فروش مبرد | قیمت مبرد | ساخت مبرد | تولید مبرد

فروش مبرد

مبرد چیست؟

فروش مبرد / باید گفت که این دستگاه برای خنک کردن بخارات در واکنش های تقطیری استفاده می شود. کندانسور پوسته و لوله، که یکی از انواع کندانسور حرارت را با داشتن پوسته استوانه ای متشکل از لوله های آب پردازش می کند می باشد. در کندانسور های پوسته و لوله، آب از طریق لوله ها پمپ می شود. در حالی که مبرد به داخل پوسته جریان می یابد.

نصب پره ها در لوله ها امکان انتقال حرارت بهتر را فراهم می کند. مبرد های پوسته و لوله معمولا کم هزینه و نگهداری آسان هستند.

فروش مبرد

رایج ترین نوع مبرد پوسته و لوله، نوع پوسته افقی است. با این حال، مبرد های پوسته و لوله عمودی معمولا همراه با آمونیاک در سیستم ‌های با ظرفیت بالا استفاده می ‌شوند. تا تمیز کردن لوله‌ ها از بالا را در حین کار کارخانه ممکن کنند.

در آزمایشگاه، مبرد قطعه ای از ظروف آزمایشگاهی ست که برای خنک کردن بخارات یا مایعات داغ استفاده می شود. مبرد معمولا از یک لوله شیشه ای بزرگ تشکیل شده است. که حاوی یک لوله شیشه ای کوچک تر است. که در تمام طول آن قرار دارد. و مایعات داغ از داخل آن عبور می کنند.

ساخت مبرد

انتهای لوله شیشه ای داخلی معمولا با اتصالات شیشه ای متصل می شود. که به راحتی با سایر ظروف شیشه ای نصب می شود. انتهای بالایی مبرد معمولا به اتمسفر باز گذاشته می شود. یا از طریق حباب یا لوله خشک کن برای جلوگیری از ورود آب یا اکسیژن تخلیه می شود.

هر یک از تجهیزات آزمایشگاهی موارد استفاده اختصاصی دارند. و می توانند در شرایط خاص و در فرآیند های ویژه ای مورد استفاده قرار گیرند. کاربرد مبرد نیز در فرآیند خنک سازی در تقطیر مواد شیمیایی به وضوح قابل مشاهده است.

فروش مبرد /

برای این که از کاربرد مبرد اطلاعات بیشتر بیابید می توانید ادامه نوشتار را مطالعه کنید. و یا با کارشناسان نوین پیرکس تماس حاصل فرمایید.

کاربرد مبرد به وسیله لوله شیشه ای خود می تواند بخارات را به سرعت میعان نموده و تبدیل به مایع کند. لوله شیشه ای بیرونی مبرد معمولا دارای دو اتصال شلنگی است. و یک خنک کننده معمولا آب لوله کشی یا مخلوط آب سرد یا ضد یخ از آن عبور می کند.

برای حداکثر کارایی، آب سرد همیشه از اتصالات پایینی وارد می شود. و از اتصالات بالایی خارج می شود. مبرد های متعدد ممکن است به صورت سری به هم متصل شوند. اما سرعت جریان بالا باید حفظ شود.

انواع مبرد

مبرد نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و می توان آن را در انواع اشکال، سایز ها و کاربرد ها مورد استفاده قرار داد. مبرد ساده، مبرد مارپیچی، مبرد حبابی و مبرد ویگرو از انواع مبرد موجود در بازار می باشد.

فروش مبرد /

مبرد هوا

مبرد هوا ساده ترین نوع مبرد است. تنها یک لوله وجود دارد و گرمای سیال به شیشه هدایت می شود. که توسط هوا خنک می شود. مبرد هوا معمولا برای تقطیر کسری استفاده می شود. و می توان آن را با موادی مانند دانه های شیشه ای، قطعات فلزی یا حلقه های مخصوص بسته بندی کرد. تا تعداد صفحات مؤثر افزایش یابد.

ویژگی مبرد

هر مبرد دارای سه فاز مجزا ست. مرحله اول دسوپرهیت نامیده می شود. بخار وارد شده به مبرد در حال حاضر بیش از حد گرم شده است. و تحت فشار بیش از حد در اواپراتور و کمپرسور قرار دارد. فرآیند دسوپرهیت به معنای خارج کردن گرما از بخار و تبدیل آن به مایع است. سطح بعدی حالت تغییر یا تراکم است. گرمای زیادی در این حالت از دست می‌رود. که به ده درصد مبرد به صورت بخار و نود درصد به صورت مایع می ‌رسیم. مرحله سوم و آخر مرحله خنک سازی فرعی ست. حالت مبرد فرعی وجود دارد. تا اطمینان حاصل شود که حتی افزایش دما باعث تبخیر مجدد مبرد مایع نمی شود.

فروش مبرد /

مبرد ها بر اساس محیط چگالشی که برای حذف گرما از سیستم استفاده می شود، شامل سه نوع مختلف هستند. هیچ یک از این سه نوع مبرد مزیت خاصی نسبت به دیگری ندارد. بسته به شرایط، هر کدام باید به درستی استفاده شوند.

فروش مبرد /

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی. فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران  ، شیشه آزمایشگاه ، فروش مبرد .

شیشه آلات صنعتی ، تولید کننده شیشه آلات صنعتی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، فروش کریستالیزور .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرام: novin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

فروش عمده ارلن ، شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی ، خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی .

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی ، خرید بشر آزمایشگاهی در تهران .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی، فروش مبرد  .

صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، تولید ظروف شیشه ای در تهران .

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، فروش ارلن رداژ دار .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  فروش عمده ارلن ، بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه ، فروش کریستالیزور ، فروش مبرد  .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟