فروش هات پلیت آزمایشگاهی در تهران

فروش هات پلیت

فروش هات پلیت آزمایشگاهی

مدت هاست که به لطف همزن مغناطیسی یا هات پلیت مگنت روز های مخلوط کردن دستی محلول ها گذشته است. همان طور که از نام این محصول پیداست. این واحد ها از قدرت مغناطیس برای اهداف تکان دهنده استفاده می کنند.

یک میله مغناطیسی کوچک که با تفلون یا شیشه پوشانده شده. و معمولا از آن به عنوان کک یا میله یاد می کنند. در ظرف حاوی مواد برای هم زدن غوطه ور می شود. این ظرف که معمولا از شیشه ساخته می شود. روی سکوی واحد همزن قرار می گیرد.

در زیر سکو یک میدان مغناطیسی چرخان و یا توسط یک آهنربا چرخان ایجاد می شود. و یا با عبور جریان الکتریکی از طریق آهنربا های ثابت میله همزن مغناطیسی با میدان مغناطیسی دوار تعامل دارد. و همیشه سعی دارد خود را با جهت میدان هماهنگ کند.

از آن جا که میدان مغناطیسی در حال چرخش است. کک نیز باید بچرخد تا در یک راستا قرار بگیرد. این چرخش کک عامل تحریک کننده است. با کنترل سرعت آهنربا چرخان یا میزان جریان عبوری از آهن ربا می توانید سرعت چرخش کک و سرعت گرداب ایجاد شده در رگ را کنترل کنید.

کارکرد هات پلیت آزمایشگاهی

مورد دیگری که در رابطه با هات پلیت مگنت مورد بحث قرار می گیرد کارکرد این دستگاه می باشد. همزن های مغناطیسی هات پلیت مگنت در  از زمان طراحی اولیه دقیقا یک قرن پیش نقش مهمی در انواع مختلف آزمایشگاه ها داشته اند. صفحات گرم جایگزین مطمئن و قابل کنترل تری برای مشعل های بنسن و سایر دستگاه های شعله باز هستند. برای استفاده از آن سیم برق را به پریز برق وصل کنید. سپس شماره گیری را بچرخانید یا با استفاده از دکمه ها دمایی را که می خواهید با آن آزمایش خود را انجام دهید انتخاب کنید. بعد از این کار سیستم عامل گرم می شود. صفحات گرم از طریق حرارت دادن ژول یا عبور جریان الکتریکی از محیطی با مقاومت الکتریکی بالا، گرما تولید می کنند.

فروش هات پلیت آزمایشگاهی

مقاومت سیم پیچ فلز در این حالت، عبور الکترون از مدار را دشوار می کند. الکترون ها سرعت خود را کم کرده. و با یکدیگر برخورد می کنند. و از آن جا که انرژی کل یک سیستم محصور شده همیشه حفظ می شود. انرژی جنبشی الکترون ها مصرف می شود. و به انرژی گرمایی تبدیل می شود.

سرعت الکترون ها با مقدار ولتاژ وارد شده به سیستم ارتباط دارد. با کنترل ولتاژ ورودی جریان و مقدار گرمای تولید شده به نوبه خود دمای سکو را نیز کنترل می کنید.

ویژگی هات پلیت آزمایشگاهی

برای درک بهتر هات پلیت مگنت بهتر است ویژگی های این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم. البته توجه داشته باشید که برای فروش هات پلیت مگنت باید با این مشخصه ها آشنا شوید. کارای این دستگاه بسیار ساده می باشد. روی دستگاه یک تایمر نهصد و نود دقیقه ای تعبیه شده. به همراه یک دکمه خاموش کردن خودکار که می توان به راحتی از این دستگاه استفاده کرد.

فروش هات پلیت آزمایشگاهی

از دیگر ویژگی های دستگاه باید بگوییم که قطر این صفحه دستگاه صد و هفتاد و پنج میلی متر می باشد. هنگام فروش هات پلیت مگنت باید به این نکته توجه داشته باشیم. که یکی از مزایای این دستگاه ارزان بودن آن است. که معمولا کمی بیشتر از بیست دلار برای یک اجاق هزار واتی برآورد گردیده است. مورد دیگری که برای هات پلیت مگنت باید بررسی کنیم این است که این دستگاه ها به چند بخش تقسیم می شوند.

هات پلیت آزمایشگاهی

بخش های هات پلیت آزمایشگاهی

بعضی از آن ها چندین شعله دارند که می توان دمای هر شعله را به صورت جداگانه تنظیم کرد. بعضی دیگر هم دارای تنظیمات یکسان هستند. تا کاربر اجازه این را داشته باشد. که محلول های گوناگون را در شرایط یکسان محک بزنند. هم چنین دارای یک محدوده دمایی قابل تنظیم و برخی تایمر دارند. که منبع حرارتی را پس از سپری شدن میزان زمان مشخصی خاموش می کند.

برای اینکه بتوانیم کارکرد هات پلیت مگنت را به خوبی درک کنیم. باید مزایای این دستگاه را به طور کامل بررسی کنیم.

 

مزایای هات پلیت آزمایشگاهی

سه سطح عنصر گرم کننده ی مختلف مزایای گوناگونی را به همراه دارند. یک هات پلیت سرامیک سفید در مقابل اکثر خراش ها و مواد شیمیایی مقاومت از خود نشان می دهد. و به سرعت گرم می شود. عناصر گرم کننده ی پوشانده شده با فولاد ضد زنگ که روکش پروسلین دارند خیلی سریع خنک می شوند. و نسبت به خوردگی از خود مقاومت نشان می دهند. در حالی که یک مدل ساخته شده از پودر آلومینیوم در مقابل ورقه شدن مقاوم است. و توزیع یک نواخت حرارتی را در سطح عنصر گرم کننده به دست می دهد.

فروش هات پلیت آزمایشگاهی

مورد آخری که برای هات پلیت مگنت مورد بررسی قرار می دهیم. روش های حرارت دادن شیشه آلات توسط این دستگاه می باشد. که این کار به دو روش صورت می گیرد. روش اول، آویزان کردن شیشه آلات در بالای سطح پلیت بدون ایجاد تماس مستقیم است. چنین چیزی نه تنها باعث پایین آمدن دمای شیشه می شود. بلکه هم چنین سبب آهسته کردن سرعت تبادل گرمایی و حتی باعث تقویت عمل گرم کردن می شود.

این روش برای آزمایش های با نقطه ی جوش پایین مناسب است.

روش دوم، نصب خیمه ای نام دارد. این روش شامل آویزان کردن شیشه آلات بالای یک پلیت و در بر گرفتن بالن با یک پوشش به شکل دامن از ورق قلع یا ورق حلبی است. این پوشش دامن مانند باید از گردن بالن شروع و سطح پلیت را بپوشاند. ولی با لبه های بالن نبایستی تماس داشته باشد، بلکه در عوض باید اکثریت سطح پلیت را بپوشاند. این روش برای شیشه آلاتی که گرم شدن آن ها در دما های بالاتر صورت می گیرد مناسب می باشد.

در این روش آن ها در برابر جریان های خنک هوا بهتر محافظت می شوند. استفاده از هر دوی این روش ها در یک آزمایشگاه دانشجویی موثر است. چون ارزان تر، کارآمد تر، امن تر هستند. و کاربر نیازی ندارد که پس از استفاده از حمام منتظر خنک شدن آن باشد. در حال حاضر که با مزایای فروش هات پلیت مگنت آشنا شدید. بهتر است معایب این دستگاه را نیز عنوان کنیم.

معایب هات پلیت آزمایشگاهی

یکی از معایب این دستگاه اندازه نوار مغناطیسی است. که باید بارها و بارها بر اساس ماهیت محلول تغییر کند. و دومین مورد اندازه نوار محدود می باشد. از این رو، دستگاه را فقط می توان برای آزمایشات در مقیاس کوچک استفاده کرد. تا جایی که توانستیم در این قسمت مبحث هات پلیت مگنت چیست را به طور کامل برای شما شرح دادیم.

فروش هات پلیت آزمایشگاهی

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی. فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران  ، شیشه آزمایشگاه .

شیشه آلات صنعتی ، تولید کننده شیشه آلات صنعتی ، شیشه آلات آزمایشگاه .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

فروش عمده ارلن ، شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی ، خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی .

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی .

صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، تولید ظروف شیشه ای در تهران .

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، فروش ارلن رداژ دار .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  فروش عمده ارلن ، بورت اتوماتیک رنگی ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟