تولید کندانسور شیشه ای در تهران | مبرد آزمایشگاهی

فروش کندانسور شیشه ای

تولید کندانسور شیشه ای در تهران ، مبرد آزمایشگاهی

مبرد آزمایشگاهی یک وسیله پر کاربرد در همه آزمایشگاه ها می باشد. که برای خالص سازی مایعات استفاده می شود. این وسیله که از دسته شیشه آلات آزمایشگاهی می باشد. انواع مختلفی دارد که در ادامه با نوین پیرکس همراه باشید. تا ضمن آشنایی با انواع مبرد با قیمت و ویژگی های هر کدام آشنا شوید.

 

مبرد آزمایشگاهی (کندانسور) آزمایشگاهی چیست؟

به مبرد آزمایشگاهی کندانسور، لوله تقطیر و چگالنده نیز گفته می شود. که از دو قسمت خارجی و داخلی تشکیل شده است. میعان گاز در لوله داخلی اتفاق می افتد. به طریقی که ابتدا گاز وارد لوله داخلی می شود. و با قرار گیری در مجاورت لوله خارجی که سرد شده میعان می شود.

 

کاربرد های مبرد آزمایشگاهی (کندانسور)

  • خالص سازی یک مایع
  • جداسازی چند مایع با نقطه جوش متفاوت
  • تقطیر و خالص سازی آب

خالص سازی یک مایع

همان طور که گفته شد کندانسور ها عمدتا برای خالص سازی مایعات استفاده می شود. برای خالص سازی یک مایع به وسیله کندانسور ابتدا مایع را به وسیله حرارت بخار می کنیم. گاز ایجاد شده از تبخیر مایع به وسیله لوله داخلی وارد کندانسور شده. و با مجاورت با محیط سرد لوله خارجی که عمدتا با آب سرد پر می شود، میعان می شود.

تولید کندانسور شیشه ای

جداسازی چند مایع با نقطه جوش متفاوت

برای جداسازی چند مایع با نقطه جوش متفاوت، ابتدا مایع ترکیب شده را داخل ظرفی ریخته. و به میزانی که یک مایع با نقطه چوش پایین بخار شود، حرارت می دهیم. و بعد بخار شدن مایع نقطه جوش پایین، بخار حاصل از آن وارد لوله تقطیر می شود و میعان می شود.

 

ویژگی های مبرد آزمایشگاهی (کندانسور)

اغلب کندانسور ها از شیشه بوروسیریکاتی ساخته می شود. که باعث مقاوم شدن آن در برابر حرارت های زیاد و بخارات خورنده می شود.

مقاوم در برابر بخارات اسیدی و بازی

انواع مبرد آزمایشگاهی (کندانسور) بر اساس روش خنک سازی

این نوع مبرد ها بسته به روش خنکسازی به ۲ نوع تقسیم می شوند:

خنک سازی با استفاده از هوا

در این نوع مبرد های آزمایشگاهی (کندانسور) به جای اینکه در لوله ی خارجی مایع در جریان باشد. هوا در جریان است که برای میعان و سرد کردن گاز استفاده می شود. این نوع کندانسور ها اغلب برای چگالش مایعات با نقطه چوش بالای ۱۰۰ درجه سانتی گراد کاربرد دارد.

خنک سازی با استفاده از مایع

نوع دوم، مبرد هایی هستند که با استفاده از مایع گاز موجود در لوله داخلی را سرد می کنند. و باعث میعان گاز مورد می شود. این نوع چگالنده ها نوع های مختلف و دقیق تری که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

انواع مبرد آزمایشگاهی (کندانسور) بر اساس لوله های داخلی

مبرد ساده (condenser)

این نوع مبرد (کندانسور) از ۲ لوله خارجی و داخلی صاف تشکیل شده و شکل خاصی ندارد.

مبرد مارپیچ (Graham condenser)

همان طور که از اسم این نوع مبرد پیداست لوله داخلی این نوع کندانسور مارپیچ است. تا گاز وارد شده بر لوله فرصت بیشتری برای میعان داشته باشد.

مبرد مارپیچ

مبرد حبابی (Allihn condenser)

مبرد سومی که می خواهیم خدمتتون معرفی کنیم. مبرد آزمایشگاهی حبابی می باشد. لوله داخلی این نوع کندانسور حبابی است. که این شکل باعث افزایش زمان در میعان گاز مورد می شود.

مبرد سوکسله (Friedrichs condenser)

مبرد سوکسله یا کندانسور سوکسله وسیله ای است که برای استخراچ چربی از مواد جامد استفاده می شود. اما نکته ای که هنگام استفاده از این محصول باید به آن توجه کنید. این است که ترکیب مورد نظر حلالیت محدودی در یک حلال داشته باشد. و نا خالصی‌ها در آن حلال نامحلول باشند. درصورتی که ترکیب مورد نظر حلالیت قابل توجه ای در یک حلال داشته باشد. می‌توان با یک تصفیه ساده ترکیب را از مواد نامحلول جدا کرد. به‌طور معمول مواد جامدی که حاوی مقداری از ترکیب مورد نظر هستند. در داخل یک انگشتانه که از یک کاغذ صافی ضخیم درست شده‌است پر شده. و در اتاقک اصلی استخراج جا گذاری می‌شود.

تولید کندانسور شیشه ای

مبرد سوسکله

خرید اینترنتی مبرد آزمایشگاهی

خرید مبرد آزمایشگاهی (کندانسور) در فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی نوین پیرکس با کیفیت عالی و قیمت مناسب. جهت سفارش عمده و تکی با ما در ارتباط باشید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی. فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران  ، شیشه آزمایشگاه ، فروش مبرد .

شیشه آلات صنعتی ، تولید کننده شیشه آلات صنعتی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، فروش کریستالیزور .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

فروش عمده ارلن ، شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی ، خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی .

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی ، خرید بشر آزمایشگاهی در تهران ، تولید کندانسور شیشه ای .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی، فروش مبرد  .

صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، تولید ظروف شیشه ای در تهران .

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، فروش ارلن رداژ دار ، شیشه آلات و ظروف آزمایشگاهی .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  فروش عمده ارلن ، بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه ، فروش کریستالیزور ، فروش مبرد ، تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، تولید کندانسور شیشه ای .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟