خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران

خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران

خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران

شیشه آلات آزمایشگاهی نوعی وسیله آزمایشگاهی  هستند. که جنس آن شیشه است. با در نظر گرفتن این موضوع که شیشه آلات آزمایشگاهی از مهم ترین وسایل و تجهیزات در آزمایشگاه می باشد. می بایست در انتخاب آن بسیار توجه نمود. چرا که ممکن است در صورتی که در خرید آنها دقت نشود. علاوه بر ایجاد خسارت در دقت آزمایش هم تاثیر گذار باشد. شیشه آلات ازمایشگاهی به دلیل خواص ویژه آن مانند مقاومت در برابر حرارت و عدم واکنش با مواد شیمیایی برای نگهداری مواد استفاده می‌شود.

نوین پیرکس تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از بهترین برند های دنیا همانند T.Co. و T.G.I می باشد. تا شما با اطمینان خاطر اقدامات لازم برای خرید و فروش لوازم آزمایشگاهی را به صورت عمده و خرده انجام دهید. در صورتی که شما برای ثبت سفارش شیشه آلات آزمایشگاهی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید. می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید. و درخواست خود را ثبت نمایید.

خرید لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

ابتدا به ساکن می توان گفت که در محیط های آزمایشگاهی برای کار کردن با انواع مواد شیمیایی به یک سری ظروفی نیاز دارند. که اگر بخواهیم در مورد هر یک از آن ها وکارایی شان در محیط های آزمایشگاهی بحث کنیم. باید یک کتاب قطوری نوشت. از طرفی به طور کلی اگر بخواهیم یک تقسیم بندی در مورد تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی داشته باشیم. می توان به دو گروه اصلی دستگاه آزمایشگاهی و لوازم و ظروف آزمایشگاهی تقسیم بندی کرد. دستگاه های آزمایشگاهی شامل دستگاه انکوباتور، اتوکلاو و….. می باشد.

ظروف آزمایشگاهی نیز خود به طور کلی در چهار دسته ی اصلی تقسیم می شوند. این چهار دسته شامل لوازم سرامیکی، لوازم شیشه ای، لوازم پلاستیکی و لوازم فلزی می باشد.

با توجه به اینکه هر یک از این ظروف به دلیل اینکه با انواع مواد شیمیایی مختلف سرو کار دارند. باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد. البته در نظر داشته باشید که این مقاوت آن ها تنها به مقاومت در برابر مواد شیمیایی محدود نمی شود. بلکه در بسیاری از کاربر ها که نیاز به سرد کردن یا گرم کردن است. بنابراین باید این ظرف های آزمایشگاهی در برابر سرما یا گرما قرار خواهند گرفت.

در نتیجه لازم است که مقاوم حرارتی بالایی نیز داشته باشند. از طرفی لازم به ذکر است که بدانید برخی از این لوازم در جنس های مختلف طراحی و تولید شده اند. این بدان معنی می باشد که به طور مثال لوله های آزمایشگاهی در جنس شیشه ای و پلاستیکی موجود می باشد.

خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران

بر طبق نظریه کارشناسان هر کدام از این ظرف ها کاربرد خاص خود را دارند. البته که ممکن است در بعضی موارد به جای یکدیگر هم استفاده شوند. ولی در برخی موارد هم این امکان وجود ندارد. در این مقاله قصد داریم تا در مورد یکی از انواع لوازم آزمایشگاه با شما سخن بگوییم. و بیشتر انواع آن ها و کاربرد شان در آزمایشگاه را برای شما باز گو کنیم. با این وجود شما می توانید با کمک این اطلاعات با خیالی آسوده نسبت به خرید لوازم شیشه ای آزمایشگاهی اقدام نمایید. شاید برای هر یک از شما این سوال پیش بیایی که لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کدامند؟ چرا ما هنوز به ظروف شیشه ای آزمایشگاهی نیاز داریم؟

نوین پیرکس مرکز تخصصی تولید کننده ظروف آزمایشگاهی

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی به انواع تجهیزات مورد استفاده در کار های علمی و به طور سنتی از شیشه گفته می شود. به طور کلی می توان در مورد جنس شیشه گفت که آن را می‌توان دمید، خم کرد، برش داد، قالب‌گیری کرد. و به اندازه‌ ها و شکل‌ های گوناگونی درآورد. این امر سبب شده است تا در آزمایشگاه ‌های شیمی، زیست‌ شناسی و تحلیلی بیشترین کاربرد را داشته باشد.

لازم به ذکر است که به دلیل اهمیت زیاد لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کارشناسان نوین پیرکس سعی کرده اند. تمامی مطالب مزبور  به آن ها را برای شما باز گو کنند. تا نسبت به کارایی و خطراتی که ممکن است در حین کار مخصوصا برای افرادی که برای اولین بار با این لوازم سرو کار دارند، آشنا سازند.

برای شروع یک مروری کوتاه در مورد تاریخچه ی پیدایش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی خواهیم داشت. تاریخچه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی به زمان فنیقی ها برمی گردد. که ابسیدین را در آتش سوزی با هم ذوب کردند. و اولین ظروف شیشه ای را ساختند. با گذشت زمان و پیشرفت علم ودانش لوازم شیشه ای زمانی تکامل یافتند. که تمدن های باستانی دیگر از جمله سوریه، مصر و رومی هنر شیشه سازی را اصلاح کردند.

خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران

در ادامه، مری یهودی، کیمیاگر در اسکندریه در قرن اول پس از میلاد، به دلیل ایجاد برخی از اولین لوازم شیشه ای برای استفاده شیمیایی از جمله دستگاهی برای گرم کردن مانند کروتاکیس که برای جمع آوری بخار از یک ماده گرم شده استفاده می شد، اعتبار دارد.

علاوه بر این موارد و خلاقیت ‌های دانشمندان، لوازم شیشه ‌ای آزمایشگاهی برای مصارف شیمیایی در طول این زمان به دلیل پایداری حرارتی پایین لازم برای آزمایش محدود بودند. و بنابراین عمدتا با استفاده از مس یا مواد سرامیکی طراحی و ساخته می گردید. به عبارتی می توان گفت این ترکیب مواد اولیه و اطلاعات بهتر از شرق منجر به تولید شفاف تر و ماندگاری حرارتی و شیمیایی بالاتری شد. که منجر به تغییر استفاده از لوازم شیشه ای در آزمایشگاه ها شد.

جالب است بدانید که در طول قرن نوزدهم، شیمی دانان بیشتری به اهمیت لوازم شیشه ای آزمایشگاهی به دلیل شفافیت آن و توانایی کنترل شرایط آزمایش پی بردند. یونس یاکوب برزلیوس که لوله آزمایش را اختراع کرد. و مایکل فارادی هر دو در ظهور دمیدن شیشه شیمیایی نقش داشتند.

خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی

لازم به ذکر است که پیدایش این لوازم شیشه ای آزمایشگاهی سبب شد تا دسترس بودن آزمایش های شیمیایی را گسترش بدهد. و منجر به تغییر به سمت استفاده غالب از ظروف شیشه ای در آزمایشگاه ها شود. همچنین می توان گفت که با ظهور ظروف شیشه ای در آزمایشگاه ها نیاز به سازماندهی و استاندارد ها پدید آمد. به همین دلیل انجمن پیشرفت صنعت پروس یکی از اولین سازمان هایی بود. که از بهبود مشارکتی کیفیت شیشه مورد استفاده حمایت کرد. لازم به ذکر است که بدانید بیشتر ظروف شیشه ای آزمایشگاهی تا شروع جنگ جهانی اول در آلمان تولید می شدند.

پس از آن در سال ۱۹۱۵ شرکت Corning Glassworks برای توسعه ی هر چه بیشتر این ظروف و لوازم شیشه ای، شیشه بوروسیلیکات را تولید کرد. که با نام Pyrex معرفی شد. و این امر سبب شد تا یک موهبت برای تلاش های جنگی در ایالات متحده بود. با این وجود، اگرچه پس از جنگ، بسیاری از آزمایشگاه‌ ها به واردات بازگشتند. اما تحقیقات برای ظروف شیشه ‌ای بهتر رونق گرفت. در همین راستا ظروف شیشه ای در مقابل شوک حرارتی مصونیت بیشتری پیدا کردند. و در عین حال بی اثر بودن شیمیایی را حفظ کردند.

خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران

به همین منظور فن‌ آوری ‌های مهم دیگری که بر توسعه لوازم شیشه ‌ای آزمایشگاهی تاثیر می‌گذارند. شامل توسعه پلی‌تترا فلوئورواتیلن می باشد. کاهش قیمت تا حدی که لوازم شیشه ‌ای آزمایشگاهی، در برخی موارد، دور انداختن مقرون ‌به ‌صرفه ‌تر از استفاده مجدد است. عموما دیده شده است لوازم شیشه‌ای آزمایشگاهی توسط فردی که مسئول آنالیز آزمایشگاهی خاص بوده است. برای مطابقت با نیاز های یک کار مشخص و انتخاب می ‌شود.

در واقع، به این منظور می باشد که این کار ممکن است به یک تکه ظروف شیشه ای ساده نیاز داشته باشد که با نوع خاصی از شیشه ساخته شده است. و به راحتی با استفاده از ظروف شیشه ای کم هزینه و تولید انبوه انجام شود. یا احتمال دارد به یک قطعه تخصصی ایجاد شده توسط یک دمنده شیشه نیاز داشته باشد. که این کار ممکن است نیاز به کنترل جریان سیال و همچنین الزامات تضمین کیفیت متمایز داشته باشد.

نوین پیرکس مرکز تخصصی تولید کننده ظروف آزمایشگاهی

لازم به ذکر است که بدانید طیف گسترده ای از لوازم شیشه ای مختلف در آزمایشگاه وجود دارد. و بسته به هدف می توان آن ها را از انواع مختلفی از شیشه تولید کرد. برای روشن شدن این مطلب به عنوان مثال می توان گفت که، شیشه کوارتز در برابر دما های بالا مقاوم است. و در مناطق خاصی از طیف الکترومغناطیسی شفاف است.

البته شیشه ‌های دیوار سنگین به‌ طور خاص برای استفاده در آزمایش‌ های تحت فشار طراحی و تولید می شوند. در حالی که شیشه کهربایی برای جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز تیره می‌شود. و در نتیجه برای ذخیره مایعات ایده ‌آل و بهترین گزینه در محیط های آزمایشگاهی می باشد. به طور کلی می توان گفت که لوازم شیشه ای آزمایشگاهی از وسایل پرکاربرد در آزمایشگاه ها و مراکز خدماتی محسوب می شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در جهت جابه جایی و نگهداری و حتی اندازه گیری مواد شیمیایی آزمایشگاهی کاربرد وسیعی پیدا کرده اند. به همین دلیل در میان کاربران و پرسنل آزمایشگاهی دارای محبوبیت خاصی می باشد.

این نکته حائز اهمیت است. که لوازم شیشه ای آزمایشگاهی به دلیل کارایی متفاوتی در آزمایشگاه ها دارد از چندین نوع شیشه طراحی و ساخته شده است که براساس آن ها قابلیت های متفاوتی پیدا می کند. و برای اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم به طور کلی در مورد انواع شیشه های به کار در تولید لوازم شیشه ای آزمایشگاهی باید گفت که شیشه بوروسیلیکات نوعی شیشه شفاف می باشد. که از اکسید بور و سیلیس تشکیل شده است. ویژگی اصلی آن پایین بودن ضریب انبساط حرارتی می باشد. که نسبت به سایر شیشه ها در برابر شوک حرارتی مقاوم تر است.

خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران

شیشه کوارتز می تواند دما های بسیار بالا را تحمل کند. و در قسمت های خاصی از طیف الکترومغناطیسی شفاف است. شیشه قهوه ای تیره یا کهربایی (اکتینیک) می تواند اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز را مسدود کند. شیشه های دیواره سنگین می توانند کاربرد های تحت فشار را تحمل کنند. شیشه خرد شده شیشه ‌ای متخلخل است که گاز یا مایع از آن عبور می‌کند. ظروف شیشه ای پوشش داده شده، برای کاهش وقوع شکستگی یا شکست درمان می شوند.

ظروف شیشه ای سیلانیزه شده (سیلیکونیزه) به طور مخصوص برای جلوگیری از چسبیدن نمونه های آلی به شیشه پردازش می شوند.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی. فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران  ، شیشه آزمایشگاه .

شیشه آلات صنعتی ، تولید کننده شیشه آلات صنعتی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، تولید عمده بشر آزمایشگاهی در تهران ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲ 

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی ، شیشه بوروسیلیکات .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، ظروف شیشه ای ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه کوارتز در تهران  ، فروش تجهیزات شیشه ای آزمایشگاه ، تولید ظروف آزمایشگاهی .

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ،خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران .

خرید آنلاین شیشه آلات آزمایشگاهی ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی .

صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، تولید ظروف شیشه ای در تهران ، خرید اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی .

قیف آزمایشگاه ، فروش قیف آزمایشگاهی ، قیمت قیف آزمایشگاهی

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران ، فلاسک ارلن مایر ، مرکز فروش لوازم و شیشه آلات آزمایشگاهی .

قیمت ظروف شیشه ای آزمایشگاه ، لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، رابط زانویی شیشه ای ، خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه ، خرید اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاه ، فروش تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، مرکز فروش تجهیزات آزمایشگاهی در تهران ، ست شیشه ای تقطیر .

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، تولید ظروف آزمایشگاهی ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟