خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

فروش اینترنتی لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

فروشگاه لوازم شثیشه ای آزمایشگاهی نوین پیرکس این وبسایت را فراهم کرده. تا بتواند فروش اینترنتی لوازم شیشه ای آزمایشگاهی را به بهترین نحوه انجام دهد. البته لازم به ذکر است که شما می توانید در صورت نیاز با تیم پشتیبانی نوین پیرکس تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان بگیرید. زیرا مدیریت نوین پیرکس قصد دارد که شما بهترین لوازم شیشه ای را برای آزمایشگاه خود فراهم کرده. و بتوانید بهترین نتایج را از آن ها بگیرید.

درباره فروشگاه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی نوین پیرکس باید به شما بگوئیم. که فروشگاه های متفاوتی در زمینه فروش اینترنتی لوازم شیشه ای آزمایشگاهی در حال فعالیت می باشند. اما نوین پیرکس قطعا یکی بهترین مراکز فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی است. زیرا نوین پیرکس تمامی لوازم شیشه ای آزمایشگاهی را با قیمت مناسب به شما به صورت اینترنتی تقدیم می کند. و همراه با کالا ضمانت اصالت کالا را نیز درب محل به شما تحویل می دهد.

درباره لوازم شیشه ای آزمایشگاهی باید به شما بگوئیم که شیشه بوروسیلیکات شکل تخصصی شیشه است. که از اسید بوریک به عنوان جزئی در ساخت آن استفاده می کند. نتیجه افزودن عنصر بور نوعی شیشه است که در برابر شوک حرارتی بسیار مقاوم است. و ضریب انبساط حرارتی بسیار کمتری نسبت به شیشه سیلیکات معمولی دارد. در این مقاله مروری بر شیشه بوروسیلیکات شامل توسعه، خواص و کاربرد آن ارائه خواهد شد.

در اواخر قرن نوزدهم، یک شیمیدان آلمانی به نام اتو شات به آزمایش روش هایی برای ایجاد شیشه ای علاقه مند بود. که توانایی مقاومت در برابر تغییرات ناگهانی دما یا قرار گرفتن در معرض دمای ناهموار را بدون شکستن داشته باشد. در آن سال، او کشفی را انجام داد که باعث ایجاد شیشه بوروسیلیکات شد.

 

نوین پیرکس مرکز خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

شات کشف کرد که افزودن عنصر بور به فرآیند ساخت شیشه منجر به شکلی شیشه ای مقاوم در برابر حرارت می شود. کار بعدی توسط شیمیدان W.C. تیلور و یوجین سالیوان در کورنینگ گلس تلاش های اتو شات را اصلاح کردند. و خواص مقاوم در برابر دما شیشه بوروسیلیکات را گسترش دادند. در نتیجه این نوآوری ها، ساخت شیشه های سفارشی رشد کرد. جایی که در حال حاضر بیش از یک میلیون فرمول مختلف شیشه وجود دارد. که می تواند برای نیازهای محصول خاص با افزایش خواص فیزیکی و مکانیکی مطلوب شیشه، سفارشی شود.

شاید شناخته شده ترین کاربرد برای شیشه بوروسیلیکات از تحقیقات بیشتر در Corning Glass رشد کند. پس از پیوستن به شرکت در اوایل قرن بیستم، فیزیکدان جسی لیتلتون وظیفه آزمایش و ارزیابی خواص فیزیکی فرمول شیشه ای تازه ایجاد شده را بر عهده گرفت. بعد از اینکه ظرف غذای سرامیکی همسرش به طور تصادفی شکست. او پیشنهاد کرد که شاید این شیشه مقاوم در برابر حرارت جدید ساخته شده محصول مفیدی برای پخت باشد.

پس از اینکه او این ایده را با پختن کیک در ظرف شیشه‌ای نمونه‌ای که لیتلتون به خانه آورده بود آزمایش کرد. استفاده جدیدی از شیشه بوروسیلیکات ایجاد شد – ظروف شیشه‌ای. Corning Glass خطی از محصولات به نام پیرکس را معرفی کرد. که برای ساله ای زیادی از تولید خود با استفاده از شیشه بوروسیلیکات تولید می شد. البته باید به شما بگوئیم که شیشه بوروسیلیکات به طور کلی از نظر شیمیایی مقاوم است. اما شاید قابل توجه ترین ویژگی فیزیکی آن ضریب انبساط حرارتی پایین آن باشد. که توضیح می دهد که چرا شیشه می تواند در برابر شکستن در برابر تغییرات سریع ناگهانی دما مقاومت کند.

خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

شیشه به طور کلی رسانای ضعیفی برای گرما است، بنابراین وقتی شیشه داغ را می گیرید. و آن را در آب سرد فرو می برید. قسمت بیرونی شیشه به سرعت سرد می شود. در حالی که داخل آن خنک نمی شود. تنش های ناشی از اختلاف دما باعث خرد شدن شیشه می شود. در شیشه بوروسیلیکات، افزودن اسید بوریک به فرمولاسیون منجر به شیشه ای می شود. که ضریب انبساط حرارتی پایینی دارد. به این معنی که وقتی شیشه گرم یا سرد می شود. خیلی منبسط یا منقبض نمی شود.

این ثبات ابعادی همان چیزی است که شیشه بوروسیلیکات را قادر می سازد. تا در برابر تغییرات سریع و شدید دما بدون ترک خوردن مقاومت کند. ترکیب شیمیایی شیشه بوروسیلیکات معمولا از حدود هشتاد و یک درصد دی اکسید سیلیکون و سیزده درصد تری اکسید بور با غلظت کمتر اکسید سدیم و اکسید آلومینیوم تشکیل شده است. (توجه داشته باشید که غلظت اکسید بوریک می تواند متفاوت باشد، پنج تا سیزده درصد معمولی است).

عنصر بور همان چیزی است که ثبات ابعادی شیشه را فراهم می کند. تا با تغییر دمایی که در معرض آن قرار می گیرد، مواد منقبض یا رشد نکنند. حال شاید از خود می پرسید چرا به سراغ بروسیلیکات رفتیم. در پاسخ باید به شما بگوئیم که نوین پیرکس مرجع فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی یکی از بهترین فروشگاه های لوازم شیشه ای می باشد. که متخصصان این فروشگاه به این معتقدند که بهترین لوازم شیشه ای آزمایشگاهی از جنس بروسیلیکات می باشد.

خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

شما هم اکنون می توانید لوازم شیشه ای آزمایشگاهی خود را با قیمت مناسب از فروشگاه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی نوین پیرکس که بهترین فروشگاه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی موجود در زمینه ی فروش اینترنتی لوازم شیشه ای آزمایشگاهی خریداری کرده. و آن را در کمترین رمان ممکن محصول خود را درب محل از پرسنل این فروشگاه دریافت نمائید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی. فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران  ، شیشه آزمایشگاه .

شیشه آلات صنعتی ، تولید کننده شیشه آلات صنعتی ، شیشه آلات آزمایشگاه .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی ، خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی .

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی .

صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، تولید ظروف شیشه ای در تهران .

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، فروش ارلن رداژ دار .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟