهی تا شروع جنگ جهانی اول در آلمان تولید می شدند.

پس از آن در سال ۱۹۱۵ شرکت Corning Glassworks برای توسعه ی هر چه بیشتر این ظروف و لوازم شیشه ای، شیشه بوروسیلیکات را تولید کرد. که با نام Pyrex معرفی شد. و این امر سبب شد تا یک موهبت برای تلاش های جنگی در ایالات متحده بود.

تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

 با این وجود، اگرچه پس از جنگ، بسیاری از آزمایشگاه‌ ها به واردات بازگشتند. اما تحقیقات برای ظروف شیشه ‌ای بهتر رونق گرفت. در همین راستا ظروف شیشه ای در مقابل شوک حرارتی مصونیت بیشتری پیدا کردند. و در عین حال بی اثر بودن شیمیایی را حفظ کردند. به همین منظور فن‌ آوری ‌های مهم دیگری که بر توسعه لوازم شیشه ‌ای آزمایشگاهی تاثیر می‌گذارند. شامل توسعه پلی‌تترا فلوئورواتیلن می باشد.

کاهش قیمت تا حدی که لوازم شیشه ‌ای آزمایشگاهی، در برخی موارد، دور انداختن مقرون ‌به ‌صرفه ‌تر از استفاده مجدد است. عموما دیده شده است، لوازم شیشه‌ای آزمایشگاهی توسط فردی که مسئول آنالیز آزمایشگاهی خاص بوده است.

برای مطابقت با نیاز های یک کار مشخص و انتخاب می ‌شود. در واقع، به این منظور می باشد. که این کار ممکن است به یک تکه ظروف شیشه ای ساده نیاز داشته باشد. که با نوع خاصی از شیشه ساخته شده است. و به راحتی با استفاده از ظروف شیشه ای کم هزینه و تولید انبوه انجام شود. یا احتمال دارد به یک قطعه تخصصی ایجاد شده توسط یک دمنده شیشه نیاز داشته باشد. که این کار ممکن است نیاز به کنترل جریان سیال و همچنین الزامات تضمین کیفیت متمایز داشته باشد.

تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی    

لازم به ذکر است که بدانید طیف گسترده ای از لوازم شیشه ای مختلف در آزمایشگاه وجود دارد. و بسته به هدف می توان آن ها را از انواع مختلفی از شیشه تولید کرد. برای روشن شدن این مطلب به عنوان مثال می توان گفت که، شیشه کوارتز در برابر دما های بالا مقاوم است. و در مناطق خاصی از طیف الکترومغناطیسی شفاف است.

البته شیشه ‌های دیوار سنگین به‌ طور خاص برای استفاده در آزمایش‌ های تحت فشار طراحی و تولید می شوند. در حالی که شیشه کهربایی برای جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز تیره می‌شود. و در نتیجه برای ذخیره مایعات ایده ‌آل و بهترین گزینه در محیط های آزمایشگاهی می باشد. به طور کلی می توان گفت که لوازم شیشه ای آزمایشگاهی از وسایل پرکاربرد در آزمایشگاه ها و مراکز خدماتی محسوب می شود.

تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

البته این نکته را در نظر داشته باشید که در جهت جابه جایی و نگهداری و حتی اندازه گیری مواد شیمیایی آزمایشگاهی کاربرد وسیعی پیدا کرده اند. به همین دلیل در میان کاربران و پرسنل آزمایشگاهی دارای محبوبیت خاصی می باشد.

این نکته حائز اهمیت است که لوازم شیشه ای آزمایشگاهی به دلیل کارایی متفاوتی در آزمایشگاه ها دارد. از چندین نوع شیشه طراحی و ساخته شده است که براساس آن ها قابلیت های متفاوتی پیدا می کند. و برای اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم به طور کلی در مورد انواع شیشه های به کار در تولید لوازم شیشه ای آزمایشگاهی باید گفت که شیشه بوروسیلیکات نوعی شیشه شفاف می باشد. که از اکسید بور و سیلیس تشکیل شده است.

تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

ویژگی اصلی آن پایین بودن ضریب انبساط حرارتی می باشد. که نسبت به سایر شیشه ها در برابر شوک حرارتی مقاوم تر است. شیشه کوارتز می تواند دما های بسیار بالا را تحمل کند. و در قسمت های خاصی از طیف الکترومغناطیسی شفاف است. شیشه قهوه ای تیره یا کهربایی (اکتینیک) می تواند اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز را مسدود کند. شیشه های دیواره سنگین می توانند کاربرد های تحت فشار را تحمل کنند.

شیشه خرد شده شیشه ‌ای متخلخل است که گاز یا مایع از آن عبور می‌کند. ظروف شیشه ای پوشش داده شده، برای کاهش وقوع شکستگی یا شکست درمان می شوند. ظروف شیشه ای سیلانیزه شده (سیلیکونیزه) به طور مخصوص برای جلوگیری از چسبیدن نمونه های آلی به شیشه پردازش می شوند. در ادامه در مورد هر یک از آن ها به طور کامل توضیح خواهیم داد.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

شیشه بوروسیلیکاتی ، قیمت بشر ، گیلاس مدرج ، خرید بشر آزمایشگاهی . فروش عمده ارلن ، شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی . خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی ، پیپت حبابدار  ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی در تهران ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش بالن ژوژه، تولید بالن بوخنر در تهران ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی .

ساخت ظروف شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش دستگاه سوکسله در تهران ، تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران . بورت ساده شیر شیشه ای و تفلون ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی ، فروش لوله شیشه ای آزمایشگاهی . خرید بشر آزمایشگاهی در تهران ، پیکنومتر ، تولید کندانسور شیشه ای . خرید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش شیشه کوارتز در تهران، تولید بالن بوخنر .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، فروش کندانسور آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  ، صنایع تولیدی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس، فروش شیشه پودری و مایعی در تهران ، تیوپ آزمایشگاهی شیشه ای .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، تولید لوله شیشه ای ،  لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی، فروش مبرد ، بشر پیرکس ، بشر شیشه ای ، فروش بشر آزمایشگاهی ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاه در تهران .

ساخت ظروف شیشه ای آزمایشگاهی ، تولید شیشه بروسیلیکات در تهران ، صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، فروش انواع پیپت آزمایشگاهی ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، جار بی هوازی ، تولید ظروف شیشه ای در تهران خرید باریل شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش عمده ارلن مایر آزمایشگاهی تولید عمده باریل آزمایشگاهی .

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، خرید استوانه مدرج ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی با کیفیت در تهران ، فروش ارلن رداژ دار ، شیشه آلات و ظروف آزمایشگاهی ، تولید عمده استوانه مدرج یا مزور .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران ، قیمت ارلن مایر ، خرید ارلن مایر آزمایشگاهی ، فروش ارلن ، فروش ظرف توزین ، فروش ست فیلتراسیون ، خرید ست فیلتراسیون ، قیمت ست فیلتراسیون، فروش ارلن دهانه تنگ ، شیشه بوروسیلیکاتی .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ،پیکنومتر ، ساخت شیشه آزمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران ، همزن شیشه ای ، تولید عمده مزور آزمایشگاهی ، فروش شیشه پودری و مایعی در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  فروش عمده ارلن ، سایت فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ،

بورت اتوماتیک رنگی ،گیلاس مدرج ، ساخت لوله شیشه ای ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دستگاه سوکسله ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه ، فروش کریستالیزور ، فروش مبرد ، تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، تولید کندانسور شیشه ای ، فروش عمده لوله شیشه ای آزمایشگاهی .

صنایع تولیدی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی و صنعتی طبق نقشه ، قیمت بشر ، خرید بشر آزمایشگاهی ، ساخت ظروف شیشه ای آزمایشگاهی ، تولید لوله شیشه ای ، لوله شیشه ای درب دار ، ارلن خلا ، بورت ساده شیر شیشه ای و تفلون ، پیپت حبابدار ، خرید باریل شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی در تهران ، فروش انواع پیپت آزمایشگاهی ، فروش عمده ارلن مایر آزمایشگاهی ، فروش بالن ژوژه ، خرید تجهیزات آزمایشگاهی ، تیوپ آزمایشگاهی شیشه ای ، بشر پیرکس ، تولید شیشه بروسیلیکات در تهران ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاه در تهران ، فروش شیشه کوارتز در تهران ، تولید عمده استوانه مدرج یا مزور ، تولید بالن بوخنر در تهران ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بوروسیلیکاتی ، تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟