خرید شیشه پودری در تهران

خرید شیشه پودری در تهران

خرید شیشه پودری در تهران

در فروشگاه نوین پیرکس به صورت اینترنتی انجام می شود. و محصول خریداری شده بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان برای شما عزیزان ارسال خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

همچنین مجموعه نوین پیرکس یکی از بزرگترین مراکز تولید و فروش شیشه پودری در تهران و عرضه تجهیزات آزمایشگاهی و انواع شیشه آلات مختلف در این حوزه می باشد. که با سابقه طولانی در خدمت رسانی، متخصصان و صاحبان مشاغل عزیز را در جهت تهیه شیشه آلات آزمایشگاهی و بالاخص خرید شیشه پودری یاری می رساند.

 با ما همراه شوید تا انواع خدمات را برای خود در اختیار داشته باشید. و در نهایت صاحب بهترین ها شوید. همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه هرگونه خدمات به کاربران گرامی هستند. و از هیچ اقدامی در این راستا کوتاهی نخواهند کرد.

فروش شیشه پودری در تهران

هر زمان در مورد شیشه آلات و تجهیزات آزمایشگاهی پرسشی ذهنتان را مشغول کرد. و یا نیاز به تهیه انواع آن داشتید، پیش از هر اقدامی با ما تماس حاصل فرمایید. تا تفاوت نوین پیرکس را سایر رقبا درک کنید.

اکنون در ادامه به این موضوع می پردازیم که وجه تمایز شیشه های پودری از یکدیگر در چه مواردی است.

اولین تفاوت در انواع شیشه پودری در طبقه بندی بر اساس قطر دهانه می باشد. مدل های گوناگون شیشه های پودری را می توان به جهت قطر دهانه آن ها از یکدیگر تمیز داد.

این بدین معنی نیست که این محصول دارای قطر معین و مشخصی برای دهانه می ‌باشد. بلکه در کل این محصول را در دو دسته دهانه گشاد و دهانه تنگ دسته بندی می کنند.

طبعا شیشه پودری با دهانه گشاد سهولت در ریختن و یا برداشتن محصولات را برای کاربران و پژوهشگران مختلف به همراه خواهد داشت.

طبقه بندی بر اساس رنگی بودن یا شفاف بودن شیشه پودری

شیشه های پودری از این نظر نیز با یکدیگر متفاوت هستند. شیشه پودری شفاف نور و انواع اشعه ها را از خود عبور می ‌دهند. در نتیجه برای نگهداری مواد حساس به نور، از شیشه پودری رنگی استفاده می‌ شود. در ساخت شیشه پودری رنگی، از نوعی ماده استفاده می‌ شود. که این ماده جلوی عبور اشعه را می‌ گیرد.

طبقه بندی کاربرد شیشه پودری بر اساس حجم

این طبقه بندی نیز بر اساس حجم شیشه ها ایجاد شده است. استفاده از انواع شیشه پودری در جریان انجام آزمایشات و پروژه های درسی مختلف، امری بسیار متداول است. که سبب تقاضای بالای این محصول شده است. امروزه از مدل های مختلف این محصول برای نگه داری مواد و پودرهای شیمیایی در محیط های آزمایشگاهی استفاده می شود.

شیشه پودری بیشتر در چه مواقع مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه از مدل های مختلف این محصول برای نگه داری مواد و پودرهای شیمیایی در محیط های آزمایشگاهی استفاده می شود.

شیشه پودری به چند نوع تقسیم می شوند

خرید شیشه پودری در تهران

دو نوع شیشه ی سنباده ای و شیشه با درپوش پلاستیکی.

تفاوت مدل های مختلف شیشه های پودری از یکدیگر در چه مواردی است. بر اساس قطر دهانه و بر اساس رنگی بودن یا شفاف بودن شیشه ها و بر اساس حجم و ظرفیت می باشد.

شیشه پودری بسیار پر کاربرد می باشند. از این ظروف برای نگهداری نمونه های پودری و مایعی استفاده می شود. این شیشه ها در دو نوع شفاف و رنگی ساخته می شوند. شیشه های رنگی برای نمونه هایی استفاده می شوند که به نور حساس هستند. همچنین این شیشه ها در اندازه های مختلف از شصت سی سی تا هزار سی سی ساخته می شوند.

خرید شیشه پودری در تهران

جنس این شیشه ها طوری است که نسبت به مواد خورنده مانند اسیدها و بازها مقاوم هستند. و می توان برای نگهداری این مواد استفاده کرد. درب این نمونه ها به صورت سمباده ای است که سبب کیپ شدن درب آن می شود. انواع شیشه پودری در آزمایشگاه بسیار پر کاربرد است. از این ظرف آزمایشگاهی همانطور که از نامش پیداست برای نگهداری پودرهای شیمیایی استفاده می شود.

نوعی دیگر این ظروف، شیشه مایعی نام دارد که برای نگهداری مایعات و محلول های شیمیایی استفاده می شود.

تفاوت فروش شیشه پودری و مایعی

تفاوت فروش شیشه پودری و مایعی در قطر دهانه آن هاست. قطر دهانه شیشه پودری نسبت به شیشه مایعی گشاد تر است. که دلیل آن خروج ساده تر پودر نسبت به مایع می باشد. دهانه این شیشه به صورت سمباده ای است. و دری روی آن قرار می گیرد. که سبب آب بند شدن ظرف می شود. جنس این شیشه ها طوری است که در مقابل مواد خورنده و جذب رطوبت و تغییرات پی اچ مقاوم است. این شیشه ها در حجم های مختلف از شصت سی سی تا یک لیتر در دو نوع شفاف و رنگی بسته به نوع کاربرد ساخته می شوند.

شیشه درپیچدار

شیشه درپیچدار در شیشه پودری چیست؟

شیشه درپیچدار یکی از پرکاربردترین شیشه های آزمایشگاهی بوده. که از شیشه های بوروسیلیکاتی تولید می شوند. این بطری ها در کنار خواص حرارتی دارای مقاومتی فوق العاده در برابر آب و اسید دارند. از مواد بسیار مناسبی برای کاربردهای آزمایشگاهی ساخته می شوند. این شیشه ها ایده آل برای استفاده در آزمایشگاه های عمومی برای مخلوط کردن، ذخیره کردن و نقل و انتقال محیط های کشت، حلال ها و مواد شیمیایی به کار می رود.

این شیشه ها دو دسته اند یکی شیشه های ساده و دیگری شیشه های رنگی یا کهربایی.

ویژگی شیشه درپیچدار ساده

از این شیشه ها برای ذخیره سازی و نگهداری محیطهای کشت برای راحت پرکردن و ریختن استفاده می شود. لعاب مقاوم از لحاظ شیمیایی نقاط علامت گذاری و درجه بندی را افزایش می دهد. دهانه باز و درب پیچدار دارد.

شیشه پودری ساخته شده از شیشه های بوروسیلیکاتی، جنس درپیچدار از پلی پروپیلن می باشد. قابلیت اتوکلاو کردن این بطری ها نیز وجود دارد. دارای درپوش های آبی رنگ بی نظیر با قابلیت اتوکلاو کردن، مقاومت شیمیایی و حرارتی خوبی در انواع شیشه پودری در شیراز دارند. دارای درجه بندی، دارای درب پیچی و رینگ آب‌بندی آبی رنگ از جنس پلی‌پروپیلن و درجه مقاومت شیمیایی بالا نسبت به آب، اسیدها، محلولهای نمکی، بازی و مواد ارگانیک از این دست می باشند.

موارد استفاده شیشه درپیچدار ساده، ذخیره سازی و نگهداری اسیدها و مواد شیمیایی است.

شیشه پودری جز ظروف نگهداری نمونه می باشند. و استفاده زیادی در صنعت آزمایشگاهی دارند. همانطور که از اسم این ظروف مشخص است از آن ها برای نگهداری نمونه های پودری و مایعی آزمایشگاهی استفاده می شود. نمونه هایی که حساس به نور باشند در شیشه های رنگی که عموما قهوه ای تیره هستند نگهداری می شوند.

برای آگاهی از قیمت شیشه پودری می توانید به فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس مراجعه کنید.

خرید شیشه پودری در تهران

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی. فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران  ، شیشه آزمایشگاه .

شیشه آلات صنعتی ، تولید کننده شیشه آلات صنعتی ، شیشه آلات آزمایشگاه .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

فروش عمده ارلن ، شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی ، خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی .

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی ، خرید بشر آزمایشگاهی در تهران .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی .

صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، تولید ظروف شیشه ای در تهران .

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، فروش ارلن رداژ دار .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  فروش عمده ارلن ، بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه .

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟