فروشگاه لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

فروشگاه لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

بهترین فروشگاه لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

نوین پیرکس مرکز فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی و بهترین فروشگاه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی می باشد. علت بهترین بودن این فروشگاه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی باز می گردد به کیفیت بالای شیشه آلات آزمایشگاهی خود. البته باید به شما بگوئیم که دلیل دیگری نیز موجود است که  نوین پیرکس را در میان انواع فروشگاه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی محبوب ساخته. و این به موجود بودن انواع شیشه آلات آزمایشگاهی باز می گردد.

برای انواع لوازم شیشه ای آزمایشگاهی لازم است به شما بگوئیم که شیشه‌آلات آزمایشگاهی به شکل بشر، ارلن، مزور و … بخشی جدایی‌ناپذیر از آزمایشگاه‌ها هستند. این ظروف به دلیل ویژگی بی‌اثر بودن به کاربر اجازه می‌دهند. تا به راحتی مواد شیمیایی مختلف را درون آن‌ها نگهداری کند. با این وجود، تمامی شیشه‌آلات آزمایشگاهی از ویژگی‌های یکسانی برخوردار نیستند. مواد مختلفی در ساخت شیشه‌آلات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. که این امر سبب تغییر در ویژگی‌های این ظروف خواهد شد. با توجه به اینکه شیشه آلات آزمایشگاهی از جنس ‌های مختلفی ساخته می‌ شوند. و کلاس ‌بندی‌ های متفاوتی دارند، در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این ظروف آزمایشگاهی آشنا کنیم.

نوین پیرکس

پس در ادامه با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که با وجود اینکه امروزه ظروف آزمایشگاهی از جنس انواع پلاستیک ‌ها ساخته می ‌شوند. و دارای ویژگی‌ های کاربردی و مفیدی نیز هستند. اما هنوز هم برای نگهداری برخی مواد شیمیایی و همچنین انجام یکسری آزمایشات نیاز است تا از ظروف شیشه ‌ای استفاده شود.

از جمله مزایای استفاده از ظروف شیشه ‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱. شفافیت شیشه باعث می‌شود. که نظارت بر انجام آزمایشات آسان‌تر گردد.

۲. شیشه‌ در برابر حرارت مقاوم است. و توانایی تحمل شوک حرارتی را دارد.

۳. شیشه‌آلات آزمایشگاهی تا حد زیادی بی اثر هستند. در نتیجه با موادی که در تماس با آن‌ها قرار دارند. واکنش چندانی نخواهند داشت.

 

لازم به ذکر است که جهت ساخت شیشه ‌آلات آزمایشگاهی، از انواع مختلف شیشه استفاده می ‌شود. هر نوع شیشه دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را برای کاربردهای مختلف مناسب می‌ کند. در ادامه برخی از رایج‌ ترین انواع شیشه، که برای ساخت شیشه‌آلات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد را ذکر خواهیم کرد: یکی از آن ها بروسیلیکات ها می باشند.

رایج‌ ترین نوع شیشه مورد استفاده برای ساخت شیشه ‌آلات آزمایشگاهی بروسیلیکات است. این نوع شیشه به‌طور طبیعی شفاف است. و مقاومت خوبی در برابر گرمای زیاد و شوک حرارتی دارد. این ماده از ضریب انبساط گرمایی کم و مقاومت بالایی نسبت به خوردگی برخوردار است. و همین موضوع باعث شده تا شیشه ‌آلات آزمایشگاهی که از جنس بروسیلیکات ساخته می‌ شوند. برای اغلب کاربرد های آزمایشگاهی مناسب باشد.

بهترین فروشگاه لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

به طور کلی بروسیلیکات در ساخت تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی کاربرد گسترده ‌ای دارد. با این وجود، بروسیلیکات در برابر برخی مواد شیمیایی مانند هیدروفلوئوریک اسید، اسید فسفریک و محلول ‌های خورنده قوی، بی ‌اثر نیست.

یکی دیگر از انواع لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کوارتز نام دارد. شیشه ‌آلات آزمایشگاهی از جنس کوارتز با نام شیشه سیلیس نیز شناخته می ‌شوند. این ماده را می ‌توان یکی از واکنش‌ ناپذیر ترین مواد برای ساخت شیشه ‌آلات آزمایشگاهی به شمار برد. ظروف شیشه ‌ای از جنس سیلیس، در دمای بالای ۲۰۰۰ درجه سانتی‌ گراد و با ذوب کردن ماسه ساخته می ‌شوند.

این ظروف شفاف بوده. و خواص حرارتی ویژه ‌ای دارند. ظروف شیشه‌ ای کوارتز ضریب انبساط حرارتی کمی دارند. که استفاده از آن ‌ها را در هر دمایی امکان‌ پذیر می‌ کند. می‌ توان آن‌ ها را تا دمای ۱۵۰۰۰ درجه سانتی گراد گرم کرد. و سپس آن را در آب سرد قرار داد بدون ‌اینکه ترک بخورند.

بنابراین اگر نیاز دارید تا آزمایشی را در بازه ‌های مختلف حرارتی انجام دهید. شیشه‌‌ آلاتی که از جنس سیلیس ساخته می‌ شوند، ایده ‌آل هستند. این شیشه همچنین توانایی عبور طیف وسیعی از طول موج‌ های نور را دارد. این امر آن را برای آزمایشات مربوط به اشعه مادون قرمز و اشعه ماورا بنفش مناسب می‌ کند. شیشه‌ آلات آزمایشگاهی که از جنس کوارتز ساخته می ‌شوند. برای کاربرد های مختلفی مانند اندازه‌گیری حجمی، نگهداری و ذخیره نمونه ‌ها یا مواد شیمیایی، مخلوط کردن مواد، آزمایشات اسپکتروفتومتری، تقطیر و کروماتوگرافی مناسب هستند.

با این وجود تجهیزات آزمایشگاهی ساخته شده. از این ماده به طور قابل توجه ای گران ‌تر از بقیه ظروف شیشه‌ای هستند. در مورد بروسیلیکات باید به زبان ساده تر به شما بگوئیم که شیشه بوروسیلیکات نوعی شیشه است که سیلیس و تری اکسید بور به عنوان ترکیبات اصلی تشکیل دهنده. و با مقدار اکسید بور بیش از ۴ درصد وزنی است.

 

نوین پیرکس فروشگاه لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

این نوع شیشه ‌ها ضریب انبساط حرارتی کم تا متوسط داشته، رفتار ویسکوزیته-دمای بلند و چگالی کمی دارند. بسیاری از ظروف شیشه ‌ای آزمایشگاهی، صنعتی و خانگی با استفاده از این نوع شیشه ساخته می ‌شوند. این شیشه‌ ها در بازار با نام ‌های تجارتی مانند پیرکس، سیماکس، ترکس و … شناخته می ‌شوند.

البته لازم به ذکر است که در سال های اخیر، انواعی از شیشه‌ های بوروسیلیکات که برای کار های عمومی و ساخت لوازم آزمایشگاهی مناسب هستند، تولید شده است. اکنون این شیشه ‌ها در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند و اکثر مردم آن ها را با نام عمومی پیرکس می ‌شناسند.

مهمترین ویژگی فیزیکی شیشه بوروسیلیکات، کم بودن ضریب انبساط حرارتی آنهاست که در مطابق استاندارد ایزو برابر ۶- ۱۰ × (۱/۰±۳/۳) است. به همین دلیل این نوع شیشه به شیشه ۳–۳ نیز معروف است. وجود این خاصیت منجر به افزایش مقاومت این شیشه در مقابل شوک حرارتی می‌ شود. مقاومت این نوع شیشه ‌ها حدودا سه برابر بیشتر از مقاومت شیشه ‌های سودالایم است.

بهترین فروشگاه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

این شیشه‌ ها دارای ضریب انبساطی پایین و مقاومت حرارتی زیاد می ‌باشند. در نتیجه خطر شکستن آن‌ ها در هنگام گرم کردن یا سرد کردن ناگهانی کمتر است. مقاومت این شیشه‌ ها در تماس با مواد شیمیایی بسیار زیاد است. و امکان خرابی سطح شیشه به مرور زمان کمتر است. شیشه ‌های بوروسیلیکاتی همچنین از هدایت حرارتی بالایی برخور دارند. به دلیل هدایت حرارتی بالا و مقاومت زیاد در برابر شوک حرارتی، بسیاری از ظروف شیشه ‌ای در معرض حرارت (مانند شیشه آلات آزمایشگاهی و ظروف پخت‌ و پز) از این نوع شیشه ساخته می ‌شوند.

این شیشه‌ ها نسبت به شیشه ‌های قلیایی سخت‌ تر بوده. و در مقابل افزایش فشار سطحی مقاومت مکانیکی آن‌ها بیشتر است. با توجه به این خواص، در ساختن وسایلی که مقاومت در برابر حرارت و مواد شیمیایی مهم باشد. می‌ توان از این شیشه‌ ها استفاده نمود. اشیای شیشه‌ ای را می ‌توان با جداره نازکتر درست کرد. بدون اینکه در مقاومت حرارتی آن تاثیری داشته باشد.

 

بهترین فروشگاه لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

نباید از این نکته درباره بروسیلیکات ها به سادگی گذر کرد. که حداکثر دمایی که شیشه تحمل می ‌کند، در حدود ۵۰۰ درجه سانتی‌ گراد و با بعضی ترکیبات خاص تا ۶۵۰ درجه سانتی‌ گراد می ‌رسد. شیشه‌ های بوروسیلیکات برحسب نوع ترکیبات آن در دمای بالای ۵۰۰ درجه سانتی‌گراد فرم می‌ گیرند و نرم می ‌شوند. دمای عملیات حرارتی تاباندن این شیشه به منظور بادوام کردن آن بر حسب نوع ترکیب از ۶۰۰ تا ۶۵۰ درجه سانتی‌ گراد متغیر است.

شیشه بوروسیلیکات نسبت به تقریبا تمامی مواد شیمیایی به جز اسید هیدروفلوریک، اسید فسفوریک و محلول‌ های سوزش‌آور داغ قوی از نظر واکنش دهی خنثی است. از بین این موارد، اسید هیدروفلوریک بیشترین و جدی‌ ترین تاثیر را بر روی این شیشه می‌ گذارد. حتی هنگامی که غلظت آن بسیار کم و در اندازه بخش در میلیون است .اسید فسفوریک و محلول ‌های سوزش‌ آور هنگامی که سرد می‌ باشند مشکلی ایجاد نمی‌ کنند. ولی در دما های بالاتر ممکن است سبب بروز خوردگی شوند.

به عنوان نمونه، در مورد محلول ‌های سوزش ‌آور تا حداکثر غلظت ۳۰ درصد آن‌ ها را می ‌شود. با خیال راحت در دمای محیطی حمل کرد. یکی دیگر از انواع لوازم شیشه ای آزمایشگاهی موجود در فروشگاه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی نوین پیرکس سودا لایم می باشد.

شیشه های آزمایشگاهی که به شیشه سودا لایم هم معروف هستند دلیل معروفیت این شیشه ها به سودا لایم این است که در این شیشه ها ماده و ترکیبات کربنات کلسیوم یا همان سودا لایم می باشد. در آزمایشگاه ها برای تولید ظروف از شیشه استفاده می کنند. و علت این استفاده میتوان به مقاومت نسبتا خوب و درخشندگی و دارای قابلیت استریل بودن این ظروف آزمایشگاهی اشاره کرد. شیشه های آزمایشگاهی بسته به نوع استفاده در انواع های مختلفی تولید و به مصرف می رسند. لازم به ذکر است که شیشه سودا لایم نسبتا ارزان، از نظر شیمیایی پایدار، کاملا سخت و بسیار کار آمد است.

 

شیشه سودا لایم

از آنجا که می توان چندین بار دوباره ساخته و دوباره ذوب شود. برای بازیافت شیشه ایده آل است. این ماده این ماده به عنوان سیلیسیوم در اکسید نیز شناخته می شود. در حالیکه سیلیس خالص مقاومت بسیار خوبی در برابر شوک حرارتی دارد. قادر است از غوطه وری در آب در حالی که قرمز گرم است مقاومت کند. دمای ذوب آن درجه ۱۷۲۳ و گرانروی بالایی دارد.

نباید ناگفته بماند که شیشه سودا لایم از نظر فنی به شیشه ای که برای پنجره ها استفاده می شود. شیشه تخت و شیشه برای ظروف، شیشه ظرفی تقسیم می شود. این دو دسته، در روش تولید (فرایند شناور برای پنجره ها، دمیدن و فشار دادن برای ظروف) و در ترکیب شیمیایی متفاوت هستند.

البته باید به شما بگوئیم که شیشه تخت دارای مقدار بیشتری اکسید منیزیم و اکسید سدیم نسبت به شیشه ظرف و مقدار سیلیس، اکسید کلسیم و اکسید آلومینیوم پایین تر است. از محتوای کم یون های محلول در آب (سدیم و منیزیم) در شیشه ظرف، دوام شیمیایی آن در برابر آب کمی بالاتر است. که مخصوصا برای نگهداری نوشیدنی ها و غذا مورد نیاز است.

لازم به ذکر است که شیشه سودا لایم با کاهش دما تحت افزایش مداوم ویسکوزیته قرار می گیرد. و اجازه می دهد تا با دقت مداوم افزایش یابد. شیشه هنگامی که دارای گرانروی ۱۰۴ پویایی باشد. به راحتی در اشیا قابل شکل گیری است. و معمولا در دمای حدود ۹۰۰ درجه سانتی گراد به آن می رسد.

البته باید به شما بگوئیم که وقتی ویسکوزیته کمتر از ۱۰۸ قرار داشته باشد. نزدیک ۷۰۰ درجه سانتی گراد، شیشه نرم شده. و تغییر شکل می یابد. اگرچه ظاهرا سخت شده است، با این وجود می توان شیشه سودا-آهک را باز زد تا تنش های داخلی را با حدود ۱۵ دقیقه در دمای ۱۰۱۴ گرم، نزدیک به ۵۰۰ درجه سانتیگراد از بین ببرد. رابطه بین گرانروی و دما عمدتا لگاریتمی است.

بهترین فروشگاه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی

البته نباید از لوازم شیشه ای سیلیکونیزه به سادگی گذر کرد. برخی شیشه‌آلات آزمایشگاهی که برای کار با نمونه‌های خاص مانند نوکلئیک اسیدهای تک رشته‌ای یا پروتئین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، سیلانیزه (سیلیکونیزه) می‌شوند.

این امر جهت جلوگیری از جذب املاح در سطوح شیشه و افزایش خاصیت آبگریز بودن آن ‌ها انجام می ‌شود. و برای کار با نمونه ‌های چسبنده به ویژه در غلظت‌ های کم بسیار مهم است. شما هم اکنون می توانید تمامی لوازم مورد نظر خود را از فروشگاه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی نوین پیرکس مرکز فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی می باشد. را با قیمت مناسب خریداری کرده. و آن ها را در کمترین زمان ممکن درب محل از پرسنل این فروشگاه دریافت نمائید. و پس از آن شما نیز بهترین فروشگاه لوازم شیشه ای آزمایشگاهی را خواهید شناخت.

فروشگاه لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی. فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران  ، شیشه آزمایشگاه .

شیشه آلات صنعتی ، تولید کننده شیشه آلات صنعتی ، شیشه آلات آزمایشگاه .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی .

صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، تولید ظروف شیشه ای در تهران .

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، فروش ارلن رداژ دار .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟