لام رنگی صورتی

لام رنگی صورتی

لام رنگی صورتی

لام رنگی صورتی ، به ورق شیشه ای رنگی نازکی گفته می شود. که از آن، برای نگهداری اجسام برای بررسی در زیر میکروسکوپ استفاده می شود. از لام رنگی صورتی  به دو منظور استفاده می شود:

  • از عدسی هدف میکروسکوپ در برابر تماس با نمونه محافظت می کند.
  •  ضخامت یکنواختی (در پایه های مرطوب) برای مشاهده ایجاد می کند.

آماده سازی لام شیشه ای با ثابت شدن نمونه بافت شما آغاز می شود. اگر هیجان زده شده اید و قصد خرید میکروسکوپ با لام های رنگی را دارید، نوین پیرکس معتبر برای تصمیم شما می باشد.

بررسی لام رنگی صورتی

جهان پر از چیزهای شگفت انگیزی است که ما قادر به دیدن آنها با چشم نیستیم. آیا دیدن اینکه یک تار موی شما در صورت بزرگ نمایی چگونه به نظر می رسد، یا اینکه می بینید خون شما از چه چیزی ساخته شده است. یک چشم انداز هیجان انگیز نیست؟ همه این ها با استفاده از میکروسکوپ امکان پذیر است.

یک میکروسکوپ ساده به سادگی یک ذره بین بزرگ با فاصله کانونی کوتاهتر است. که دارای یک آینه محدب با یک کانون کوچک است. متداول ترین نمونه های این نوع دستگاه ها لنزهای دستی و لنزهای چشمی هستند. میکروسکوپ ساده، بسته به نوع لنز فقط یک سطح بزرگنمایی دارد. بنابراین، میکروسکوپ های ساده فقط برای خواندن و بزرگنمایی موارد غیر پیچیده استفاده می شوند.

به عنوان مثال، برای بزرگنمایی جزئیات نقشه می توانید از ذره بین که یک میکروسکوپ ساده است، استفاده کنید. پس از آشنایی با میکروسکوپ، حال باید بدانیم که چگونه لام های میکروسکوپ را به درستی تهیه کنیم.

با این حال، هیچ جای نگرانی وجود ندارد، این بسیار ساده است. اولین قدم آگاهی از مواد مورد نیاز برای انجام این فعالیت است. به طور کلی، دو نوع لام میکروسکوپ وجود دارد. لام شیشه ای، که یکی از موارد معمول است و لام رنگی صورتی  یکی از این نمونه ها است. و لام چاه یا لام فرو رفتگی.

فروش لام رنگی صورتی

هر دو شکل مستطیل هستند. و اندازه آنها ۱ در ۳ اینچ یا ۲۵ در ۷۵ میلی متر است. با این تفاوت که می توان از لام فرورفتگی بدون لغزش پوشش استفاده کرد. این نوع لام دارای یک فرورفتگی یا قسمت توخالی در وسط است. که معروف است برای نمونه هایی که برای دید بهتر به آن نیاز دارند، مایع را نگه می دارد.

لام استاندارد یا از پلاستیک یا شیشه ساخته شده است. اما بیشتر آزمایش های میکروسکوپ از ضخامت ۱ تا ۱.۲ میلی متر استفاده می کند. با این حال، برای اهداف سطح بالا و کندانسورها باید از یک لام شیشه ای به ضخامت ۰.۸ تا ۱ میلی متر استفاده شود.

ضخامت لام رنگی صورتی ۷۱۰۹، نیز ۱ میلیمتر است. و در این طبقه بندی جای می گیرد. لام های گوناگونی در مراکز خرید لوازم آزمایشگاهی موجود است. اما این ها، تا چه حد قابل اطمینان هستد؟ در بین برندهای موجود در بازار، کدامین کیفیت بالاتری را دارند؟ نوین پیرکس بهترین برند حال حاضر لام در کشور یعنی را بهترین انتخاب می داند.

ویژگی لام رنگی صورتی

  • نام: لام رنگی صورتی
  • نام انگلیسی: Pink glass slide
  • جنس شیشه: بوروسیلیکات
  • ابعاد: ۷۵*۲۵ میلی متر
  • ضخامت: ۱ میلی متر
  • تعداد در جعبه: ۵۰ عدد

نکات لام رنگی صورتی

ما در نوین پیرکس، خوشحالیم که در مورد لام های آزمایشگاهی، به خصوص لام رنگی صورتی ، با شما صحبت می کنیم. تعداد کمی از افراد در مورد آن تحقیق کرده اند. و مقالات کمی در مورد آن وجود دارد، اما بافت شناسان به نحوه ساخت شیشه، تفاوت انواع شیشه با یکدیگر و نحوه پوشاندن لام ها علاقه مند هستند.

 لام آزمایشگاهی میکروسکوپ چیست؟

این لام، یک قطعه شیشه ای نازک و مسطح است که از بالاترین کیفیت برخوردار است. برخی از لام ها ضخیم هستند، اما بیشتر مردم از ضخامت ۱ میلی متر استفاده می کنند. از لام ها، برای نگهداری نمونه استفاده می شود. بنابراین می تواند لکه ای برای بررسی در زیر میکروسکوپ وجود داشته باشد. برای جابجایی ایمن باید لام های شیشه ای ساییده و صیقل داده شوند.

آنها همچنین دارای یک قسمت مات هستند که اطلاعات نمونه را برای برچسب زدن با مداد، قلم یا چاپگر و خودکار در خود نگه می دارند.

لام رنگی صورتی چگونه ساخته می شوند؟

فیلم های متنوعی در YouTube وجود دارد. شگفت آور است اصولاً لام شیشه ای رنگی از شن و ماسه و چند ماده شیمیایی، سنگ آهک و سودا ساخته شده است. شن، کربنات سدیم و کربنات کلسیم تا دمای ۱۷۰۰ درجه سانتیگراد یا بیش از ۳۰۰۰ فارنهایت گرم می شوند. که گرمتر از گدازه مذاب است.

این کار حدود ۱۰ ساعت طول می کشد. در این زمان شن و ماسه به حالت مایع در می آید. سپس ماسه مایع را روی قالب مایع نازک می ریزید. و به حالت شیشه در می آید. این فرآیندی است که زمان زیادی می برد، اما شیشه ها از قرن ها قبل اینگونه ساخته می شوند. هنگامی که آتشفشان ها فوران کرده. و در آن دما شن و ماسه ذوب شده و کوارتز یا تکه های شیشه ایجاد می شود، کشف شد.

باید توجه داشت که مقاوم ترین نوع لام، تنها به ادعای فروشنده شناخته نمی شود. بلکه تجربه ی آزمایشگاهی بهترین موید بر این امر است.

خرید لام رنگی صورتی

نوین پیرکس، که عرضه کننده ی لام رنگی صورتی  می باشد، یک فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی و شیمیایی است. مدیران و کارکنان نوین پیرکس، دارای تجربه ای گسترده در زمینه ی تهیه و توزیع این اقلام هستند. ما در تهیه ابزار دقیق علمی، تجهیزات آزمایشگاهی از قبیل لام رنگی صورتی،  تجهیزات بیمارستانی، مواد شیمیایی و مواد مصرفی برای اکثر رشته های علمی فعالیت داریم.

نوین پیرکس به دلیل تمرکز بر سرویس دهی به مشتری و برتری در خدمات، شهرت فراوانی کسب کرده است. ما به نظرات شما اهمیت می دهیم و سعی می کنیم نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

دستگاه استخراج سوکسله ، دکانتور گلابی شکل ، شیشه بوروسیلیکاتی ، قیمت بشر ، گیلاس مدرج ، خرید بشر آزمایشگاهی . فروش عمده ارلن ، شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی . خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی ، پیپت حبابدار  ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی در تهران ، فروش لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش بالن ژوژه، تولید بالن بوخنر در تهران ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی ، فروش قیف شیشه ای ، ارلن درپیچدار ، شیشه پودری سفید ، دکانتور استوانه ای .

ساخت ظروف شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش دستگاه سوکسله در تهران ، تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران . بورت ساده شیر شیشه ای و تفلون ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی ، فروش لوله شیشه ای آزمایشگاهی . خرید بشر آزمایشگاهی در تهران ، پیکنومتر ، تولید کندانسور شیشه ای . خرید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش شیشه کوارتز در تهران، تولید بالن بوخنر ، کریستالیزور ته گرد ، دسیکاتور شیردار ، فروش پرل شیشه ای .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، فروش کندانسور آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  ، صنایع تولیدی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس، فروش شیشه پودری و مایعی در تهران ، تیوپ آزمایشگاهی شیشه ای ، قیمت لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، فروش پیپت مدرج ، لوله درپیچ دار ، لام ساده ، فروش پرل شیشه ای .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، مخزن بورت ، لام روده ،  پیپت سدیمان ، دسیکاتور شیردار ، شیشه مایعی سفید .هی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، تولید لوله شیشه ای ،  لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران . خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی، فروش مبرد ، بشر پیرکس ، بشر شیشه ای ، فروش بشر آزمایشگاهی ، خرید عمده شیشه آلات آزمایشگاه در تهران ، بالن ته گرد ، فروش قیف شیشه ای ، آداپتور زانویی خلاء ، استوانه مدرج دربدار ، فروش لامل ، قطره چکان شیشه ای .
دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟