پیپت حبابدار | ساخت پیپت آزمایشگاهی

پیپت حبابدار

ساخت پیپت حبابدار

هدف از ساخت این ابزار تنها اندازه‌گیری مقدار معینی از مواد است. پیپت از نظر کارایی با پیپت مندرج تفاوت‌های زیادی دارد. چون شما می‌توانید تنها حجم تعیین شده از مواد را بردارید. در برخی موارد شما برای استفاده از پیپت حبابدار به پیپت پرکن هم نیاز دارید. تا انتهای لوله بسته شود و با ایجاد خلاء مایع را به داخل پیپت بکشاند. کالیبره کردن این ابزار باعث شده تا دقت و سرعت بالایی داشته باشند. و بتوانند حجم کوچکی از مایع را به خوبی منتقل کنند.

برای اندازه‌گیری مواد آن هم با دقت بالا این وسیله بهترین گزینه است. درصد خطای پیپت پایین بوده به همین علت می‌توان به داده‌های آن اطمینان کرد. این وسیله در سایز و مدل‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شود. به این ترتیب می‌توان برای حجم‌های مختلف از آن استفاده کرد. در آزمایشگاه‌های شیمی تجزیه پیپت برای آماده‌سازی محلول با غلظت مشخص به کار گرفته می‌شود‌

ویژگی‌های پیپت حبابدار

پیپت‌ حبابدار دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی بوده. و همین امر هم باعث برتری آن نسبت به نمونه‌های دیگر شده است. اندازه‌گیری حجم بسیار دقیق از مایعات می‌تواند مهمترین ویژگی پیپت باشد. چون درصد خطا در آن کم است. و می‌تواند مواد را طبق درجه‌ها به راحتی اندازه‌گیری کرد. استفاده از این ابزار آسان بوده. و شما با ریختن مواد درون آن می‌توانید اطلاعات به دست آمده را ثبت کنید. وزن پیپت حبابدار کاملا سبک بوده. به همین دلیل هنگام استفاده طولانی مدت به هیچ وجه دست را خسته نمی‌کند. امکان قرار دادن پیپت درون برخی دستگاه‌های آزمایش وجود دارد.

ساختار پیپت از شیشه و پلاستیک بوده که در مقابل مواد شیمیایی دوام زیادی دارد.

امکان برداشتن تنها مقدار مشخصی از مایعات آن هم براساس حجم درج شده روی پیپت وجود دارد. این وسیله بیشتر به صورت شفاف است. به طوری که شما مایعات را درون آن مشاهده می‌کنید.

پیپت حبابدار مدرج

از دیگر ویژگی‌های این ابزار می‌توان به رنگ ثابت آنها اشاره کرد. که با مواد شیمیایی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند. بدنه پیپت حبابدار به صورت چند لایه بوده تا بتواند در مقابل رطوبت و حرارت دوام لازم را داشته باشد. برخی مدل‌های پیپت ساده و برخی دیگر مندرج هستند. و برخی دارای فیلتر پیپت هستند . طراحی و ساخت پیپت با بهترین متریال و به صورت کاملا بهداشتی باعث شده تا گزینه مناسبی برای انجام آزمایشات باشند. این وسیله به صورت بسته‌بندی پلمپ به فروش می‌رسد. تا با کیفیت بالا در دسترس آزمایشگاه‌ها قرار بگیرد.

از دیگر ویژگی‌های پیپت می‌توان به مندرج بودن آنها اشاره کرد. که در این صورت اندازه‌گیری برای کاربر آسان‌تر می‌شود. این وسیله قابلیت حمل و نگهداری هر نوع مایعی را دارد. پیپت قابل شستشو است. و شما می‌توانید بعد از استفاده آن را تمیز کنید. دور از حرارت زیاد آن را نگهداری کنید. چون حرارت ممکن است باید تغییر شکل و افت کیفیت آن شود.

کاربرد پیپت حبابدار

پیپت حبابدار یک ابزار پر مصرف در آزمایشگاه است که بیشتر برای اندازه‌گیری حجم کمی از مواد استفاده می‌شود. برای برداشتن و همچنین انتقال حجم دقیقی از مایعات پیپت یک انتخاب عالی بوده. که عملکرد خوبی را هم از خود نشان می‌دهد. جنس این ابزار بیشتر از شیشه است. و به صورت شفاف می‌باشد. از این رو مواد درون آن قابل مشاهده است.

دو سر این لوله باز است به طوری که یک سر آن به شکل قطره‌چکان عمل می‌کند. برای انتقال محلول‌های شیمیایی آن هم در سطح کم قسمت قطره‌چکانی این وسیله با مکش مواد را درون خود نگه می‌دارد. از دیگر کاربردهای پیپت می‌توان به اندازه‌گیری مواد آن هم با دقت بالا اشاره کرد. دقت آنها در حد میلیمتر است. به همین دلیل محاسبات در آزمایشگاه به صورت کاملا دقیق و حساب شده انجام می‌شود. این ابزار در سایزهای مختلف طراحی و ساخته می‌شود. به همین دلیل می‌تواند مواد را با حجم‌های متفاوتی اندازه‌گیری کند.

حبابی که در قسمت میانی “پیپت حبابدار” قرار گرفته حجم مورد نیاز مایعات را برای اندازه‌گیری درون خود نگه می‌دارد‌. اگر چه درجه‌بندی روی این مدل وجود ندارد. اما می‌تواند به صورت کاملا دقیق حجم مواد را اندازه‌گیری کند. این وسیله برای مایعات رقیق و غلط کاربرد دارد. این مدل بیشتر برای برداشتن حجم‌های ثابت و مشخصی از مایعات به کار می‌رود‌. اگر دقت آزمایش برای شما اهمیت زیادی دارد. بهتر است از این پیپت استفاده کنید.

حبابی که در وسط قرار گرفته کمک می‌کند تا مایعات به راحتی تخلیه شوند. گرمای دست فشار را بیشتر کرده. و باعث می‌شود تا مایعات سریع‌تر خارج شوند. این وسیله در تمام آزمایشگاه‌های شیمی کاربرد دارد و بدون آن نمی‌توان آزمایشات را به صورت دقیق انجام داد.

پیپت حبابدار آزمایشگاهی

قیمت پیپت حبابدار

قیمت فیلتر پیپت حبابدار آزمایشگاهی و پیپت حبابدار بر اساس سایز و نوع و جنس آن مشخص می‌شود. حجم خرید از دیگر عواملی است که می‌تواند در تعیین قیمت نقش داشته باشد. روشی که مشتری برای خرید انتخاب می‌کند. در قیمت‌گذاری تاثیر بسزایی دارد. پیپت‌هایی که سایز بزرگتر دارند همیشه با نرخ بیشتری به فروش می‌رسند. چون در ساخت آن‌ها مواد اولیه و زمان بیشتری صرف شده و به همین دلیل تولید‌کننده هم در ابتدا برای محصول نهایی قیمت بالاتری را مشخص می‌کند. نوع و جنس پیپت هم در تعیین قیمت تاثیر دارند.

استفاده از شیشه به عنوان یک متریال باکیفیت در ساختار این وسیله باعث شده تا قیمت آن نسبت به نمونه‌های پلاستیکی بیشتر باشد. کیفیت بالا همیشه برابر با قیمت بیشتر است. و با این وجود بیشتر مشتری‌ها ترجیح می‌دهند تا همیشه پیپت باکیفیت را با نرخی بیشتر خریداری کنند. اگر خرید با حجم بالا انجام شود. قطعا تخفیفات بیشتری برای مشتری به همراه دارد.

فرق پیپت حبابدار و ساده

پیپت‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند. و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود انتخاب را انجام دهید. پیپت حبابدار مدرج از نظر شکل ظاهری و عملکرد با پیپت ساده تفاوت‌های زیادی دارد.

مدل حبابدار:

  •  جنسی شیشه‌ای دارد
  • کاملا شفاف است
  • نمونه حبابدار دارای درجه نیست. اما با این حال می‌تواند کار اندازه‌گیری را به صورت کاملا دقیق انجام دهد.
  • مدل حبابدار به شکل یک لوله صاف با حباب کوچک در وسط است. و در بخش بالایی آن یک خط نشانه درج شده است‌.

نمونه ساده :

اغلب با متریال پلاستیک ساخته می‌شود و اگر چه منعطف است اما سطح کیفی پایین‌تری دارد.

مدل‌های ساده اغلب مندرج هستند. و شما خط نشان را روی آنها مشاهده می‌کنید. که به کمک آنها می‌توان مایعات را به راحتی اندازه‌گیری کرد.

در پیپت ساده صفر در بالا قرار گرفته. و برای کار با آن باید ابتدا آن را روی درجه صفر تنظیم و تا آخر خالی کنید.

مقدار حجم مایعات در آن مشخص شده. و قابل ثبت کردن است.

پیپت ساده که به صورت مدرج هم طراحی شده به صورت یک لوله صاف است. که انتهای آن کمی نازک است. و درجه‌بندی‌ها به خوبی قابل مشاهده است. دقت این وسیله هم زیاد بوده. و برای کارهای مهم بهترین گزینه است. برای برداشت حجم‌های مختلف و دلخواه شما به پیپت ساده با ظرفیت مشخص نیاز دارید.

درجه‌ها در پیپت ساده کاملا مشخص هستند. اما در مدل حبابدار شما فقط خط نشانه را مشاهده می‌کنید. هر دوی این ابزارها در آزمایشات شیمی و زیست‌شناسی کاربرد دارند. و هر جا که نیاز به انجام آزمایش دقیق و به دست آوردن اطلاعات کامل است، پیپت حبابدار مورد استفاده قرار می‌گیرد. و می‌توان حجم مواد کم را هم با آن مشخص کرد.

ساخت پیپت حبابدار در نوین پیرکس

در میان لوازم آزمایشگاه تنها پیپت حبابدار است که می‌تواند آزمایشات زیست و شیمی را به صورت کاملا دقیق انجام دهد. شما می‌توانید با دیدن شکل ظاهری به راحتی پیپت را تشخیص دهید.

نوین پیرکس همواره لوازمی باکیفیت بالا و قیمت مناسب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مجموعه تنوع پیپت‌ها بالا بوده. و افراد می‌توانند بر اساس نیاز و همچنین بودجه خود خرید را انجام دهند. هنگام استفاده از این لوازم باید نکات بهداشتی به خوبی رعایت شود. پس از هر بار مصرف پیپت باید شسته شود. تا مواد در دیواره آن باقی نماند.

در صورتی که برای تهیه این محصول نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید، می‌توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

شما بزرگواران می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت خرید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی با شرکت نوین پیرکس در ارتباط باشید.

و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ، تولید تجهیزات آزمایشگاهی ، فروش تجهیزات آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی تهران  ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، تولید شیشه آلات آزمایشگاهی. فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی تهران ، لوله های آزمایشگاهی ، فروش بورت اتوماتیک ، فروش بشر مدرج در تهران  ، ساخت شیشه آزمایشگاهی در تهران ، شیشه آزمایشگاه ، فروش مبرد ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی و صنعتی طبق نقشه.

شیشه آلات صنعتی ، لوله شیشه ای درب دار ، تولید کننده شیشه آلات صنعتی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، فروش کریستالیزور .

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت نوین پیرکس  با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۷۷۳۲۶۶۹۰

۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

ایمیلarashma4041@gmail.com

اینستاگرامnovin_pyrex

واتس اپ: ۰۹۱۲۲۸۶۸۷۵۲

برای مشاهده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی نوین پیرکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس

مرکز طراحی و تولید ارلن مایر آزمایشگاهی درتهران در فروشگاه نوین پیرکس

قیمت بشر ، گیلاس مدرج ، خرید بشر آزمایشگاهی ، فروش عمده ارلن ، شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ، شیشه آلات آزمایشگاهی تحقیقاتی ، خرید لوازم شیشه آلات آزمایشگاهی ، پیپت حبابدار  .

تولید عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران ، بورت ساده شیر شیشه ای و تفلون ، شیشه آلات آزمایشگاهی سفارشی ، خرید بشر آزمایشگاهی در تهران ، تولید کندانسور شیشه ای .

فروش بشر شیشه ای ، لوله آزمایش ، ظروف آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، بالن کجلدال. بالن تقطیر ، آدابتور مستقیم ، کروزه کوارتز ، فروش قایقک شیشه ای ، سازنده لوازم آزمایشگاهی ، لوازم آزمایشگاهی ، شیشه آلات آزمایشگاهی ، Laboratory Glassware  ، صنایع تولیدی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس .

شیشه الات آزمایشگاهی ، ساخت شیشه ، شیشه آزمایشگاهی ، خرید شیشه آلات آزمایشگاهی. تولید شیشه آلات آزمایشگاهی ، شیشه بروسیلیکات ، ارلن. ارلن مایر ، ارلن خلاء ، ارلن در پیچ دار ، بالن. بالن ته گرد . بالن ته صاف ، بالن آزمایشگاهی. بشر ، بشر آزمایشگاهی ، بالن ژوژه ، بورت ساده ، بورت ، شیشه آلات و لوازم آزمایشگاهی ، بورت اتوماتیک، ظروف آزمایشگاهی، فروش ظروف آزمایشگاهی ، تولید لوله شیشه ای ،  لوازم شیشه ای آزمایشگاه ، تولید انواع شیشه آزمایشگاهی در تهران ، خرید شیشه کشت ، انواع استوانه مدرج ، تولید کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی، فروش مبرد  .

صنعت شیشه‌سازی ، شیشه آلات آزمایشگاه ، شیشه گری در تهران ، نوین پیرکس تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، بررسی صنعت شیشه گری ، تولید ظروف شیشه ای در تهران .

پیپت حبابدار مدرج

تولید بطری شیشه ای کشت گیاهی ، فروش ارلن رداژ دار ، شیشه آلات و ظروف آزمایشگاهی .

فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران ، وسایل آزمایشگاهی ، شیشه آزمایشگاه ، لوازم آزمایشگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی. ظروف آزمایشگاهی ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی ،  تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی ،  ساخت تعمیر و باز سازی شیشه آلات آزمایشگاهی ،خرید ظروف آزمایشگاهی در تهران ، قیمت ارلن مایر ، خرید ارلن مایر آزمایشگاهی ، فروش ارلن .

لوازم شیشه ای آزمایشگاهی . فروش ظروف ازمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آزمایشگاهی در تهران ، شیشه مک کارتی آزمایشگاهی ، فروش بشر مدرج در تهران .

ظروف آزمایشگاهی ، پیپت ، بورت اتوماتیک تک شره ، بورت اتوماتیک دو شیره ،  فروش عمده ارلن ، سایت فروش شیشه آلات آزمایشگاهی ،

بورت اتوماتیک رنگی ،گیلاس مدرج ، پتری دیش ، پلیت ، پو آر ، پی پت ، پی پت ژوژه ، پیکنومتر ، ویسکوزیمتر ، دیسکاتور شیردان ، فروش ظروف آزمایشگاهی در تهران ، ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی طبق نمونه یا نقشه ، فروش کریستالیزور ، فروش مبرد ، تولید عمده لوازم شیشه ای آزمایشگاهی ، تولید کندانسور شیشه ای ، صنایع تولیدی شیشه آلات آزمایشگاهی نوین پیرکس ،  ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی و صنعتی طبق نقشه ، قیمت بشر ، خرید بشر آزمایشگاهی ، تولید لوله شیشه ای ، لوله شیشه ای درب دار ، بورت ساده شیر شیشه ای و تفلون ، پیپت حبابدار .

دیدگاه‌ها ۰

*
*

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟