قیف های آزمایشگاهی | فروش + قیمت

قیف های آزمایشگاهی

قیف های آزمایشگاهی

قیف هایی که مخصوص استفاده در آزمایشگاه شیمیایی ساخته شده‌اند، قیف آزمایشگاه نامیده می شوند . انواع مختلفی از قیف‌ های آزمایشگاهی وجود دارد که بسته به موقعیت و نوع کاربرد با هم تفاوت دارند . انواع قیف‌ها عبارتند از: قیف های صافی، قیف های thistle ( از نظر شکلی مشابه با گل های کنگر ) و قیف های قطره چکان که امکان اضافه کردن آهسته ی یک مایع به فلاسک را فراهم می کنند. برای پودرها از قیف‌های آزمایشگاهی با خروجی گرد و صاف استفاده می شود. و علت آن این است که این نوع قیف‌ ها به سادگی مسدود نمی شوند. قیف‌های صافی ، قیف بوخنر و قیف های Hirsch هنگام به کارگیری با کاغذ صافی، به منظور حذف ذرات در مایع در فرآیندی به نام فیلتراسیون می توانند استفاده شوند .

به علت خنثی بودن شیشه به نسبت فلزات و پلاستیک شاهد استفاده ی این ماده در کاربرد های آزمایشگاهی می باشیم . گرچه جنس ساخت قیف های پلاستیکی از نوع خاصی پلی اتیلن می باشد. که واکنش‌ پذیری بسیار کمی دارد و به منظور انتقال محلول‌ های آبی به کار گرفته می‌ شوند . پلاستیک معمولا در ساخت قیف هایی استفاده می شود که در زمان استفاده در تماس با حلال قرار نمی گیرد .

انواع قیف های آزمایشگاهی و کاربردهایشان:

  •  معمولی
  •  فیلتراسیون که برای جدا کردن یک جامد از مایع به کمک کاغذ صافی به کار می رود.
  •  مخصوص جابه‌جایی پودر که خروجی کوتاه و عریضی دارد.
  •  دکانتور که برای جدا سازی مایعات با چگالی مختلف به کار می رود.
  •  بوخنر برای جداسازی و خالص سازی مواد با استفاده از نیروی مکش(بوسیله پمپ خلا) استفاده میشود. جنس این قیف معمولا چینی(پرسلان) می باشد. اما نمونه های شیشه ای و پلاستیکی آن نیز موجود است.
  • ایمهوف برای ته نشینی مواد جامد موجود در مایعات مانند فاضلاب استفاده می شود. و دارای دو نوع شیردار و بدون شیر است. جنس این قیف ها بیشتر از شیشه های بوروسیریکاتی هستند که بیشتر هم جهت تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند.
  •  تولگرن ابزاری برای جداسازی ارگانیسم های زنده از خاک است. روش کار آن، ایجاد یک گرادیان گرمایی است که باعث حرکت ارگانیسم های متحرک در جهت دور شدن از منبع حرارت و بخش گرمتر می شود. که در نتیجه به سمت لوله جمع کننده هدایت می شوند. در آنجا می میرند و برای آزمایشهای مختلف، جداسازی و نگهداری می شوند.
  • قطره چکان برای انتقال مایعات می باشد. این نوع قیف ها توسط نوعی والو یا شیر (valve) ، کنترل می شوند که جریان مایع را کنترل می کند. قیف های قطره چکان برای اضافه کردن آرام آرام و کنترل شده واکنشگرها، مناسب هستند. بویژه برای زمان هایی که اضافه شدن سریع واکنشگرها ممکن است نتایج مطلوبی ندهد(مانند ایجاد شدن واکنش های جانبی و …).
  •  تیستل که معمولا بیشتر برای تزریق یک ماده به یک سیستم از طریق یک سوراخ کوچک استفاده می شود.

کاربرد قیف های آزمایشگاهی :

در شرکت های صنعتی، تولیدی و آزمایشگاه ها همواره این نیاز وجود دارد که برای هدف های متفاوت، از خط اصلی سیال انشعاباتی گرفته شود. به عنوان مثال جهت نصب تجهیزات اندازه گیری مانند فشار سنج، ترمومتر و… انشعابی از جریان گرفته می شود تا جریان اصلی سیال مورد اختلال قرار نگیرد.

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید. و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

فروش بشر  ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، فروش بوتیرومتر ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  .

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، فروش ارلن رداژ دار ، شیشه آلات و ظروف آزمایشگاهی . بالن ته گرد سر سمباده ای. ارلن در پیچ دار. دکانتور شیر تفلون. کندانسور مارپیچ. کندانسور حبابدار. بورت اتوماتیک مخزن شیشه ای. بورت اتوماتیک مخزن پلاستیکی. پلیت آزمایشگاهی.

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. تفاوت سوکسله و کلونجر. ظروف آزمایشگاهی.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران ، قیمت ارلن مایر ، خرید ارلن مایر آزمایشگاهی ، فروش ارلن ، فروش ظرف توزین ، فروش ست فیلتراسیون ، خرید ست فیلتراسیون ، قیمت ست فیلتراسیون. کلونجر اسانس گیری. تفاوت پیپت و بورت.

فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ،پیکنومتر آزمایشگاهی ،فروش بشر مدرج در تهران ، فروش بوتیرومتر ، سینترگلاس .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  فروش عمده ارلن ، ترمومتر شیشه ای ، فروش بوتیرومتر ، سایت فروش شیشه آلات آزمایشگاهی .بورت اتوماتیک رنگی ،گیلاس مدرج ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران  ، فروش کریستالیزور ، فروش مبرد ، تفاوت سوکسله و کلونجر، ست کامل تهیه عرقیجات.
دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟